Gå til innhold

Hva er egentlig GeForce 3 GTS?

Corleone

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe Arctic Cooling VGA Silencer siden det står at det passer GF3-kort. Jeg har et GF3 TI200, men lurer på hva som er GF3 GTS. Jeg kan nemlig ikke huske å ha hørt noe som helst om GTS-versjonen av GF3. Faktisk så er det eneste skjermkortet jeg kan huske som hadde GTS benevnelsen, GF2. Er det noen som vet om Artic Cooling mener at produktet deres passer til GF2 GTS, eller GF3-kortene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nemlig! Jeg mener også å huske at GF3 GTS aldri har eksistert, så jeg ser to muligheter.

1) De har skrevet feil ('2' og '3' tastene er jo rett atmed hverandre).

2) De mener den første versjonen av GF3 som ikke het noe annet enn det (senere utgaver ble kalt TI200 og TI500). I såfall så vil jeg jo anta at kjøleren også burde passe TI200 og TI500.

Lenke til kommentar

Husker dere ikke GeForce 3 GTS!?

Det var jo det som kom FØR ti 200/500! Jeg hadde selv et Asus V8200 Deluxe som var merket "GeForce 3 GTS".

Jeg fant nesten ingen ting om dette kortet når jeg søkte på google, det var hovedsaklig referanser til Arctic Cooling sin kjøler, men hvis dere ser nederst på denne siden så ser dere at de har testet tre forskjellige GTS kort. Siden er tysk, men det kommer klart frem at det er GeForce 3 GTS!

Lenke til kommentar

Jeg husker klart og tydelig det første GF3-kortet. Det var jo i den tiden jeg skulle kjøpe pc, så det er bare logisk. Jeg husker også svært godt at det aldri sto noe om GF3 GTS i noen tester, nyheter eller pressemeldinger. Kortet het ganske enkelt GeForce 3 pga. at det ikke fantes andre kort i serien (og jeg vil anta at det i begynnelsen ikke var planlagt å utvide serien så mye som de gjorde, men at behovet meldte seg senere). Det er nok derfor at du bare finner noe on GF3 GTS på et par tyske sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...