Martin Braathen Røise Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Har slitt med skyløsningene til Microsoft i seks dager: Norske kunder lammes av e-post-trøbbel [Ekstra] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Ser ikke noe å klage på. Nettskykundene til Microsoft har selv signert på avtalen som i praksis gjør de rettsløse og som fraskriver Microsoft ansvar for de konsekvensene nedetid måtte få. Ris til egen bak. Slutt å vær så naiv! Ha ellers en fin dag 1 Lenke til kommentar
Megdabare Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Dette er ikke særlig overraskende nei. De tilbyr support og oppfølging på veldig lavt nivå fra utlandet og det er slik de holder prisene relativt lave. Straks alle alternativer er sluttet operere, så skrur de nok opp prisene i tillegg og slutter støtte andre plattformer enn dems eget frem til det er komplett monopol. Å låse seg til en utenlandsk leverandør i utlandet dag er ikke lurt, en liten tvist eller uhell på din konto (korrekt eller ei) vil fort kunne gjøre bedriften din konkurs om man lever av tjenestene. Endret 11. november 2020 av Megdabare 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå