Redaksjonen. Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 BMW har lansert sitt nye elbilflaggskip iX Lenke til kommentar
Populært innlegg John-B Skrevet 11. november 2020 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2020 Nye BMWer ser ut som en kinesisk kopi av BMW. 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg OlaML Skrevet 11. november 2020 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2020 Styggeste grillen på noen bil, noensinne. 11 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Hvem i svarte granskauen kom fram til den monstrositeten der?😮 6 Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Fin stasjonswogn det der Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Wow, dette kommer sannsynligvis til å bli en av de beste bilene/elbilene på markedet. Imponerende spec's det som står i artikkelen. Men prisen blir nok tilsvarende høy. Skal bli spennende å se hvor den havner. OK, den er stygg som nøkken framme, men det skal vel alle BMW'er være nå. 5 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 -Birger- skrev (4 minutter siden): Fin stasjonswogn det der Ja unntatt fronten. Her er hva Broom-Benny syns den nye BMW-fronten ser ut som: Hint; et dyr som bruker fortenna til å felle trær... 😄 7 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Spylerveske løsningen håper jeg flere hermer. Den er jo genial. ^^ 3 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Mye kommer an på prisen. Om den er 800k, så er det et stort gjesp. Om den er 500k, så er den plutselig den kanskje mest attraktive elbilen på merkedet. (Jeg tror den havner nærmere 800k.) 3 1 Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Hvorfor kommer elbilene alltid først som SUV? For oss som liker store sedaner, er det foreløpig ikke noe alternativ til Tesla. 4 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Yessmann skrev (6 minutter siden): Hvorfor kommer elbilene alltid først som SUV? For oss som liker store sedaner, er det foreløpig ikke noe alternativ til Tesla. BMW I4 kommer omtrent likt som denne, i slutten av neste år. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Yessmann skrev (12 minutter siden): Hvorfor kommer elbilene alltid først som SUV? For oss som liker store sedaner, er det foreløpig ikke noe alternativ til Tesla. Polestar 2? Hyundai Ioniq? Renault Fluence? Porsche Taycan? Model 3? Det finnes noen få, men enig i at det ikke er mange. Men så er den tradisjonelle sedan-formen ikke så veldig populær lenger dessverre. 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Hanhijnn skrev (2 timer siden): Ja unntatt fronten. Her er hva Broom-Benny syns den nye BMW-fronten ser ut som: Hint; et dyr som bruker fortenna til å felle trær... 😄 Benny er jo blitt noe gammel, så det er jo helt naturlig at han vil ha det som det var før. Men bilprodusentene kunne jo tenke litt på hvor skiltet skal plasseres, unngå at fronten må plukkes ned for å skifte lyspere og slikt. En komentator og humorist over forslår at prisen burde være 500 000,-, men den bør da vel ikke være billigere en Tesla X om man tenker seg om. Joda, skulle eg hatt meg en dyr liten bil ville eg valgt en Citroën DS fra forrige århundre. Dei har jo medfødte SUV egenskaper, og dei er også svært lette å bytte dekk på, en trepinne eller ølkasse under og dei er så å si bytt. Men joda, både DS, CX og XM kan modifiseres for en + 300 000, og steller man bilen har man den noen år. Joda fine modifiseringsobjekter: Høg lasteevne gir anledning for 400 liter vanntanker, vaskemaskin og Tesla POWER Wall Åverdrivelser er overdrivelse, rett tenkt men et smalt trappehus er ikke eignet som 2 etasjer leiligheit. Sporvidde og vekt er også for lav. Her en snutt om to ekstrem - biler, som ja er dyre. Men snutten er svært intresang og fortellende om skapelsen og intresse for bil, I elite - segmentet med kjøreglede og nok penger. Obs ! utsolgt. Gå ned 2 prisklasser og Du finn mykje fint brukt Engelsk, med sjel. https://www.youtube.com/watch?v=K4EIYQ6fkG4 Endret 11. november 2020 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Dette lover virkelig bra. Det er vel det overlegent beste interiøret på en bil noensinne! Men hva med pris, krokvekt osv? 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Et av de få tilfellene hvor et reg skilt gjør fronten penere 5 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Den fronten..om den er hengslet i bunn har du plass til 4 flintstek, 10 grillpølser og 8 maiskolber der. Men joda, fint at BMW endelig kommer med en elbil med god rekkevidde og ladefart.. 6 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Er glad i BMW, og dette blir sikkert bra, men det krystall-tullet får det bare til å se billig ut. Jeg lar meg ikke imponere av blillig blingbling, selv om det er solgt dyrt. Får meg til å tenke at de prøver å lure oss, på samme måte som den hvite mann prøvde, og lyktes, med å skaffe seg dyrt gull og annet verdifullt, i bytte for billige plastsmykker og plastperler. Og den fronten minner meg mer om denne karen fra løvenes konge (ja han i bakgrunnen) enn en bever, men det blir ikke mere positivt av den grunnen: 2 Lenke til kommentar
Penny Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Og om man vil ha en stor sedan og samtidig ha plass til en voksen mann i baksetet, med hodet fortsatt på plass, har heller ikke Tesla noe tilbud. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å tilby en elektrisk versjon av det E-klasse, 5-serie etc har tilbudt i mange tiår. 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Synes interiøret ser veldig fransk ut.. Er det bare meg? Men penere enn ID.3\4 interiøret iallefall. Og spec messig virker den jo lovende. Endret 11. november 2020 av Complexity 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå