akelbo Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 – Resten skal få sine konsoller i dag, onsdag, sier Elkjøp. Lagertrøbbel gjorde at mange Elkjøp-kunder ikke fikk Xbox Series X på lanseringsdagen Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Småkjipt, men det var ikkje store forsinkinga. Lenke til kommentar
Steve0 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 @akelboHar dere prøvd å få kommentar fra Power også? De har ikke levert et eneste konsoll til release, og sier at det kommer til å ta flere uker til, til tross for at de var en av lanseringspartnere til Microsoft. 2 Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Hva med kompletts problemer? De klarte ikke sende ut før i dag. Kjedelig å få den flere dager etter release når man bestilte allerede i april og komplett har hatt xboxene på lager en ukes tid allerede. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Største problemet er mange kjøper de kun for å selge det overpris på finn burde vært ulovlig da det er ulovlig med konsert billetter. Men jeg mener det er bortkastet før xbox kommer med 2 tb intern og ekstern lagringplass. For er vel fremdeles litt tidlig. Er usikker når xbox slim kommer. Pleier å være 1 år etter første release. Endret 11. november 2020 av LMH1 Lenke til kommentar
GitarGeir Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Min er fremdeles ikke mottatt av Bring, så spørs hvor sant dette er. En kompis som bestilte senere enn meg får plukket opp sin i dag på samme butikk jeg har bestilt til. Jeg fatter det bare ikke! 1 Lenke til kommentar
It's always sunny in Philadelphia Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Vi som har betalt ekstra for frakt bør få frakten tilbake. Vet om flere som hadde gratis frakt som allerede har fått Xbox series X, mens en del av oss med prioritering (69 kr) venter fortsatt. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) LMH1 skrev (10 minutter siden): Største problemet er mange kjøper de kun for å selge det overpris på finn burde vært ulovlig da det er ulovlig med konsert billetter. Men jeg mener det er bortkastet før xbox kommer med 2 tb intern og ekstern lagringplass. For er vel fremdeles litt tidlig. Er usikker når xbox slim kommer. Pleier å være 1 år etter første release. Ville ikke forventet slim versjoner før minst 2-4 år frem i tid. PS4 Slim kom 3 år etter PS4. Ca. samme med Xbox One S. I tillegg til dette så er prosessorarkitekturen såpass ny fortsatt at det skal mye til at den blir såpass forbedret at de kan lage en mindre versjon med mindre kjøling. Endret 11. november 2020 av Craxmerax Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 «Resten skal få sine konsoller i dag» ja, akkurat. Min skulle ha blitt sendt i går, fortsatt ikke mottatt av posten. De 69 kronene for prioritert frakt kan de få refundere, for noe mer lotto enn den utsendelsen her får du vel ikke. Lenke til kommentar
Mookie Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Samme her. Elkjøp og komplett blir omtalt overalt. INGEN nevner at Power ikke har klart å sende ut en eneste Xbox Series X eller S til kundene som har forhåndsbestilt/Betalt. Det er Power som burde stå i alle overskrifter da deres kundeopplevelse er dårligst av dem alle!!!! 1 Lenke til kommentar
SverreLøk Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Mookie skrev (25 minutter siden): Samme her. Elkjøp og komplett blir omtalt overalt. INGEN nevner at Power ikke har klart å sende ut en eneste Xbox Series X eller S til kundene som har forhåndsbestilt/Betalt. Det er Power som burde stå i alle overskrifter da deres kundeopplevelse er dårligst av dem alle!!!! Står det at "ordren klargjøres for sending" når dere sjekker ordrestatus på Power.no? Lenke til kommentar
OyvindLille Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Fikk varsel om at posten har fått mottatt informasjon om sendingen kl 20:48 i går kveld. Fortsatt ikke blitt oppdatert. Jeg fikk bekreftet bestilling 09:01 22/09 og betalte for prioritert postpakke. Kundeservice har til tider vært frekke samt gitt ulike svar. Rett og slett løyet om at varen var sendt. Noen fikk faktisk beskjed om at pakken allerede var på postkontoret, men at de ikke kunne gi ut sporingsnummer før 10/11. Endret 11. november 2020 av OyvindLille manglet et ord. 1 Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg betalte ekstra for prioritert sending og har fått sporing fra posten om at sendingen er under transport. Men det er en forventet levering neste mandag den 16.11. Kjipt å få den 6 dager etter lansering... men jeg tok kontakt med elkjøp og fikk i det minste refundert frakten. Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Syntes svaret fra Elkjøp her er litt tynt..... Lenke til kommentar
Steve0 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) 27 minutes ago, SverreLøk said: Står det at "ordren klargjøres for sending" når dere sjekker ordrestatus på Power.no? Ikke hos meg ihvertfall. Står bom stille på ‘din ordre er mottatt’. Tidligere sto det ‘forventet lagerdato 10.11.2020’, men den ble borte i går. Står din på ‘klargjøres for sending’, da? Har du mottatt samme tekstmeldingen i morges? Endret 11. november 2020 av Steve0 Lenke til kommentar
SverreLøk Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Steve0 skrev (Akkurat nå): Ikke hos meg ihvertfall. Står bom stille på ‘din ordre er mottatt’. Tidligere sto det ‘forventet lagerdato 10.11.2020’, men den ble borte i går. Står din på ‘klargjøres for sending’, da? Har du mottatt samme tekstmeldingen i morges? Har ikke bestilt Xbox Series x dessverre, prøver bare å forstå meg på systemet til Power. Min PS5-ordre ble oppdatert til "ordre klargjøres for sending" for noen dager siden selv om Power fortsatt ikke har fått konsollene på lager enda, og de er ikke forventet inn på lager før 19.11.20. Lenke til kommentar
Jonas_e Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Er helt utrolig at power kan være så udugelige. Angrer så sykt mye på at jeg ikke bestilte på Elkjøp. Får beskjed om at de kanskje får inn maskiner i slutten av november. Satt klar 09:00 for å få xboxen den tiende, men nei da Lenke til kommentar
ZnakeByte Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg bestilte kl 09.02, fortsatt ikke fått, og fikk også info on sendingen kl 20.48 i går kveld. Kan være tilfeldig at vi har nøyaktig samme tidspunkt for utsending av post info, men mistenker de har sendt ut postmeldinger for resten av de konsollene de har (og planer om å sende ut). Når jeg snakket med kundeservice i går sa de jeg skulle ha fått den i går, men at de ikke hadde sendt den. Problemet er at dette får null konsekvenser for Elkjøp (unntatt kanskje et par refunderte fraktkostnader). Det er uansett veldig dårlig håndtert av Elkjøp. De er store og burde klare sende ut varer på release når de har tatt betalt halvannen måned tidligere. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 ZnakeByte skrev (29 minutter siden): De er store og burde klare sende ut varer på release når de har tatt betalt halvannen måned tidligere. Om de har varen på lager* Orden på lageret* Ikke får problemer med data* Osv. Det er mye som kan gå galt, slik vi ser her, selv om det er en større butikk. Lenke til kommentar
Steve0 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 30 minutes ago, SverreLøk said: Min PS5-ordre ble oppdatert til "ordre klargjøres for sending" for noen dager siden selv om Power fortsatt ikke har fått konsollene på lager enda, og de er ikke forventet inn på lager før 19.11.20. Vil anta at de har fått inn PS5 da, og at de driver og pakker inn på forhånd. Det er forventet at produkter ankommer lageret før releasedato, for å kunne bli sendt til butikk / kunde på release-dagen. Men det har tydeligvis ikke skjedd med Series X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå