Mushaboom Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har prøvd maaange programmer nå, i håp om og finne et program som overvåker alle de temperaturene jeg er intressert i og ha kontroll på, finner ingen som dekker alt Det jeg vi måle er: CPU, HK, HDD og GFX Noen gode forslag? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 aida32 overvåker alle de termometrene som er i dataen... tviler på at det er noen måler på hdd... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det må vel være temp sensorer montert for at det skal være mulig, eller? Dette er vel noe både cpu og hk har. Tror jeg har hørt om at noen av de ny ati gpu'ene har dette (har ikke cat 3.10 dette) men det gjelder bare XT versjonene? HD har ikke dettte så vidt jeg vet. Men det du kan gjøre er å kjøpe en eller annen viftestyring som har medfølgende temp sensorer. Enermax's viftestyringer kommer med to sensorer som du kan gjøre hva du vil med. Kan feste en til gpu og en til hd? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 aida32 overvåker alle de termometrene som er i dataen... tviler på at det er noen måler på hdd... Det er feil. AIDA overvåker såvisst ikke mitt skjermkort, gjør jeg noe feil? Det skal også være sensor på de fleste harddisker.. Men det jeg leter etter er et program som samler alle tempraturer, så jeg har dem samlet på et sted... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 For ørtende gang i dag: Programvare hører ikke hjemme her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg