Voidhanger Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Fekk tak i eit RTX 3080-kort som krever tre 8-pin straumkontaktar. Eg oppgraderte nyleg til eit Corsair RM750X (modulært), der det følger med berre to PCIE-kablar. Likevel er det fire kontaktar merka "PCIe 6+2 & CPU 4+4". Pin slots har heilt lik utforming, så PCIe kablane passar fysisk i alle. Må eg kjøpe ny PSU, eller treng eg berre handle ein ekstra PCIe-label og stappe i ledig kontakt? Manualen ga meg ikkje svar. PSU min virkar å vera ca same type som er avbilda her: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Er det ikke to 8p-kontakter på hver kabel allerede? 1 Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 10. november 2020 Forfatter Del Skrevet 10. november 2020 (endret) sedsberg skrev (18 minutter siden): Er det ikke to 8p-kontakter på hver kabel allerede? Det er det, men har forstått det slik ein ikkje bør bruke "daisy chain" på straumkrevjande skjermkort som 3080/90. Edit: tusen takk for innspelet. Fekk meg til å søke opp denne tråden, der det ser ut til at det skal funke: Endret 10. november 2020 av Voidhanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå