Fribbern Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har et 3com netverkskort. når jeg aktiver kortet begynner alt å hake. det hakker når jeg spiller elastomania. hva kan være galt. jeg har byttet hovedkort. jeg hadde et EPoX kort før, og da virket netwerskortet som det skulle. nå har jeg et ASUS A7V266-E. kan det bvære hovedkortet som er problemet. jeg kjører på Win XP. skal ikke den legge inn drivere selv?? så jeg vet ikke hva som er galt.... Trenger hjelp. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 prøv å bytte pci port på nv.kortet Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Det har jeg prøvd MANGE ganger.. Lenke til kommentar
Joar Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Prøv å få lånt et annet nettverkskort av en kompis? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: Fribbern skrev (2002-03-07 09:09):Jeg har et 3com netverkskort. når jeg aktiver kortet begynner alt å hake. det hakker når jeg spiller elastomania. hva kan være galt. jeg har byttet hovedkort. jeg hadde et EPoX kort før, og da virket netwerskortet som det skulle. nå har jeg et ASUS A7V266-E. kan det bvære hovedkortet som er problemet. jeg kjører på Win XP. skal ikke den legge inn drivere selv??så jeg vet ikke hva som er galt....Trenger hjelp. For det første så passer denne tråden under nettverk. For det andre så kanb du gjærne si litt om hvilke nettverksintillinger du kjører (ip/DHCP osv.) Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Kjører du via-basert hovedkort ? Prøv å deaktiver PCI Delay Transaction i BIOS. Dette hjelper ofte når nettverk-kort "hakker". Legg inn Via 4-1 slik at IRQ-routingen blir aktivert.. Lykke til! Lars Ove Lenke til kommentar
X_con Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har også ett A7V266-E hovedkort har alderig noe problem med nettverks kort. Det er ett win bofh problem prøv og laste ned drivere fra 3com. Eller bytt nettverks kort eller OS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå