Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Lurer på om det er stoffmunnbind eller de tynne papirlignende (lyseblå) som er mest behagelig å ha på? Filtreringsgrad er ikke så viktig. Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Stoffmunnbind (hvert fall de aller fleste) krever kullfilter for å være effektive. Det jukses vel bra med av den gjengse befolkning. Hvorfor er ikke filtreringsgrad så viktig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Dr. Professor skrev (7 minutter siden): Stoffmunnbind (hvert fall de aller fleste) krever kullfilter for å være effektive. Det jukses vel bra med av den gjengse befolkning. Hvorfor er ikke filtreringsgrad så viktig? Jeg skal bare gli inn i mengden uten å bli "uglesett". Setter komfort først. Tenker at om det er mest mulig behagelig vil man ha det på, mens man med et ukomfortabelt munnbind river det av så fort som mulig. Det er en stor fordel å slippe å rette på det, og ta på det med hendene. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Tenk hvordan det er å ha på skjerf. Jeg ville brukt munnbind som skjerf, trukket over nesa. Men har lest i tråden jeg lagde at smitte kan gå via øynene også. Men .. bedre med 20% beskyttelse enn 0% .. hvis smitten var bekymringen da. Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Nidar2 skrev (1 time siden): Jeg skal bare gli inn i mengden uten å bli "uglesett". Setter komfort først. Tenker at om det er mest mulig behagelig vil man ha det på, mens man med et ukomfortabelt munnbind river det av så fort som mulig. Det er en stor fordel å slippe å rette på det, og ta på det med hendene. Ser den. Skal ikke være moralpoliti. Om du ender med stoffmunnbind, så husk at det også finnes disse med god beskyttelsesgrad - så vel som noen helt elendige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå