Gå til innhold

På tide med ny mobil...

Anbefalte innlegg

Vel, har akkurat lagt ut min S300M for salg, for jeg har veldig lyst på en kameratlf, men er ekstremt usikker på hvilken. Jeg er sær når det gjelder mobiler, blir ekstremt fort lei hvis det er en ting som mangler. S300M har egentlig det meste jeg trenger, men det er himmla irriterendes for en som skriver masse sms og ikke kunne lagre ord en bruker ofte :angry:

Jeg har konto hos thorn, og tenkte derfor å benytte meg av den...og da har jeg disse valgene:

1. 7250/7250i - Hva er forskjellen? Meget positivt at linsa til kamera er beskyttet slik som den er av dekselet.

2. t610 - Kunne kanskje ventet på t630, men så er det jo ikke sikkert thorn får denne inn med det første.

Og hvis jeg får overtalt samboeren min :D så kan jeg kanskje også velge mellom Samsung p400 (hvis den ikke har samme teite ordboken som s300m) eller Nokia 6600 (men den er kanskje for proff for meg.... :roll: )

Jeg trenger en tlf med ett ikke alt for dårlig kamera (men forventer ikke digitalkamera kvalitet), bluetooth hadde vært greit og så må den ha ordbok som husker/kan lagre ord.

Nå hjelper det ikke å foreslå andre mobiler enn de jeg har nevnt, for ut i fra utvalget til thorn, så er det disse det står mellom for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om de andre gjør det, men T610 prioriterer ord du bruker mye. Dvs at ord du legger inn selv ikke automatisk kommer "sist" i ordlisten. Det synes jeg er kjekt.

Synes egentlig e700 er litt ekkel å skrive på siden knappene er så flate, men det merker du fort når du tester den.

Partisk som jeg er ville jeg valgt T610 foran 7250. Noen vil nok dra fram det at de synes T610 er tregere enn 7250. Jeg har skrevet på mobil noen år nå og synes ikke det er noe problem, men det finner du også fort ut når du tester den.

Kamera til T610 er bra til sitt bruk(mms) og den har bluetooth.

Lenke til kommentar
Vet ikke om de andre gjør det, men T610 prioriterer ord du bruker mye. Dvs at ord du legger inn selv ikke automatisk kommer "sist" i ordlisten. Det synes jeg er kjekt.

Synes egentlig e700 er litt ekkel å skrive på siden knappene er så flate, men det merker du fort når du tester den.

Partisk som jeg er ville jeg valgt T610 foran 7250. Noen vil nok dra fram det at de synes T610 er tregere enn 7250. Jeg har skrevet på mobil noen år nå og synes ikke det er noe problem, men det finner du også fort ut når du tester den.

Kamera til T610 er bra til sitt bruk(mms) og den har bluetooth.

Er t610 tregere enn t68i? Jeg har nemlig hatt t68i...så da har jeg noe å sammenligne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...