S&J Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Så her er greia. Min nåværende maskin synger på sitt siste vers og med Cyberpunk 2077 rett rundt hjørnet (kanskje), tenkte jeg det var på tide å gå til innkjøp av en ny maskin. Har funnet en på Komplett til 13.999kr som jeg vurderer å kjøpe, men problemet er at jeg alltid surrer når det kommer til specs og lignende. Ettersom jeg bokstavlig talt er en noob på dette så lurte jeg på om noen kan bekrefte, eller avkrefte, om dette er et godt kjøp som kan spille Cyperbunk2077 uten problemer, eller eventuelt anbefale en annen pc på komplett som eventuelt kan. https://www.komplett.no/product/1139840/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-epic-gaming-pc/komplett-a125-epic-gaming-pc# Cyberpunk2077 specs: CPU: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G.RAM: 12 GB RAM. HDD: 70 GB of space (SSD recommended). GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon R9 Fury. OS: Win 10 64. Direct X: Version 12. Screen Resolution: 1080p. Setter pris på all hjelp!! Endret 10. november 2020 av S&J Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Helt grei PC, som lett skal kunne kjøre CP2077. Mulig du får noen kroner om du venter til Black friday, men ellers er det ingen grunn til å vente. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg ville ventet, 14K for PC med Ryzen 3xxx og 5700 XT er en ganske dårlig deal etter at AMD slapp nye prosessorer og skjermkort, Dette er utgående hardware. Kan du vente litt, så går du heller for ferdigbygd PC med Ryzen 5xxx og 6800. Da får du både nyere hardware, og vesentlig bedre ytelse til samme pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå