habberst Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg har en dvd spiller på pcen men den finner ikke dvden når jeg setter den inn. den finner fint cder og spill. det kommer sett inn en disk i drive d: Lenke til kommentar
umbramos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sett inn DVD'en, og restart maskinen. Det er ingen løsning akkurat, men jeg vet ikke om noe annet. Håper noen andre vet hvordan dette problemet kan løses. Mulig du kan oppdatere drivere og/eller firmware også, men det virket ikke på min maskin (som har noe av det samme problemet du beskrev). Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Da bare setter du DVDen til master ikke Slave så kan det hende det funker.. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Skjer dette bare med en spessiell DVD-plate, eller DVD-plater generelt? Siden du nevner at spill/cd'er ikke har problemer. Lenke til kommentar
habberst Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Skjer dette bare med en spessiell DVD-plate, eller DVD-plater generelt? Siden du nevner at spill/cd'er ikke har problemer. Det er alle dvder Lenke til kommentar
habberst Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Da bare setter du DVDen til master ikke Slave så kan det hende det funker.. jeg har prøvd det å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå