CastorFiber Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Heisan. Jeg har et Audigy 2 lydkort som jeg sliter litt med. Egentlig er jeg ganske godt fornøyd med lydkvaliteten, bortsett fra at jeg synes det låter litt hardt og spisst i toppen, men har problemer med å få det til å funke skikkelig sammen med Cubase SX. Får ikke synk sammen med MIDI. Tror det skyldes at kortet er låst til 48 KHz.. Derfor overveier jeg å kjøpe et bedre lydkort til audio- delen. Trenger ikke mer enn stereo inn, da jeg stort sett spiller alene. Ønsket er altså et fleksibelt kort med ASIO- drivere, lav latency og litt bedre lyd enn blaster- kortet. Siden jeg har patchbay allerede, er det null behov for breakoutboks osv. Noen forslag/erfaringer? Sånn til slutt- liker å handle på Komplett, skader ikke om de har det, men ikke et krav. Tenker meg en pris på 1000- 1500. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva med M-Audio Revo? du kan og prøve å spørre Disse folka. De mener mye om mangt. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Da anbefaler jeg deg å ta deg en tur innom Procom.no. De har et stort utvalg innen lydkort til akkurat den type bruk... ed: Det lønner seg ikke å handle etter slike produkter hos Komplett, siden de satser mer på 'allround'-produkt. Endret 4. januar 2004 av Darth Godo Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) OK, takker for tips. Ang Komplett, tenkte kanskje at følgende kunne være ok? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl Noen som har, og vet? Liker det med balanserte innganger.. Endret 5. januar 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå