habberst Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg kjøpte en trådløs mus på Rimi i dag er den no tess i det hele tatt den kosta 167kr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vanskelig og si når jeg ikke vet hvilken mus du mener... Lenke til kommentar
habberst Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Vanskelig og si når jeg ikke vet hvilken mus du mener... det er en labtec Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hmmm kjøpt hos Rimi, er en labtec, er trådløs og kostet 167,-. Tipper den suger. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hehe, er ikke lett å lese tekst uten "komma" eller "punktum" nei.. Ville ikke satsa så mye på at den er noe særlig tess, men den funker sikkert greit utenom spill osv.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, når man leser det, virker det som du snakker så raskt du kan, med lite luft i lungene. Få inn punktum og komma (og spørsmålstegn). Når det gjelder musen, tror jeg neppe den er noe tess. Men nå skal det sies at jeg har "litt" fordommer mot å kjøpe datautstyr hos dagligvarekjeder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå