Hanhijnn Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 ChristR skrev (5 minutter siden): Jeg har hørt at Møller har løst 12V-problemet på ID4. Møller??? Møller er bare importør. De driver ikke med å løse tekniske problemer. Det er i såfall VW som har løst problemene. Hvis de faktisk er løst... 3 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Hanhijnn skrev (13 minutter siden): Møller??? Møller er bare importør. De driver ikke med å løse tekniske problemer. Det er i såfall VW som har løst problemene. Hvis de faktisk er løst... 12v systemet er vel rimelig likt som på andre biler. Tror ikke det blir veldig vanskelig. Opplevde dette selv på en helt ny bil. Den gangen var det radio som trakk strømmen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) 1 hour ago, uname -l said: Hvor mange ganger skal du vise fram det samme bildet og late som om det er eneste interiøropsjon? Var ett bilde som dukka opp når jeg googlet ID.4 interior. Men kan godt slenge ved ett bilde av en annen farge. Skjermene og pedalene ser like mye ut som en lekebil uansett interiørfarge. Mye penere i Skoda Enyaq. Endret 10. november 2020 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Gjest I1RRS7FlJH Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Complexity skrev (5 minutter siden): Var dett bilde som dukka opp når jeg googlet ID.4 interior. Du så sikkert at det var flere og ikke minst de som ved flere anledinger har svart deg og vist deg de andre opsjonene. Så du kan slutte å late som. Ellers veldig greit at man har opsjoner. Ville vært trist om man ikke kunne velge noe annet enn "ultraspartansk venteværelse hos tannlegen" som er det ditt favorittmerke tilbyr som eneste opsjon. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 ChristR skrev (52 minutter siden): Nå som den viser seg at denne skaper trøbbel, vil Møller ettermontere tenningslås på alle ID4, slik at risikoen for at noen "kommer borti" er lavere. 🤣 Hva blir det neste, levere med en levende hest og et års forbruk av havre? 7 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 1 hour ago, uname -l said: Ellers veldig greit at man har opsjoner. Ville vært trist om man ikke kunne velge noe annet enn "ultraspartansk venteværelse hos tannlegen" som er det ditt favorittmerke tilbyr som eneste opsjon. Tesla har ikke det fineste interiøret, men det hjelper jo ikke noe på at VW sitt ser ut som en lekebil. Designet på skjermene ser billig ut, og de pedalene tar toppen av kaken eller hva man nå sier. Enyaq sitt interiør ser mye mere voksent og moderne ut. Om VW hadde gått for noe lignende her ville de hatt en veldig pen bil både innvendig og utvendig. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 48 minutes ago, Complexity said: og de pedalene tar toppen av kaken eller hva man nå sier. Hvis de hadde sittet i et annet merke har jeg mistanke om at de hadde blitt genierklært for det. Igjen. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) 5 minutes ago, kremt said: Hvis de hadde sittet i et annet merke har jeg mistanke om at de hadde blitt genierklært for det. Igjen. Genierklært for dette? Kansje genierklært av kjøreskoler da det gjør det lettere for personer som aldri har kjørt bil før å vite hvilken pedal som skal brukes. Men smaken er som baken. Synes du interiøret i ID.4 er penere enn i Enyaq? Endret 10. november 2020 av Complexity 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Hva er problemet egentlig. Det er bare en liten touch. Hvilken skade gjør det? Mye bedre dette enn å ha en 17 toms skjerm som lyser opp hele trynet ditt om natten. Lenke til kommentar
Gjest I1RRS7FlJH Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) kremt skrev (11 minutter siden): Hvis de hadde sittet i et annet merke har jeg mistanke om at de hadde blitt genierklært for det. Igjen. Ja, da hadde det vært lekent og ut av boksen og Elon som går sine egne veier. Bare å se på jubalongen med prompe-app og juleshow. Men det spiller ingen rolle. Mens de faste deltagerne i ID.X-trådene vil forklare så godt de kan hvorfor alle heller bør kjøpe Tesla-bil lik de selv har i garasjen så vil markedet gi fullstendig blaffen og kjøpe ID.4 i bøtter og spann. Må jo være ganske frustrerende. Endret 10. november 2020 av uname -l Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) 43 minutes ago, kremt said: Hva er problemet egentlig. Det er bare en liten touch. Hvilken skade gjør det? Mye bedre dette enn å ha en 17 toms skjerm som lyser opp hele trynet ditt om natten. Problem og problem, jeg synes bare ID.3 og ID.4 ser ut som en lekebil innvendig, og ser man på Skoda Enyaq ser man at de kunne gjort den mye penere innvendig om de ville. Men som sakt så er folk forsjellig. Noen synes sikkert ID.4 er nydelig innvendig, men jeg er ikke en av dem. Men på utsiden ser ID.4 ganske bra ut. Endret 10. november 2020 av Complexity 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Hanhijnn skrev (3 timer siden): Oj, var bare så rart å se ordene VW og feilfri i samme setning... 😏 "Rust" hadde vel vært et mer passende ord her ja. 5 1 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Hva?! Ingen CD-rom? Hvordan skal niesen min på 6 år høre på Hits4Kids når hun skal kjøre rundt i gårdsplassen i denne lekebilen? Neida. Snasent utvendig, bra rekkevidde og grei pris (?🤔). Ellers er resten av det tekniske og praktiske ganske mjeh og kjip; 4/10 would not buy. 6 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 kremt skrev (13 timer siden): Hva er problemet egentlig. Det er bare en liten touch. Hvilken skade gjør det? Mye bedre dette enn å ha en 17 toms skjerm som lyser opp hele trynet ditt om natten. Oj oj, vet du SÅ lite om bil? Vet du ikke engang at skjermer dimmer ned når det mørkner? Du har kanskje aldri hatt en nyere moderne bil? 5 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 19 hours ago, ChristR said: Heldigvis ser interiøret bedre ut på ID4 Max: Det store panseret skyldes kanskje at VW trengte plass til å få inn en motor der på sikt? Her er Bjørn Nylands "touchless review": Interiøret er likt på 1st og 1st Max. Men du kan velge mellom hvitt og svart. Når produksjonsmodellene er på plass kan du velge andre farger. Så det bildet som du viser fra Max er også representativt for 1st (ikke Max). Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 unik42 skrev (19 minutter siden): Interiøret er likt på 1st og 1st Max. Men du kan velge mellom hvitt og svart. Når produksjonsmodellene er på plass kan du velge andre farger. Så det bildet som du viser fra Max er også representativt for 1st (ikke Max). Du har helt rett. Takk! Lenke til kommentar
H123 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Dette er av ID4 ja. Ganske sikker på at det det forrige du delte er av ID3. Lenke til kommentar
H123 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Complexity skrev (21 timer siden): Var ett bilde som dukka opp når jeg googlet ID.4 interior. Men kan godt slenge ved ett bilde av en annen farge. Skjermene og pedalene ser like mye ut som en lekebil uansett interiørfarge. Mye penere i Skoda Enyaq. Dette er av ID4 ja. Ganske sikker på at det det forrige du delte er av ID3. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 25 minutes ago, H123 said: Dette er av ID4 ja. Ganske sikker på at det det forrige du delte er av ID3. Mye mulig. De er jo veldig lik da. 1 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Ser ut som det er gjort veldig mye rett med denne bilen. Er egentlig tilhenger av avgjørelsen VW har tatt med å ikke ha "frunk", slik at de kan gjøre panseret kortere, som gjør at en får større kupe og bagasjerom. Det var greit med "frunk" før for å demonstrere til folkemengden at motoren er borte, men vi er i 2020 nå og forstår konseptet, så "frunken" har ferdigspilt sin rolle. Å dra bagasje inn og ut av panseret øker bare risikoen for å skade lakken, og verre er teknikken en skal bruke for å lukke panseret. Kanskje "frunken" vil bli mer akseptert av meg om den var motorisert, samt at panseret åpnet grillen slik at varer ble satt inn i panseret og ikke oppi. Men setter fremdeles mer pris på større kupe/bagasjerom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå