Mala Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Skal jaggu meg godt gjøres og klage for denne prisen ja 😛 Som nevnt flere ganger, jeg har ikke spillt ett eneste spill i serien siden Black Flag på PS4. Så det at ser jeg jo for meg at hjelper godt på inntrykkene mine som jeg sitter igjen med nå. For mange som har grodd og svetta seg igjennom Originns og Odyssey er det vel kanskje bare "mer av det samme " osv. Har trua på dette spillet altså. Endret 11. november 2020 av Mala Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Mala skrev (9 timer siden): Skal jaggu meg godt gjøres og klage for denne prisen ja 😛 Som nevnt flere ganger, jeg har ikke spillt ett eneste spill i serien siden Black Flag på PS4. Så det at ser jeg jo for meg at hjelper godt på inntrykkene mine som jeg sitter igjen med nå. For mange som har grodd og svetta seg igjennom Originns og Odyssey er det vel kanskje bare "mer av det samme " osv. Har trua på dette spillet altså. Odyssey var kjempe bra, men tror nok dette glatt kan toppe det 1 Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 For de som sliter med random fps drops ned til 4 fps, minner litt om shader caching i Cemu-emulator. Funka som fjell her, med Hardware Unboxed sine optimiserte innstillinger og 80% resolution scale er det ren 60 fps i 4K på RTX 3070, men kjører på 90% da det stort sett bare dropper under 60 fps i landsbyene. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 https://wccftech.com/ubisoft-montreal-hostage-situation/ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Liten update her. Jeg har spillet enda. Jeg har fått alle items og opplegg sdom fulgte med i pakka. Og jeg har ikke blitt trukket noe mer. Så vil da si dette var suksess. Ikke er Ubisoft-klienten så forbanna bloatware og grusom lenger heller. Starter spillet på tvn via Big Picture i Steam, og overlay og kontroller funker flott. Spillet er også bra forsåvidt. Tror jeg skal prøve å gjennomføre det denne gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Ubisoft har bekreftet at alle som bestilte med prisen får beholde spillet. Lenke til kommentar
G Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 De tjente visst penger på oss likevel, ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Det var nok et heidundrandes vellykket reklamestunt vi var vitner til: Quote Assassin’s Creed Valhalla Sets Series Sales Record, is Ubisoft’s Biggest PC Launch Ever https://wccftech.com/assassins-creed-valhalla-series-sales-records-biggest-pc-launch/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Tror ikke det var noe reklame stunt altså. Da hadde de vel heller hatt feil pris på standard edition Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Var vel bare snakk om en direkte oversatt 109 Euro til 109 NOK sum. Lenke til kommentar
G Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 (endret) Jeg som ikke er så vant med Ubisoft-spill enda. Det er visst en fotokonkurranse. Tilfeldigvis ved å komme borti kontrollerknappene på spillet i PC-utgaven, klarte jeg å ta et foto, men server var nede da, så lurer jeg på om foto ligger lagret noe sted i Valhalla-menyene, eller om det da er tapt for romjulskonkurransen pga. at server var nede når jeg lagret bildet? Endret 23. desember 2020 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå