essofaces Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Synd eg ikkje rakk å utnytte dette, blir nok ikkje et kjøp nå, var veldig skuffet av hvor buggette og dårlig optimalisert watch dogs legion er. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Rakk det akkurat i går, så har man dette spillet også Fikk det opp i uplayen tidligere i dag, Fin førjuls gave fra gutta i Ubisoft vil jeg si Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 https://www.nrk.no/nordland/ubisoft-klonet-det-til-da-de-slapp-assassin_s-creed-valhalla-i-nettbutikken-sin-1.15237074 Tusenvis kan ha sikret seg nye Assassin's Creed til en tiendedel av prisen. Nå opplyser Ubisoft at de lar bestillingene gå igjennom. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Tror nok de har tapt litt og tjent litt. Ikke umulig at de tjener mer enn før. Jeg hadde ikke brukt penger på det men nå fikk de 109 kr. Har 4-5 kompiser i samme situasjon. 1 Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Kanskje ikke tilfeldig at denne "feilen" kun skjedde i Norge, i et vikingspill i Norge. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Fikk lagt inn 3.5 timer i går. Skal godt gjøres å ikke få igjen verdi for pengene her i hvert fall, godt første inntrykk Og ett satans herlig lydspor er det og! Lenke til kommentar
G Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) 4 hours ago, Dubious said: https://www.nrk.no/nordland/ubisoft-klonet-det-til-da-de-slapp-assassin_s-creed-valhalla-i-nettbutikken-sin-1.15237074 Tusenvis kan ha sikret seg nye Assassin's Creed til en tiendedel av prisen. Nå opplyser Ubisoft at de lar bestillingene gå igjennom. De må jo være ekstra fornøyde på å få dobbel kudos i fra kunder. Når folk får beholde spillet attpåtil. Må jo være et kjempe reklamestunt. Tror dere de har tapt flere hundretusen eller millioner på 2 timer? Er vel ren gjetting på hvor rimelig stuntet ble. Endret 11. november 2020 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) G skrev (3 timer siden): De må jo være ekstra fornøyde på å få dobbel kudos i fra kunder. Når folk får beholde spillet attpåtil. Må jo være et kjempe reklamestunt. Tror dere de har tapt flere hundretusen eller millioner på 2 timer? Er vel ren gjetting på hvor rimelig stuntet ble. Det ble spredd på Reddit med flere tittals svar der.. Og det står i artikkelen at flere brukte VPN for å få det til den prisen, så det er ikke umulig at det er flere millioner i tap for Ubisoft. Men jeg tror også det er svært god PR mtp. at de velger å godta tapet. De tjener mer på å gjøre det enn å miste ansikt ved å nekte kundene kjøpet. Endret 11. november 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 For dem som fikk det men finner det ikke, søk i spill listen. Jeg måtte søke før det dukket opp. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Tapt og tapt...kommer vel helt an på hvor mange av oss som hadde tenkt å kjøpe Ultimate(eller spillet som sådan) uavhengig av pris. Jeg hadde ingen planer om å kjøpe spillet i det hele tatt, så sånn sett har de jo tjent 109,90 på feilen... Når det er sagt, likte spillet godt og spesielt musikken. Er stor Wardruna-fan og elsker sjangeren, så dette traff godt:-) Endret 11. november 2020 av BioNor Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Fikk spilt et par timer i går, synes det virket ganske glitchy? mye figurer som går gjennom ting og verden. Å trykke lett angrep for å ødelegge sånne kasser og slikt var jo helt lotto om man treffer eller ikke. stadig litt knotete og posisjonere seg for slike ting. Mente at det ikke var så her ille i Odyssey, men mulig jeg bare har glemt 😛 Lenke til kommentar
mlu Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Både jeg og kona opplevde at PCen restartet seg da vi startet spillet. Mulig det var noe vi begge klikket "ja" til som sa at spillet kunne restarte PCen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 1 minute ago, mlu said: Både jeg og kona opplevde at PCen restartet seg da vi startet spillet. Mulig det var noe vi begge klikket "ja" til som sa at spillet kunne restarte PCen Skjedde her også. Hadde heller ingen planer om å kjøpe spillet i det hele tatt. Så sånn sett har ubisoft tjent penger på det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Ps4 kontroller er ypperlig til pc G. Lenke til kommentar
Robinod Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Føler at viss folk som kjøpte spiølet for 109 kroner får spilt det burde iallefall de som betalte 1200 før feilen skjedde få tilbake 1000 kroner. Fordi man fikk ikke noe ekstra for det når de som betalte 109 kroner får det akkurat samme tid i tillegg.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 For en gangs skyld blir jeg "straffet" for å vente med å kjøpe et spill jeg egentlig er interessert i :P Men men... har for mange spill for tiden, så får heller vente til de har patchet vekk barnesykdommene. Hvordan er PC-versjonen så langt ytelsesmessig? Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Så fordi noen "fikk" noe, skal alle sammen få? Tror ikke barnehageretorikken funker i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe Valhalla, så de har ikke tapt noe på meg, men tjent 109,-. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 BioNor skrev (10 timer siden): Tapt og tapt...kommer vel helt an på hvor mange av oss som hadde tenkt å kjøpe Ultimate(eller spillet som sådan) uavhengig av pris. Jeg hadde ingen planer om å kjøpe spillet i det hele tatt, så sånn sett har de jo tjent 109,90 på feilen... Når det er sagt, likte spillet godt og spesielt musikken. Er stor Wardruna-fan og elsker sjangeren, så dette traff godt:-) Musikken er magisk! Har skudd ned lydbildet effekter til 85 for å få litt mer igjen fra lydsporet 😛 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Mala skrev (2 timer siden): Musikken er magisk! Har skudd ned lydbildet effekter til 85 for å få litt mer igjen fra lydsporet 😛 Veldig imponert over helheten frem til nå, ingen tvil over valuta for pengene til kr 109,-😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå