djahfkd Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Samme, de burde egentlig kommet ut med en statement om dette. Om de kommer til å refunde eller hva annet, siden nå sitter folk og venter og jeg er ikke sikker på om jeg får spilt det nå klokken 12. Dette var et svar til Mala Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Kjøpt for 109 kr og lasta ned. Klar 🙂 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 3 minutes ago, Rivfader said: Kjøpt for 109 kr og lasta ned. Klar 🙂 Har enda ikke dukka opp her. Så får se hva som skjer! Lenke til kommentar
djahfkd Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Hvor har du kjøpt det? Lenke til kommentar
Kulfyr Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Noen som har fått det til? Som har kjøpt det for 109kr? Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Var fullt forberedt på at Ubi kom til å trekke tilbake kjøpet men spiller nå 😁 Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 G skrev (6 timer siden): Rivfader skrev (3 minutter siden): Var fullt forberedt på at Ubi kom til å trekke tilbake kjøpet men spiller nå 😁 heldig! ikke fått min på uplay enda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ingenting hos meg enda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Rivfader skrev (6 minutter siden): Var fullt forberedt på at Ubi kom til å trekke tilbake kjøpet men spiller nå 😁 Pics or it did not happen 😛 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) DELAYED DELIVERY FOR THE DIGITAL CONTENT PURCHASED VIA THE UBISOFT STORE We are aware of delays in processing some orders. It may take up to 24 hours for your content to appear on the account. If you are still missing your content after this amount of time, please let us know, and we'd be happy to investigate further! Endret 9. november 2020 av ingeplinge Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Flere enn meg som ikke får til å kjøpe Ubisoft+? Får bare error hele tiden.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 MightyTor skrev (6 minutter siden): Flere enn meg som ikke får til å kjøpe Ubisoft+? Får bare error hele tiden.... Funka ikke her heller. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 2 minutes ago, Mala said: Funka ikke her heller. Jaja, er vel overload på ubi-serveren sikkert. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Er det verdt å kjøpe spillet i det hele tatt? Virker på meg som enda et generisk AC hvor du gjør akkurat det samme om og om igjen bare i en ny setting. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 7 minutes ago, TheKims said: Er det verdt å kjøpe spillet i det hele tatt? Virker på meg som enda et generisk AC hvor du gjør akkurat det samme om og om igjen bare i en ny setting. Det er akkurat hva spillet er. Hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 TheKims skrev (19 minutter siden): Er det verdt å kjøpe spillet i det hele tatt? Virker på meg som enda et generisk AC hvor du gjør akkurat det samme om og om igjen bare i en ny setting. Har ikke rørt serien siden Black Flag, så jeg er litt nysgjerrig Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Mala skrev (Akkurat nå): Har ikke rørt serien siden Black Flag, så jeg er litt nysgjerrig Det er samme dritten. klatre opp til høyeste punkt også stuper du ned i -20 grader vann som ikke fryser til is av en eller annen merkelig grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Quakecry skrev (5 timer siden): Har enda ikke dukka opp her. Så får se hva som skjer! Vent litt og se om det dukker opp etter 24 timer.. Om ikke ta kontakt med support... Forhold deg til denne meldingen: https://support.ubisoft.com/en-gb/News/000060042/Delayed-delivery-for-the-digital-content-purchased-via-the-Ubisoft-Store-EN-US Kulfyr skrev (4 timer siden): Noen som har fått det til? Som har kjøpt det for 109kr? To jeg vet om som har mottatt spillet og lastet det ned, så det er nok mulig det bare tar mye tid... Har tidligere kjøpt spill på Uplay for lignende summer grunnet feil Ubisoft har gjort.. Så jeg ville ventet 24 timer også tatt kontakt med support om det ikke har dukket opp. TheKims skrev (4 timer siden): Er det verdt å kjøpe spillet i det hele tatt? Virker på meg som enda et generisk AC hvor du gjør akkurat det samme om og om igjen bare i en ny setting. For den prisen synes jeg ikke det er en dårlig deal Lurer på om det var samme feil i andre nordiske land samt andre land i Europa.. Virker som de har måtte sette prisen opp på EU versjonen for å "fikse" problemet med den norske versjonen av butikken ihvertfall.. Lurer veldig på hvordan de har klart å gjøre så mye feil, da dette ikke er første gang de har klart å la spill være feil pris. Ha litt is i magen folkens.. Har ventet i hele dag på at den skulle dukke opp, også dukka den nettopp opp i biblioteket. Endret 10. november 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Haha! Sånn følte jeg også det. What's going on here??!?!??! Oh! *Disappear* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå