Arodem Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ubisoft har klønet til Assassin's Creed Valhalla-prisen – koster 109 kroner akkurat nå 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Kjøpte det, men det dukker ikke opp i listen over eide spill, så kan ikke forhåndsinstallere eller noe. De er nok i gang med å fikse dette, vanligvis vil spill vises i biblioteket med en gang det er kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Rakk faktisk å kjøpe det, får se om de ikke kansellerer ordren. Men det er rettet nå ser jeg. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Heldige di som fikk kjøpt! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Om noen bare vil prøve dette en stund så kjøp heller ubisoft+ 150,- for en mnd. 1 Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Rakk å kjøpe det jeg også, men det vises som sagt ikke i biblioteket, så tviler på at dette går igjennom... Lenke til kommentar
Stikkz Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Men har de lov til å bare refundere det uten videre? Jeg vil jo ha spillet, utnyttet en feil de gjorde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Stikkz skrev (1 minutt siden): Men har de lov til å bare refundere det uten videre? Jeg vil jo ha spillet, utnyttet en feil de gjorde. De har nok rett til det ja. Lenke til kommentar
Killamano Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ikke ifølge kjøpsloven her i Norge, men tviler på at den gjelder i dette tilfellet: https://lovdata.no/lov/1988-05-13-27/cisg/a64 Lenke til kommentar
Killamano Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Var svar til Stikkz, jeg kjøpte også spillet og forhørte meg med en kompis som er advokat Lenke til kommentar
SverreLøk Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Killamano skrev (1 time siden): Ikke ifølge kjøpsloven her i Norge, men tviler på at den gjelder i dette tilfellet: https://lovdata.no/lov/1988-05-13-27/cisg/a64 Kjøpsloven og CISG gjelder ikke i forholdet mellom næringsdrivende og forbruker btw. Endret 9. november 2020 av SverreLøk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Vil vel tro at også betingelser man godtar ved å bli kunde i Uplay (connect) slår fast at de kan heve kjøpet, men dette er nå andre gang i år at de har klart å gjøre en slik feil, og sist fikk jeg Division 2 for en slik pris.. Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Har sett flere tilfeller der elkjøp, power osv har solgt noe alt for billig og kanselert ordren hver gang har de tapt saken og de må selge den til den prisen. så her skal og ubisoft tape evt sak om de nekter oss spillet ta vare på kvittering og klag inn ubisoft til forbrukerrådet om de nekter Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 Theleader skrev (1 minutt siden): Har sett flere tilfeller der elkjøp, power osv har solgt noe alt for billig og kanselert ordren hver gang har de tapt saken og de må selge den til den prisen. så her skal og ubisoft tape evt sak om de nekter oss spillet ta vare på kvittering og klag inn ubisoft til forbrukerrådet om de nekter Ikke hver gang. Dette virker mer i tråd med dette tilfellet: https://www.dinside.no/okonomi/elkjop-nektet-a-levere-mac-til-3500-kroner/70135439 Og en feilprising på 90% bør vel kunne gå inn under det kunder bør forstå er en feil. 2 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Har heller ikke fått ordrebekreftelse på epost, så regner med at vi ikke hører noe og at reservasjonsbeløpet er tilbake på konto om noen dager. Lenke til kommentar
Yelly Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 De har jo kontroll da. Ultimate edition til € 1059,- Løp og kjøp https://store.ubi.com/eu/assassin-s-creed-valhalla-ultimate-edition/5e84a5065cdf9a21c0b4e737.html 5 Lenke til kommentar
Killamano Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Vel, prisen var jo merket med 91% rabatt, så er vel ikke helt lik den saken? I den saken ble bare prisen shavet, og det sto ikke at den var rabattert, den gikk bare plutselig ned 6000 kr. "CDON solgte et grafikkort til 2.839 kroner, mens prisen egentlig skulle være 4.731 kroner. Butikken nektet å levere varene. Men da prisen var merket med 40 prosent rabatt, ga FKU kundene krav på kortene til feil pris." Lenke til kommentar
ShadowPoro Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Takk som sier ifra! Kjøper nå! xD Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 bare å klage til forbrukerrådet om de kanselerer ordren. det skal jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå