David_1214 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Fikk mail fra microsoft store med overskrift "new delivery date" hjertet i halsen, men det står at den er bytte til 10.november gudskjelov Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Om dette er riktig hentet jeg en series S i morgen på elkjøp... jeg SKAL ha en xbox i morra! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Har bestilt en xbox med levering i pakkeboks. Om jeg er griseheldig får jeg melding 00.01 om at den er klar til henting i natt. Stay tuned! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) 25 minutes ago, luly said: Jeg tror han ene jeg snakket med på Elkjøp for lenge siden hadde rett. At Xbox sendes ut til release dagen eller dagen etter (litt etter hvor mye dem har å gjøre) , og at planen er at alle skal ha den innen helgen. Jeg fikk PlayStation 7 levert på døra idag, den fungerer helt greit men gleder meg til helgen Oi, hadde nok heller gått for Playstation 7 enn Xbox Series X. Den må jo være vill. Endret 9. november 2020 av Raul07 2 Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Allerede en som har mottatt en å solgt på Finn https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=197589931 Kan lure på hvor han bestilte. Elkjøp sender ut sporing som regel på Kvelden også pleier den å komme frem neste dag. Så mye mulig den kommer i morgen 🙂 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Kan jo spørre seg hvem som betaler 9000kr for en Xbox Series X... For det første gidder jeg ikke støtte folk som kun kjøper for å selge videre. 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg ser han gjør som kidnappere. Tar et bilde for å bevise at gisselet er fortsatt i live den dag i dag. Jeg skjønner ikke helt hva som er poenget med å gjøre det slik i denne situasjonen. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Bare for å bevise han har faktisk en for salg. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Just now, samco said: Bare for å bevise han har faktisk en for salg. Pleier du å legge ved bevis for dato på dine annonser? Lenke til kommentar
Jesperiano Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ikke interessert i Xbox selv, men spennende å se hvordan elkjøp og komplett håndterer lansering... tåpelig hvis de ikke sender før i morgen. Håper Sony er mindre strenge en MS Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Sjalottløk skrev (Akkurat nå): Pleier du å legge ved bevis for dato på dine annonser? Spørs ka æ har solgt oppo BD og UHD spillere har jeg lagt litt mere i. For folk er litt petimeter på dem. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Just now, samco said: Spørs ka æ har solgt oppo BD og UHD spillere har jeg lagt litt mere i. For folk er litt petimeter på dem. Har aldri sett det før. Uansett, det var mest morsomt ment fra min side. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 En på FB som hentet i dag. Kjøpte fra CDON. Lenke til kommentar
Jesperiano Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Battery12 skrev (Akkurat nå): En på FB som hentet i dag. Kjøpte fra CDON. CDON gir totalt faen dem! Sender alltid ut tidligere! Lenke til kommentar
Jesperiano Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 samco skrev (4 minutter siden): Cudos til cdon Haha, enig! Dog bestiller jeg aldri fra dem pga rævva kundeservice 1 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 David_1214 skrev (1 time siden): Fikk mail fra microsoft store med overskrift "new delivery date" hjertet i halsen, men det står at den er bytte til 10.november gudskjelov Du få logge deg inn på microsoft å se. jeg fikk også epost med dato 10.nov men følger jeg sporingslinken til UPS så skriver dem i løpet av 12 november. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) ingeplinge skrev (22 minutter siden): Du få logge deg inn på microsoft å se. jeg fikk også epost med dato 10.nov men følger jeg sporingslinken til UPS så skriver dem i løpet av 12 november. Står 10.november i mailen, sporing og på microsoft sin ordrehistorikk så er nok i orden Du bor kanskje et stykke nord? Hamar her hvertfall Endret 9. november 2020 av David_1214 Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Da har jeg fått sporingsnummer fra Elkjøp, ser ikke ut til at pakken er scannet av posten så regner ikke med å ha den i morgen med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå