MacBain Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Hvorfor blir alt jeg poster dobbelt? 1 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Hvordan er ståa til Series X nå? Fortsatt utilgjengelig overalt? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 svenka skrev (4 timer siden): Hvordan er ståa til Series X nå? Fortsatt utilgjengelig overalt? Vil tro den fremdeles kan bestilles og fås innen en mnd? 1 Lenke til kommentar
juleferie78 Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Hvor får man tak i en series x i disse dager? Virker dødt overalt 🙈 Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 16 minutes ago, juleferie78 said: Hvor får man tak i en series x i disse dager? Virker dødt overalt 🙈 Har til tider sett fysisk i butikk hos Elkjøp og online hos NetOnNet. Regner med de går tom kjapt. 2 Lenke til kommentar
juleferie78 Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Z_E0 skrev (23 minutter siden): Har til tider sett fysisk i butikk hos Elkjøp og online hos NetOnNet. Regner med de går tom kjapt. Fysisk fra Elkjøp blir litt vanskelig når man bor 30 mil unna nærmeste elkjøpbutikk🙈 får bare følge med på nettet og håpe man har flaks en dag 👍 1 Lenke til kommentar
juleferie78 Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Fikk sendt fruen innom en Elkjøp-butikk i dag, hun fikk bestilt derfra. Så får vi se om man har den i heimen før jul 🙂 1 Lenke til kommentar
dskg Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 juleferie78 skrev (20 minutter siden): Fikk sendt fruen innom en Elkjøp-butikk i dag, hun fikk bestilt derfra. Så får vi se om man har den i heimen før jul 🙂 Hvilken dato forespeilet de? Var selv innom forrige uke, fikk 29.12 som forventet dato Lenke til kommentar
juleferie78 Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 dskg skrev (8 minutter siden): Hvilken dato forespeilet de? Var selv innom forrige uke, fikk 29.12 som forventet dato 27.12 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) Har det noe for seg å gå for den dyreste xboxen når man kun har 1080p tv? Kommer neppe til å oppgradere den med det første. Endret 22. november 2021 av Nwader Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Nwader skrev (39 minutter siden): Har det noe for seg å gå for den dyreste xboxen når man kun har 1080p tv? Kommer neppe til å oppgradere den med det første. Har vel ikke noe for seg om du ikke trenger mer lagringsplass enn 512Gb og du ikke har bruk for fysiske kopier av spill. Lenke til kommentar
juleferie78 Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Ser at Elkjøp har fjernet forventet leveringsdato fra nettsiden. Noen som har bestilling inne hos dem som har hørt noe? Fikk selv 21.12 som forventet leveringsdato når jeg bestilte 🙂 Lenke til kommentar
dskg Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) juleferie78 skrev (13 timer siden): Ser at Elkjøp har fjernet forventet leveringsdato fra nettsiden. Noen som har bestilling inne hos dem som har hørt noe? Fikk selv 21.12 som forventet leveringsdato når jeg bestilte 🙂 Sett at det har dukket opp konsoller i 3 ulike butikker som ikke har vært mulig å reservere. Antok de hadde fått inn et parti og startet å sende ut konsoller som er bestilt. Prøvde å høre med chatten, men de ga meg bare samme dato som jeg fikk i november når jeg bestilte. 29.12. Endret 14. desember 2021 av dskg 1 Lenke til kommentar
juleferie78 Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Xboxen min ble sendt fra Elkjøp idag 🙂 1 Lenke til kommentar
dskg Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 juleferie78 skrev (3 minutter siden): Xboxen min ble sendt fra Elkjøp idag 🙂 Fikk du info om det på mail? Har ikke hørt noe selv. Bestilte i butikk den 16.11 Lenke til kommentar
juleferie78 Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 dskg skrev (1 minutt siden): Fikk du info om det på mail? Har ikke hørt noe selv. Bestilte i butikk den 16.11 Fikk info på mail ja 👍 1 Lenke til kommentar
dskg Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Får håpe det dukker opp en mail her også snart 1 Lenke til kommentar
dskg Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) Rimelig frustrerende opplegg av Elkjøp. Jeg bestilte i midten av november og har ikke fått tilsendt på denne leveransen. En kollega som bestilte på lørdag har derimot fått. En annen kollega sier han fikk bestilt en av de som vsr på lager i dag via "Live Shopping"-funksjonen på nettsiden. Har prøvd å ta kontakt med chat for å høre, men de svarer ingenting fornuftig, bare henviser til forventet levering 29.12. Vet ikke helt hva systemet her er. Når jeg bestilte sa de at de fullførte ordrene i rekkefølge, så jeg fikk sannsynligvis før jul. Nå virker det bare helt tilfeldig. Synes uansett det er kjipt når jeg var ute i god tid i håp om å ha den under juletreet. Har sendt en klage på e-post, men får sikkert bare nok et tåpelig svar. Skuffende av Elkjøp! Endret 14. desember 2021 av dskg Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 dskg skrev (17 minutter siden): Rimelig frustrerende opplegg av Elkjøp. Jeg bestilte i midten av november og har ikke fått tilsendt på denne leveransen. En kollega som bestilte på lørdag har derimot fått. En annen kollega sier han fikk bestilt en av de som vsr på lager i dag via "Live Shopping"-funksjonen på nettsiden. Har prøvd å ta kontakt med chat for å høre, men de svarer ingenting fornuftig, bare henviser til forventet levering 29.12. Vet ikke helt hva systemet her er. Når jeg bestilte sa de at de fullførte ordrene i rekkefølge, så jeg fikk sannsynligvis før jul. Nå virker det bare helt tilfeldig. Synes uansett det er kjipt når jeg var ute i god tid i håp om å ha den under juletreet. Har sendt en klage på e-post, men får sikkert bare nok et tåpelig svar. Skuffende av Elkjøp! Ikke gi opp! Da jeg bestilte i medio november i fjor fikk jeg først leveringsdato "før jul", så medio januar, så dukket den opp lille julaften. Selvsagt rett etter at siste ferge jeg kunne ta med god samvittighet gikk, så måtte vente noen dager med å hente... 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Fikk nettop denne fra Komplett. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå