Kanelbollemannen Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 4 minutes ago, ilpostino said: For en tid siden kjøpte jeg Xbox Game Pass Ultimate via Xboxen. Skulle ikke dette også gjelde for spill i Microsoft Store på Windows 10? Når jeg ser på spill der ser det ikke ut som abonnementet er aktivt der. Du må laste ned Xbox appen på Windows 10. Tror du må laste ned spillene gjennom det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden): Du må laste ned Xbox appen på Windows 10. Tror du må laste ned spillene gjennom det. Når du nevner det tror jeg det er nevnt tidligere i tråden. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 23 minutes ago, ilpostino said: For en tid siden kjøpte jeg Xbox Game Pass Ultimate via Xboxen. Skulle ikke dette også gjelde for spill i Microsoft Store på Windows 10? Når jeg ser på spill der ser det ikke ut som abonnementet er aktivt der. Hvis du har den versjonen som har alt, som jeg mener Ultimate har, så ja. Men noen spill er bare tilgjengelig på konsoll Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Noen som har fått sin fra Elkjøp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Complexity skrev (50 minutter siden): Noen som har fått sin fra Elkjøp? Ikke hørt noe enda. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 1 hour ago, Kron said: Ikke hørt noe enda. Lame. Var jo estimert 7ende Mai til Tromsø men heller ikke hørt noe. Sikkert forsinket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Complexity skrev (45 minutter siden): Lame. Var jo estimert 7ende Mai til Tromsø men heller ikke hørt noe. Sikkert forsinket. Kan være vi hører noe ila dagen da 🙂 7ende er jo i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Complexity skrev (58 minutter siden): Lame. Var jo estimert 7ende Mai til Tromsø men heller ikke hørt noe. Sikkert forsinket. Fikk hentemelding nå! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 1 hour ago, Kron said: Fikk hentemelding nå! Damn 😛 Kommer sikkert ikke hit før neste uke Lenke til kommentar
oxidized Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Fikk henta min nå også (Oslo). Venta i kø i kassa (butikkene er åpne igjen ), men der fikk jeg beskjed om å hente den ute på parkeringsplassen. 😛 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Min kom faktisk og, ble litt paff når jeg fikk meldingen. Henta den nettop. Ikke den beste erfaringen med elkjøp fra før men nå imponerte de. Endret 7. mai 2021 av Complexity Lenke til kommentar
Olsen56 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Dersom en bestiller idag, får man xbox før 2022? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Olsen56 skrev (2 minutter siden): Dersom en bestiller idag, får man xbox før 2022? Ja, jeg bestilte min 15 april, og fikk den i dag. Bare ta deg en tur til nærmeste Elkjøp butikk, og legg inn en bestilling! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 6 minutes ago, Olsen56 said: Dersom en bestiller idag, får man xbox før 2022? Får den vel i starten av neste måned ifølge nettsiden til elkjøp - som i mitt tilfelle stemte. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Er det kun elkjøp som er brukende til og skaffe seg xbox series x? Har power butikk så mye nærmere så var fristende og bare gå inn der og bestille heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Fokka skrev (1 time siden): Er det kun elkjøp som er brukende til og skaffe seg xbox series x? Har power butikk så mye nærmere så var fristende og bare gå inn der og bestille heller. Prøv Power du, aner ikke hvilken ventetid de operer med nå. Men det burde de kunne svare på om du henvender deg der. Elkjøp er den eneste forhandleren hvor du kan bestille med Xbox all access. Så de er vel hovedpartneren til Xbox, og får nok en del flere konsoller enn andre forhandlere vil jeg tro. https://www.elkjop.no/cms/xbox-all-access/xbox-all-access/ Endret 7. mai 2021 av Kron Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) De må trykke en masse på datan bare man nevner xbox. Snakker en 5 minutt med konstant trykking. Så de logget inn på noe xbox greier virker det som. Kansje sikret seg noe rettigheter. Nå bruker vel Elkjøp fortsatt DOS til sitt eget system så kan være derfor ting tar tid. Ikke at det nødvendigvis er noe galt i det. Statnett bruker masse OS2 utstyr enda. Ikke vits å røre ting som funker. Endret 8. mai 2021 av Complexity Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Elkjøp får nytt system snart, en som jobbet der nevnte det sist jeg var innom. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) Complexity skrev (På 7.5.2021 den 18.21): Får den vel i starten av neste måned ifølge nettsiden til elkjøp - som i mitt tilfelle stemte. For en fantastisk konsoll vi har handlet oss. Første gang jeg har sett på en konsoll som likeverdig til pcen min når det kommer til gaming. Er du fornøyd? 🙂 Endret 11. mai 2021 av Kron Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) 8 minutes ago, Kron said: For en fantastisk konsoll vi har handlet oss. Første gang jeg har sett på en konsoll som likeverdig til pcen min når det kommer til gaming. Er du fornøyd? 🙂 Ja er veldig fornøyd. Digger at den er så rask å slå på. Som småbarnsfar så blir det ofte bare 15 minutter her og der det kan spilles så det er veldig praktisk. Ytelsen og grafikken er og på topp. Og pc'en står uansett å miner kryptovaluta så greit å la den være i fred. Bare de klarer å knø ut Farcry 6 snart.. Endret 11. mai 2021 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå