Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus

Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte 05.10 og fikk beskjed den sendes 04.12. Så det blir vel en spennende uke.

Jeg var forøvrig på Elkjøp her om dagen og så det stod en Xbox Series X eske i hylla, hjerte stoppa sånn halvveis til jeg så det stod demo på eska 😅

Lenke til kommentar
xsds skrev (15 timer siden):

Bestilte 05.10 og fikk beskjed den sendes 04.12. Så det blir vel en spennende uke.

Jeg var forøvrig på Elkjøp her om dagen og så det stod en Xbox Series X eske i hylla, hjerte stoppa sånn halvveis til jeg så det stod demo på eska 😅

Var d nylig d ble sagt? Bestilte 5.10 og de sa på fredag at den ble pakket i helgen, at jeg kunne forvente den i starten av denne uka. Blir vi maks uheldige kommer den ikke før uken etter, om sendes 04.12 :(

Endret av nacario
Lenke til kommentar
48 minutes ago, nacario said:

Var d nylig d ble sagt? Bestilte 5.10 og de sa på fredag at den ble pakket i helgen, at jeg kunne forvente den i starten av denne uka. Blir vi maks uheldige kommer den ikke før uken etter, om sendes 04.12 :(

Det var det de sa når jeg kontakta de et par dager etter lansering.

Vi får håpe det du sier stemmer 😄👍

Lenke til kommentar
10 hours ago, juleferie78 said:

Håper det skjer et julemirakel og at jeg som bestilte 26.10 får den før jul 🙏 selv om jeg egentlig har mine tvil :p 

Tja, jeg fikk høre at jeg, som forhåndsbestilte den 4 november (fra Elkjøp), uansett kom til å få min "snart", eller i løpet av desember i allefall. Oppgitt lagerdato da jeg bestilte var 22 desember, så jeg ser for meg at to ulike scenarioer kommer til å utspille seg her. Enten får jeg den før 22 desember, eller i verste fall januar. Jeg ser ikke for meg at den plutselig dukker opp i julen, av alle ting. 

Jeg la forøvrig merke til at lagerdatoen hos Elkjøp gikk fra 22 desember, til 5 januar, forså å gå tilbake igjen til 22 desember dager før den ble fjernet fra nettsiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, xsds said:

Fikk mail fra Elkjøp at min er sendt no også 😄

1 hour ago, nacario said:

Jeg også 😁

Godt å høre! Da finnes det hvertfall bevis på at de faktisk får inn maskiner. Jo raskere "oktobergjengen" får deres konsoll, jo raskere vil vi trege november-folk få våre 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
µT. skrev (37 minutter siden):

Godt å høre! Da finnes det hvertfall bevis på at de faktisk får inn maskiner. Jo raskere "oktobergjengen" får deres konsoll, jo raskere vil vi trege november-folk få våre 😃

Bestilte i september på komplett. Kanskje ikke mitt beste valg. Fortsatt nærmere to uker til med venting før den sendes. 

Lenke til kommentar

Fikk beskjed fra kundeservice at den skulle sendes 26.11. Den 26. på formiddagen fikk jeg beskjed om at den skulle sendes den 30.11 . Senere på dagen kom det en ny SMS som sa den 02.12. 

Er det vanlig praksis, eller kan jeg begynne å glede meg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...