Optometrist Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Hva betyr: "Sendingen kan bli forsinket pga eksterne faktorer utenfor Brings kontroll"? Er pakken i Bergen eller fortsatt på vei slik den har vært de siste 27 timene? Noen som har erfaring med hvor lang en slik forsinkelse er? Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 MolaMia skrev (1 time siden): Snakket nettopp med kundeservice. Hun mente at hvis den ankom Bergen terminal i dag, KAN det hende at jeg får den I MORGEN... Der kom hentemelding 😃 Lenke til kommentar
MolaMia Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 13 minutes ago, DeviantFractal said: Der kom hentemelding 😃 Hm, jeg har ikke fått. Hvor har du uthenting? Jeg har på Danmarksplass. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Nois.. klar for henting. Så da får en plukke opp konsollen etter jobb Lenke til kommentar
Skelet Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Haawkz89 skrev (19 minutter siden): Ja faen heller. Det som er drøyt er at det er 2 pakker, posten mener dem er levert til dem og de mener at de ikke har dem. Da må Posten rydde opp, enkelt og greit. Så lenge det ikke er registrert en utlevert, er det postens ansvar å finne dem. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Skelet skrev (Akkurat nå): Da må Posten rydde opp, enkelt og greit. Så lenge det ikke er registrert en utlevert, er det postens ansvar å finne dem. Ja dem driver å leter så får vi se. Hadde ingen store planer om noe særlig gaming før imorgen så dem har litt over 24 timer på seg til å finne de 2 pakkene Lenke til kommentar
Skelet Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Haawkz89 skrev (1 minutt siden): Ja dem driver å leter så får vi se. Hadde ingen store planer om noe særlig gaming før imorgen så dem har litt over 24 timer på seg til å finne de 2 pakkene Krysser fingrene for at det går i orden! Lykke til 1 Lenke til kommentar
MolaMia Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 37 minutes ago, Optometrist said: Hva betyr: "Sendingen kan bli forsinket pga eksterne faktorer utenfor Brings kontroll"? Er pakken i Bergen eller fortsatt på vei slik den har vært de siste 27 timene? Noen som har erfaring med hvor lang en slik forsinkelse er? Fikk samme melding i går rundt kl. 12. I dag kl. 9 fikk jeg beskjed om at den var ankommet terminal her i Bergen. Ser for meg at den var på Voss når det sto at den var forsinket. Det er redusert trafikk på Bergensbanen pga. utbygginger så de har opprettet en midlertidig terminal på Voss. Så du får sikkert beskjed om at den er ankommet Bergen i morgen. 1 Lenke til kommentar
ANONYM1337 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 kewell79 skrev (6 timer siden): Tok du kontakt på chat eller telefon? På telefon. Han jeg snakka med hete Tor Kristian om det er til hjelp også 1 Lenke til kommentar
ANONYM1337 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 kewell79 skrev (3 timer siden): ja. stoller ikke helt på en anonym registerert 22. sep som sier han fikk gratis kontroller ...... Jeg har kvittering om det skulle være av interesse? 1 Lenke til kommentar
MolaMia Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 1 minute ago, ANONYM1337 said: Jeg har kvittering om det skulle være av interesse? Gjerne. Slik at vi andre kan bruke det som bevis. 1 Lenke til kommentar
ANONYM1337 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 David_1214 skrev (3 timer siden): Hørte nå, jeg fikk ingen kontroll, bare redusert frakt. Enda mer forskjellsbehandling fra Elkjøp Bestilte 09:01 22. sept, ikke kommet enda, woho! Faktisk skremmende. Flere som ikke tror på meg, og jeg har kvittering og skriftlig bevis på dette. Kan sende om interesse. Synes flere burde få kontroller og frakt gratis siden jeg, min bror OG en venn fikk. 3 Lenke til kommentar
ANONYM1337 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 MolaMia skrev (4 minutter siden): Gjerne. Slik at vi andre kan bruke det som bevis. Sjekk innboksen din. Håper jeg lastet opp bildene riktig. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 send meg melding også? så jeg får noe å henvise til elkjøp Lenke til kommentar
xsds Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Synes Elkjøp har litt for god rating på Prisjakt med tanke på hvor dårlig de har håndtert denne lanseringen: https://www.prisjakt.no/shop.php?f=324 Lenke til kommentar
MolaMia Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 3 minutes ago, ANONYM1337 said: Sjekk innboksen din. Håper jeg lastet opp bildene riktig. Takk! For alle de som tviler: dette er ikke tull. 1 Lenke til kommentar
ANONYM1337 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) xsds skrev (2 minutter siden): Synes Elkjøp har litt for god rating på Prisjakt med tanke på hvor dårlig de har håndtert denne lanseringen: https://www.prisjakt.no/shop.php?f=324 EDIT: Skrev til feil og vet ikke hvordan jeg fjerner... Endret 12. november 2020 av ANONYM1337 Lenke til kommentar
ANONYM1337 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 kewell79 skrev (2 minutter siden): send meg melding også? så jeg får noe å henvise til elkjøp Sendt Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 MolaMia skrev (46 minutter siden): Hm, jeg har ikke fått. Hvor har du uthenting? Jeg har på Danmarksplass. Minde, plukket den opp for et kvarter siden. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 3 minutes ago, ANONYM1337 said: Sendt Hvor "sent" fikk du konsollen ettesom du fikk kontroller som kompensasjon? Synes det er så ulik behandling, noen får gratis frakt, andre ikke, noen får Arctis 9X i goodie bag, andre ikke, noen får kontroller, andre ikke 😛 Jeg er en av de "andre ikke", hehe 😛 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå