hsds Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 MolaMia skrev (1 time siden): Noen fra Bergen som fikk melding om forsinkelse som har fått en ny oppdatering? Jeg fikk melding om forsinkelse i dag kl 1130, meldt innlevert på terminal 1131. 1136 er den videresendt fra terminal og innlevert i butikk 1655. Hentet den i kveld. Lenke til kommentar
Forza4 Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Hvis det hjelper å høre boys: ventingen er verdt det. Tiden har FLYDD i kveld mens jeg har satt alle spillene jeg ønsket på download, og kommet godt i gang med Gears 5. 4K 120 FPS på 65 tommer med denne XSX'en er VIRKELIG noe annet enn 720 og 15-30 FPS på Switch! ❤️ Gled dere! Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 MrCradock skrev (18 minutter siden): Hvor så du noen få 300 kr? Jeg endte til slutt opp med 69 kr tilbake. Det føltes godt å få noe tilbake. Handlet mer om prinsipp enn pengene. Jeg snakket med ei norsk jente nå. 30 min for 69kr .... at du gidder Spoiler 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 samco skrev (26 minutter siden): 30 min for 69kr .... at du gidder Vis skjult innhold 🤣🤣🤣 Prinsipp. Føler meg bedre nå enn før samtalen. Det var verdt det. 1 Lenke til kommentar
XHiho Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Er det noen andre som har mottatt en ordrebekreftelse fra Bring Booking, retursendelse? Lenke til kommentar
Adrian123 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 MrCradock skrev (1 time siden): Prinsipp. Føler meg bedre nå enn før samtalen. Det var verdt det. Tror det var gamer.no kommentarfelt Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Nu oppdatering på sporing 05:50: "Avvik i linjetrafikk. Årsak: Forsinket. Tiltak: Sending kan bli forsinket." Nå er det jo ikke Elkjøp sin skyld lenger, men fy søren så vanskelig det skulle være..! Er det noen andre som har pakker som sitter fast i Oslo? Lenke til kommentar
ANONYM1337 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) Jeg fikk dekket frakt 69kr + kontroller til verdi 699,- av elkjøp i kompensasjon at Series X er forsinket. Vet også flere har fått det! Utenom det, jeg har hatt sendingen under transport fra Oslo siden 14.22 i går. Er 1 time fra Oslo til min lokale terminal.. Hva skjer? Endret 12. november 2020 av ANONYM1337 1 Lenke til kommentar
xsds Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 9 hours ago, nacario said: Var d nylig? Har ved to tilfeller for en uke tilbake fått bekreftet at min 5/10 bestilling skal ankomme 3.12, altså sendes en-to dager før. Jeg bestemte meg for å teste ut den famøse chatten til Elkjøp, så fikk beskjed i går kveld. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Kokosnøtt skrev (31 minutter siden): Nu oppdatering på sporing 05:50: "Avvik i linjetrafikk. Årsak: Forsinket. Tiltak: Sending kan bli forsinket." Nå er det jo ikke Elkjøp sin skyld lenger, men fy søren så vanskelig det skulle være..! Er det noen andre som har pakker som sitter fast i Oslo? Jepp jeg har 2, AC valhalla skulle vært levert 9.11 fortsatt ikke ankommet utlevering sted, xboxen skulle vært levert til utleveringssted 11.11 fortsatt på terminalen. Ikke fått noen melding om forsinkelse. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 ANONYM1337 skrev (45 minutter siden): Jeg fikk dekket frakt 69kr + kontroller til verdi 699,- av elkjøp i kompensasjon at Series X er forsinket. Vet også flere har fått det! Utenom det, jeg har hatt sendingen under transport fra Oslo siden 14.22 i går. Er 1 time fra Oslo til min lokale terminal.. Hva skjer? Tok du kontakt på chat eller telefon? Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Håper ikke det at det var Singles Day og masse salg i går gjør at ting blir ytterligere forsinket i dag. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. november 2020 Forfatter Del Skrevet 12. november 2020 Fikk en oppdatering på pakken min i dag tidlig. Nå øyner jeg et håp om at den kanskje kommer frem før helgen. De neste to dagen blir meget spennende! Lenke til kommentar
It's always sunny in Philadelphia Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Akuratt kommet på jobb og første jeg ser er at pakken kan nå hentes 😀 Da blir det å installere spill i dag og spille fra i morgen. Lenke til kommentar
hennigolsen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Som en småbekymret PS5 pre order bestiller, begynte Elkjøp å sende nye Xbox fra hovedlagret i sverige før launch day til noen eller begynte de å sende ut fra hovedlager den 10.? Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 hennigolsen skrev (3 minutter siden): Som en småbekymret PS5 pre order bestiller, begynte Elkjøp å sende nye Xbox fra hovedlagret i sverige før launch day til noen eller begynte de å sende ut fra hovedlager den 10.? Vet at det var noen som mottok sporingsnummer kvelden før lansering ihvertfall. Men det var helt bingo hvem som fikk, så når man hadde bestilt (dato/klokkeslett) hadde ingen betydning. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Må si meg imponert over komplett og Postnord i forhold til bring. xbox,en ble sendt fra komplett den 10 med Postnord. Dagen etterpå på morgenen var den her på Lillehammer. Pakker som blir sendt med Bring bruker jo 3-4 dager. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Da må pakken ankomme terminalen innen 3 timer hvis jeg skal ha noe mulighet for å hente den senere i dag. Status nå: "under transport tirsdag 10 november 18.29 Oslo" Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Walkyrje skrev (Akkurat nå): Må si meg imponert over komplett og Postnord i forhold til bring. xbox,en ble sendt fra komplett den 10 med Postnord. Dagen etterpå på morgenen var den her på Lillehammer. Pakker som blir sendt med Bring bruker jo 3-4 dager. Har også bedre erfaringer med Postnord. Kan ta et døgn da før pakken er på terminal. Lenke til kommentar
OyvindLille Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 hennigolsen skrev (7 minutter siden): Som en småbekymret PS5 pre order bestiller, begynte Elkjøp å sende nye Xbox fra hovedlagret i sverige før launch day til noen eller begynte de å sende ut fra hovedlager den 10.? Noen få lucky ones fikk sporing kvelden før ja. Min er fortsatt i Oslo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå