Haawkz89 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Har bestilt boxen + AC Valhalla fra elkjøp. Når jeg pratet med kundeservice så sa dem at begge ble sendt 11.11. Idag fikk jeg mld om at pakken er på vei men mistenker at det er kun Valhalla 😕 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Haawkz89 skrev (6 minutter siden): Har bestilt boxen + AC Valhalla fra elkjøp. Når jeg pratet med kundeservice så sa dem at begge ble sendt 11.11. Idag fikk jeg mld om at pakken er på vei men mistenker at det er kun Valhalla 😕 Det ser du på vekten Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 David_1214 skrev (Akkurat nå): Det ser du på vekten Ja men 0.0 på vekt og mål men er nok bare Valhalla siden ingen andre har fått enda. Begge står fortsatt som reservert på status Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Bare tull da å sende ut 11.11 fordi man er redd for at noen får før release. Send ut i morgen så har iallefall folk sjans å få til release. Nok en gang bare rot med en forhåndsbestilling i Norge. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Raul07 skrev (2 minutter siden): Bare tull da å sende ut 11.11 fordi man er redd for at noen får før release. Send ut i morgen så har iallefall folk sjans å få til release. Nok en gang bare rot med en forhåndsbestilling i Norge. Ja helt på tryne og vente til dagen etter release. Burde sendt den idag senest imorgen Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Snakket med elkjøp nå. De forsikret meg om at min lokale post i butikk satt på konsollen min. De sa at samtlige sporingsnummer blir sendt ut først i morgen for å forhindre at noen har mulighet til å hente tidlig, og de var klar over at noen har fått feil informasjon om at de ikke var sendt enda. 5 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) ahelg skrev (7 minutter siden): Snakket med elkjøp nå. De forsikret meg om at min lokale post i butikk satt på konsollen min. De sa at samtlige sporingsnummer blir sendt ut først i morgen for å forhindre at noen har mulighet til å hente tidlig, og de var klar over at noen har fått feil informasjon om at de ikke var sendt enda. Kødder du? Har de allerede kommet inn? Står fortsatt reservert i app og nada info på elkjøp.no Krøsser fingra her! Ganske lite og oversiktlig postkontor her. Sender elkjøp med posten eller postnord? Tor jeg rusler en tur ned på butikken rett før stengetid og sjekker. Der har de både post i butikk som man kan lett se alle pakkene på samt Postnord som går via bakrommet. Ikke så lett å se inn bak der.... Har faktisk bestilt meg to xboxer. Den series X som kommer i butikk og en Seires S som skal leveres via en "pakkeboks" Er jeg grisheldig er den allerede levert i pakkebboksen og jeg får koden 00.01 i natt . Pakkeboksen står 100 meter fra der jeg bor! Endret 9. november 2020 av Mazeking 1 Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 David_1214 skrev (41 minutter siden): Pakken sendes ikveld og leveres i morgen by end of day. Sendes med Express Saver, kun 1 dag levering. Så det går helt fint! Sweet! Krysser fingrene for det! Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) 3 minutes ago, Mazeking said: Kødder du? Har de allerede kommet inn? Står fortsatt reservert i app og nada info på elkjøp.no Krøsser fingra her! Var nå i hvertfall det Elkjøp sa til meg. Nå bare spekulerer jeg, men det kan jo hende at ved å endre status på ordre, så vil de gjøre sporingsnummere synlig for oss. I så fall kan de jo ikke gjøre det da de ikke ønsker at vi skal ha det nummeret før i morgen. Endret 9. november 2020 av ahelg 1 Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Om noen bor nærme nok sin post i butikk, og de har synlige hyller, så kan det jo være at noen klarer å se om de faktisk ligger der eller ikke. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg skal innom min nærmeste etterpå fordi samboeren skal hente en annen pakke, så skal se om jeg husker å titte litt... 1 Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 16 minutes ago, Mazeking said: Sender elkjøp med posten eller postnord? Vel. Hvis jeg ser på historikken i postappen, så fikk jeg via posten fra elkjøp da jeg bestilte noe fra dem i mars. Samme når jeg bestilte noe fra Elkjøp Outlet i juli. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Elkjøp sender med posten EDIT: Snakket med elkjøp nå. Hun sa de sender i morgen og sa det var rimelig sikkert at jeg ville få den i morgen. Merkelig, for det er umulig med mindre den allerede er sendt Endret 9. november 2020 av David_1214 Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ja det var mye forskjellige svar her. Kanskje noe sier at de sender i morgen slik at folk ikke skal gå ned og prøve å mase seg til at butikkene utleverer for tidlig? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Så lenge kunden ikke har fått et sporingsnummer så kan vel de pakkene være hvor som helst? Tror ikke det er vanskelig for butikk å holde det "skjult" for kunden. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 ballerusk skrev (Akkurat nå): Så lenge kunden ikke har fått et sporingsnummer så kan vel de pakkene være hvor som helst? Tror ikke det er vanskelig for butikk å holde det "skjult" for kunden. Ikke for butikken nei men for posten underveis 😂 pakkene må jo scannes for å komme til rett sted. Og alle med e-post og tlf registrert i postappen ville jo da fått en oppdatering. Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Jaja. Svaret får vi nå uansett i morgen 😆 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 For å si det slik, jeg var innom min post i butikk og så igjennom alle pakkene nå. Familie som driver butikken og familie som kjører posten hut. Ingen av dem gjorde annet enn å le og sa jeg bare pratet tull 😂 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 8 minutes ago, Smultring77 said: Ikke for butikken nei men for posten underveis 😂 pakkene må jo scannes for å komme til rett sted. Og alle med e-post og tlf registrert i postappen ville jo da fått en oppdatering. Postpakke - "Top Secret" - prioritert🙈 Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 3 minutes ago, Smultring77 said: For å si det slik, jeg var innom min post i butikk og så igjennom alle pakkene nå. Familie som driver butikken og familie som kjører posten hut. Ingen av dem gjorde annet enn å le og sa jeg bare pratet tull 😂 Haha, fantastisk 🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå