SamsungGalaxy Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg får en fit versjon av series X på 6.1 kilo! Lenke til kommentar
arv Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Min er sendt også. God stemning! (bestilt 23.september, Elkjøp) Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Nå fikk jeg også sporingsnummer på epost akkurat, men på ordresida så står den fremdeles som reservert uten sporingsnummer. Jeg bestilte 22/9 på kvelden hos Elkjøp Endret 10. november 2020 av Lostfields Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Merker det er lite god stemning her når flere og flere som har bestilt senere enn meg har fått sendingsbekreftelser, og Elkjøp KS sitter å lyver og snakker piss 3 Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 6 minutes ago, claes said: Merker det er lite god stemning her når flere og flere som har bestilt senere enn meg har fått sendingsbekreftelser, og Elkjøp KS sitter å lyver og snakker piss Jeg vil nok tru, at når de tar de hulter til bulter så har de nok til alle og kanskje gruppere dem i batcher pr lokasjon da det er billigere? Uansett ergerlig å være først ute, og allikevel få den senere enn andre. Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Der satt den, endelig. 😁 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Godt å se stadig flere med gode nyheter. Post appen min lyste opp for litt siden så da skjer det ting her også 👍🏻🤗 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Steike. Posten hjelper ikke akkurat på ... Min kom til Oslo kl 08.12 i morges, og enda ikke reist videre fra Oslo. Hva i alle dager er det de driver med? Mye kaffepauser? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Det er ekstra tungt å vente denne gangen. Har solgt ps4 for en stund tilbake, og kjenner virkelig jeg savner å ha en konsoll i hus. Hvertfall i disse tider, der man er mest mulig hjemme. Sitter å oppdaterer Post-appen i ett sett, selv om jeg vet at den ikke kommer før på fredag. 🤪 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Smultring77 skrev (2 minutter siden): Steike. Posten hjelper ikke akkurat på ... Min kom til Oslo kl 08.12 i morges, og enda ikke reist videre fra Oslo. Hva i alle dager er det de driver med? Mye kaffepauser? Skulle fått ekspresslevering. Eller hatt mulighet for å velge UPS eller DHL eller noe... Det tar såå lang tid! Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Battery12 skrev (1 minutt siden): Skulle fått ekspresslevering. Eller hatt mulighet for å velge UPS eller DHL eller noe... Det tar såå lang tid! absolutt haha Men hva var odden for at posten skulle sette alle bremser på da ? Hvordan ser det ut for deg? ( ps jeg har hat ps de siste gangene. Trenger headset. har de sitt eget helt trådløse man kan kjøpe? Må man fortsatt ha sånn teit kabel i kontrolleren ? ) Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Smultring77 skrev (1 minutt siden): absolutt haha Men hva var odden for at posten skulle sette alle bremser på da ? Hvordan ser det ut for deg? ( ps jeg har hat ps de siste gangene. Trenger headset. har de sitt eget helt trådløse man kan kjøpe? Må man fortsatt ha sånn teit kabel i kontrolleren ? ) Min er under transport fra kl 18.30 i kveld. Men bor i Tromsø, så har et håp om at den dukker opp på torsdag. Regner med du kan bruke bluetooth-headset på den nye xboxen. Vet ikke om de har eget enda, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Battery12 skrev (Akkurat nå): Min er under transport fra kl 18.30 i kveld. Men bor i Tromsø, så har et håp om at den dukker opp på torsdag. Regner med du kan bruke bluetooth-headset på den nye xboxen. Vet ikke om de har eget enda, det tror jeg ikke. DU er litt langt nord ja, men tipper vi begge har den torsdag. Men får se hva posten sier Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 6 minutes ago, Smultring77 said: absolutt haha Men hva var odden for at posten skulle sette alle bremser på da ? Hvordan ser det ut for deg? ( ps jeg har hat ps de siste gangene. Trenger headset. har de sitt eget helt trådløse man kan kjøpe? Må man fortsatt ha sånn teit kabel i kontrolleren ? ) SteelSeries Arctis 9X kan anbefales hvertfall Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Smultring77 skrev (3 minutter siden): DU er litt langt nord ja, men tipper vi begge har den torsdag. Men får se hva posten sier Håper det. På fredag har jeg huset for meg selv nesten hele dagen, så da er det tid for å prøve den ut. Har ikke samme mulighet i helga, så satser på at posten er lynrask denne gangen Lenke til kommentar
Steve0 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Og fortsatt ikke hørt et pip fra Power 🤬 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Steve0 skrev (6 minutter siden): Og fortsatt ikke hørt et pip fra Power 🤬 Virker som power virkelig ble sittende uten konsoller på lager i det hele tatt. Hvem skulle trodd det. Jeg har fått en teori om Elkjøp etter å ha lest alle postene i denne tråden. Jeg tror alle som har fått reservert vil få konsollen sin, bare at de bruke noen dager nå på å sende dem ut. At det ble for mye jobb å få sendt alle på en og samme dag. De burde begynt et par dager tidligere, men at i motsetning til både power og komplett så får alle som har fått reservert på ordren sin. 1 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 25 minutes ago, Lostfields said: SteelSeries Arctis 9X kan anbefales hvertfall Arctis 7X skal visst benytte sin egen trådløse overføring som skal være bedre enn den native Microsoft sin som 9X bruker. Tror det blir 7X for min del etter hvert. Lenke til kommentar
vicdai Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Fikk akkurat leveringsbekreftelse fra Elkjøp på min Series S, og jeg bestilte den 21.10. Så tviler sterkt på at det er noe køsystem her, med mindre de har sendt ut pakker i en veldig fart idag 😕 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 vicdai skrev (14 minutter siden): Fikk akkurat leveringsbekreftelse fra Elkjøp på min Series S, og jeg bestilte den 21.10. Så tviler sterkt på at det er noe køsystem her, med mindre de har sendt ut pakker i en veldig fart idag 😕 Det er vel ikke kø på s ? Mener å ha lest at til og med fysiske butikker har den i salg fra i morgen tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå