It's always sunny in Philadelphia Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 xxTJxx skrev (3 minutter siden): Series X på meg, håper i alle fall at de ikke har lagt en Series S oppi den pakka som ligger på posten nå... men vekten står oppført som nesten 7kg så. 7kg! Wow, trodde den veide 2-3kg. Ikke digg når jeg bærer den engang i uka i baggen med masse annet. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Series X her også, som jeg hentet på posten for litt siden. Kom i en stor brun pappeske som er en god del større enn eska til konsollen, og var også listet som nærmere 7kg, ja. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 står 5 kg på min fra komplett ... Frykter den kommer naken med kun klistrelapp på Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Kjenner jeg er litt bitter etter å ha bestilt sekunder etter en kunne kjøpe og så er den ikke sendt engang ifra Elkjøp. Spesielt når jeg ser andre som har bestilt etter meg med alt ifra timer til dager får sine. Viser at Elkjøp ikke har noe system for “first come first served” noe som er for dårlig synes jeg av en såpass stor kjede. Endret 10. november 2020 av LarZen 3 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Bestilte også rundt 09.00... ikke hørt et pip fra Elkjip Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Ja, fikk ordrebekreftelse 09:04 den 22. fra Elkjøp så bestilte innen de første 5 minuttene og fikk den i dag i hvert fall. Ganske dårlig hvis de ikke går påfølgende kronologisk etter de som bestilte først dog. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Bestilte den 29.10, men fortsatt reservert her også. Jeg synes det er på sin plass at Microsoft faktisk denne gang ga de en fik på fingeren. Om tanken var å ikke gjøre Microsoft sur fordi de sendte de ut tidligere, synes jeg nå de har gjort det motsatte. Spesielt med sprikende informasjon og hvordan folk som har forhåndsbestilt etter andre har fått sin først. Samtidig er det sugent med at folk nå legger de ut for rundt mellom 7 500,- og 11 000,- på finn. 😡 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Til informasjon til de som måtte ønske å klage dette videre til Elkjøp, så fikk jeg min ordrebekreftelse kl 09:23 den 22 September, bestilt med "Postpakke prioritert (valgfritt hentested)". Denne er nå klar til henting på min post i butikk under 1 time kjøretur fra Oslo. Synd at det er så mange som har bestilt før meg som ikke har hørt noe som helst fra de... Lenke til kommentar
tjwesterby Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Folkens, som nevnt før her så sender Elkjøp ut i flere batcher. Snakket med kundeservice og min skal visstnok sendes ut i dag (series x). Så har dere ikke hørt noe så kan det godt bety at den sendes i dag feks. Min står kun som reservert på nett foreløpig. Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 LarZen skrev (2 minutter siden): Kjenner jeg er litt bitter etter å ha bestilt sekunder etter en kunne kjøpe og så er den ikke sendt engang ifra Elkjøp. Spesielt når jeg ser andre som har bestilt etter meg med alt ifra timer til dager får sine. Viser at Elkjøp ikke har noe system for “first come first served” noe som er for dårlig synes jeg av en såpass stor kjede. Virker jo til at Elkjøp ikke har system på noen ting. Når de endrer dato på når man skal få et produkt med over 3 uker burde det også plukkes opp i av systemet sånn at de får gitt beskjed til kunden som da slipper å sitte å vente på feil dag. Da tar de også ifra kunder muligheten til å lete etter produktet andre steder, når man vet de ikke kan levere til tiden. Må ha et voldsomt logistikk-problem når dere som bestilte først ikke får av de første forsendelsene Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 33 minutes ago, It's always sunny in Philadelphia said: Hvordan kontakter dere Elkjøp over nett? Når jeg trykker start en chat nå, så bare loader den i 5 sek før start en chat nå kommer opp igjen. Har prøvd på Chrome, Edge og Firefox Har ikke kunne bruke chatten i det hele tatt den siste tiden. Klager over at den ikke finner noen JavaScript-biblioteker.. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Ezio skrev (2 timer siden): Har fortsatt ikke hørt noe. Et minutt over da pre-orders åpnet og jeg bestilte Series S også. Så lita som den er så burde den klart å tatt noen snarveier på turen 😛 Blir neppe noe day one på meg når jeg verken har hørt noe fra posten eller elkjøp. Men nå skal det jo sies at all annen slike poster har ofte kommet mellom 10-19 her jeg bor. Eller hvert fall da jeg har pleid å få melding fra PostNord. Men nå har en ventet noen år, så skal en nok klare noen dager også om det er tilfelle. Det er uansett et svikt i kommunikasjonen her når i dag er faktisk lanseringendagen og en ikke har fått noe form for sporing. S? Den kan du vel bare gå inn i butikk å kjøpe på lansering? Og sende din i retur om den kommer på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Mookie Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Bestilte fra Power 22.09 kl 11:00 Fra Power sin kundeservice: Da har jeg undersøkt din ordre med logistikkontoret. Vi har dessverre ingen bekreftet dato på når vi får inn flere Xbox Series X. Vi avventer ytterligere informasjon fra Microsoft og formidler dette så fort det mottas. Beklager at du ikke ble informert om dette. Dersom du ønsker å kansellere din ordre er det selvfølgelig noe jeg kan hjelpe deg med. Makan til svindelselskap!!!! Virker ikke som om Power har filla peiling på hva de driver med! Skjønner ikke at det kan være lov å ta betalt og ikke ha noen plan på hvordan de skal levere ut til kunder eller vite om de har fått tak i x antall bokser før de tar imot bestillinger. Såfremt jeg har fått med meg er det INGEN som har fått levert ut Xbox Series X fra Power.... Kan noen vennligst bekrefte eller avkrefte? Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 xxTJxx skrev (7 minutter siden): Til informasjon til de som måtte ønske å klage dette videre til Elkjøp, så fikk jeg min ordrebekreftelse kl 09:23 den 22 September, bestilt med "Postpakke prioritert (valgfritt hentested)". Denne er nå klar til henting på min post i butikk under 1 time kjøretur fra Oslo. Synd at det er så mange som har bestilt før meg som ikke har hørt noe som helst fra de... Fikk min ordrebekreftelse kl. 11:03 den 22 september. Var litt treg med å bestille. Får trolig min Xbox i dag siden den har vært innom terminalen på Rolvsøy. Klønete av Elkjøp hvis det slik. Lenke til kommentar
It's always sunny in Philadelphia Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Mookie skrev (2 minutter siden): Bestilte fra Power 22.09 kl 11:00 Fra Power sin kundeservice: Da har jeg undersøkt din ordre med logistikkontoret. Vi har dessverre ingen bekreftet dato på når vi får inn flere Xbox Series X. Vi avventer ytterligere informasjon fra Microsoft og formidler dette så fort det mottas. Beklager at du ikke ble informert om dette. Dersom du ønsker å kansellere din ordre er det selvfølgelig noe jeg kan hjelpe deg med. Makan til svindelselskap!!!! Virker ikke som om Power har filla peiling på hva de driver med! Skjønner ikke at det kan være lov å ta betalt og ikke ha noen plan på hvordan de skal levere ut til kunder eller vite om de har fått tak i x antall bokser før de tar imot bestillinger. Såfremt jeg har fått med meg er det INGEN som har fått levert ut Xbox Series X fra Power.... Kan noen vennligst bekrefte eller avkrefte? Elkjøp er dritt, men ingen store elektronikk selskaper har så dårlig ansatte som Power. Hvis du går i en butikk og snakker med de om tv-er, så har 99% ingen peiling på hva de snakker om. 3 Lenke til kommentar
It's always sunny in Philadelphia Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Ok, gikk nå inn på kvitteringen min og der står det bekreftet lagerdato 3.11.2020, postpakke prioritert 1-4 dager fra lagerdato. Så skulle ikke jeg allerede ha fått konsollen for minst 3 dager siden? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 FreeMan skrev (6 minutter siden): Fikk min ordrebekreftelse kl. 11:03 den 22 september. Var litt treg med å bestille. Får trolig min Xbox i dag siden den har vært innom terminalen på Rolvsøy. Klønete av Elkjøp hvis det slik. Bestilte 22. september kl 0903 hos Elkjøp. Jeg tapte, men du vant i Elkjøps Xbox Lotto! Aner ikke når min kommer, ingen oppdatering av status, ingen tracking eller sendingsnummer . Bor 35 minutter fra Oslo. Lenke til kommentar
SamsungGalaxy Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Just now, It's always sunny in Philadelphia said: Ok, gikk nå inn på kvitteringen min og der står det bekreftet lagerdato 3.11.2020, postpakke prioritert 1-4 dager fra lagerdato. Så skulle ikke jeg allerede ha fått konsollen for minst 3 dager siden? Samme som min... Lenke til kommentar
Adrian123 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Dr.Peedee skrev (3 minutter siden): Bestilte 22. september kl 0903 hos Elkjøp. Jeg tapte, men du vant i Elkjøps Xbox Lotto! Aner ikke når min kommer, ingen oppdatering av status, ingen tracking eller sendingsnummer . Bor 35 minutter fra Oslo. Akkurat samme 0903 ingen info og bor bare 1.5 time fra oslo Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Dr.Peedee skrev (4 minutter siden): Bestilte 22. september kl 0903 hos Elkjøp. Jeg tapte, men du vant i Elkjøps Xbox Lotto! Aner ikke når min kommer, ingen oppdatering av status, ingen tracking eller sendingsnummer . Bor 35 minutter fra Oslo. Føler med deg. Fikk nå melding om at det ligger en stor pakke i butikken som roper på meg. Lykke til videre 😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå