Dr.Peedee Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Athelas skrev (Akkurat nå): Var det noe du ordnet under bestilling? Jeg skjønner ikke hvorfor min blir sendt med standard da. UPS Express Saver, kan ikke huske jeg ordnet det under bestilling, nei. Lenke til kommentar
Jazzlass Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) 1 hour ago, Mookie said: Noen som har erfaringer med Power? Forhåndsbestilte 22.09. Ikke fått noen info på mail eller sms. På ordrebekreftelsen står det ingenting om levering. Siste gang jeg handler noensomhelst på Power!!! Jeg fikk beskjed i går om at jeg kunne vente å få noe denne uken. På telefon ista fikk jeg beskjed om at jeg kunne få noe i slutten av månedeen, da det ikke så ut som det var noen konsoller som var kommet inn i Sverige. Endret 10. november 2020 av Jazzlass Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg bestilte fra Elkjøp og har kommet så langt som bildet under. Noen i samme båt? Håper jeg får en melding snart, men regner med det blir i morgen. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Just now, CypheroN said: Jeg bestilte fra Elkjøp og har kommet så langt som bildet under. Noen i samme båt? Håper jeg får en melding snart, men regner med det blir i morgen. Min kom til steget før utlevering kl 10:30 i dag, så nå sitter jeg bare og venter på at butikken skal scanne pakken egentlig. Pleier som regel å få hentemelding derfra mellom 16:00 og 17:00 og den står fortsatt med forventet levering i dag. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 CypheroN skrev (2 minutter siden): Jeg bestilte fra Elkjøp og har kommet så langt som bildet under. Noen i samme båt? Håper jeg får en melding snart, men regner med det blir i morgen. Samme her bare noen timer før, får den nok tidligst imorgen. Kan vel fort bli torsdag eller fredag også... Lenke til kommentar
SamsungGalaxy Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 18 minutes ago, Dr.Peedee said: Ja, bestilte fra Microsoft. Så den gikk først fra Nederland, så til Tyskland, så til Sverige, og så Norge. Ute til levering nå.. og vært det en stund så redd sjåføren ikke gidder ta turen hit (som hendt tidligere). UPS Express Saver heter transportalternativet Hvor har dere alle disse stedene xboxen har vært innom fra? Bestilte ett minutt over på 22.09. Står på kvittering at den skal leveres 3, november. Står på siden til elkjop at den skal leveres 10.11, men står kun reservert på siden deres. Lenke til kommentar
It's always sunny in Philadelphia Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Hvordan kontakter dere Elkjøp over nett? Når jeg trykker start en chat nå, så bare loader den i 5 sek før start en chat nå kommer opp igjen. Har prøvd på Chrome, Edge og Firefox Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Er jeg den eneste som ikke har hørt noe som helst fra Elkjøp?😞 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 44 minutes ago, LarZen said: Hva sa dem da? Personen som skrev det til meg heter Erza om jeg ikke husker feil. Han jeg snakket med at dette hadde absolutt ikke personen lovt til å skrive, og han sku ta dette videre opp i systemet. Godt mulig det var hun jeg snakket med også. Lenke til kommentar
It's always sunny in Philadelphia Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Kokosnøtt skrev (1 minutt siden): Er jeg den eneste som ikke har hørt noe som helst fra Elkjøp?😞 Nope og jeg har betalt for prioritering i tillegg Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg fikk melding fra elkjøp om at jeg kan hente min i dag Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Kokosnøtt skrev (1 minutt siden): Er jeg den eneste som ikke har hørt noe som helst fra Elkjøp?😞 Nei, ikke hørt noe jeg heller.. Når bestilte du? Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Haajen skrev (Akkurat nå): Nei, ikke hørt noe jeg heller.. Når bestilte du? 22 september, kl 09:01. Lenke til kommentar
j.cuntingham Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 raym123 skrev (2 timer siden): Hva skjer med disse headsettene som medfølger på Finn? Har dem blitt prakka på disse for en lav pris ved kjøp over disk? 😁 De som kjøpte X på Glassmagasinet fikk disse med gratis på kjøpet. Da jeg hørte om det kastet jeg meg rundt og dro ned dit selv, selv om jeg har en på vei i posten. Det gamle Arctis Pro Wireless settet mitt har jeg forstått at ikke vin fungere på Series X da den ikke har optisk port. Jeg var uansett for sent ute, men så plakaten med Maskin og headsett inkludert. Veldig bra deal for de som fikk tak i en! Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Haajen skrev (1 minutt siden): Nei, ikke hørt noe jeg heller.. Når bestilte du? Jeg bestilte 1.10.2020 - xbox all access i butikk (Elkjøp sandnes) Jeg henter min i dag Lenke til kommentar
UserBert Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 2 minutes ago, Kokosnøtt said: 22 september, kl 09:01. Jeg bestilte kl 09:02. Har heller ikke mottatt sendingsbekreftelse. Lenke til kommentar
It's always sunny in Philadelphia Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Hadde det ikke vært for at Elkjøp er den enkleste å levere tilbake til så hadde jeg aldri bestilt varer derfra. De er ALLTID trege på levering når jeg bestiller noe, selvom jeg bor nesten ved siden av Norges største elkjøp og 3 mil unna Oslo Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Battery12 skrev (2 timer siden): Snakket med Elkjøp nå. De sier nå at pakkene blir sendt direkte til terminalene rundt om i landet. Noe som er en fordel om en bor utenfor Østlandsområdet og ikke har fått sporing fra Posten. Tull! 1 Lenke til kommentar
SamsungGalaxy Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 De som får sin i dag. Da snakker vi kanskje Serie S? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 2 minutes ago, SamsungGalaxy said: De som får sin i dag. Da snakker vi kanskje Serie S? Series X på meg, håper i alle fall at de ikke har lagt en Series S oppi den pakka som ligger på posten nå... men vekten står oppført som nesten 7kg så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå