samco Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 UPS sender gjerne til warehouse Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Hah, ringte kundeservice og fikk da beskjed om at pakken allerede var sendt og at den sannsynligvis lå på postkontoret, men at pga "en avtale med xbox" hadde ikke Elkjøp lov til å sende ut sporingsnummer før i dag. Bare oppspinn med andre ord. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Ha Ha den historien igjen... Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Vel - håper han snur ihvertfall! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Snakket med Elkjøp nå. De sier nå at pakkene blir sendt direkte til terminalene rundt om i landet. Noe som er en fordel om en bor utenfor Østlandsområdet og ikke har fått sporing fra Posten. Lenke til kommentar
Mookie Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Noen som har erfaringer med Power? Forhåndsbestilte 22.09. Ikke fått noen info på mail eller sms. På ordrebekreftelsen står det ingenting om levering. Siste gang jeg handler noensomhelst på Power!!! Endret 10. november 2020 av Mookie Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 7 minutes ago, Haajen said: Hah, ringte kundeservice og fikk da beskjed om at pakken allerede var sendt og at den sannsynligvis lå på postkontoret, men at pga "en avtale med xbox" hadde ikke Elkjøp lov til å sende ut sporingsnummer før i dag. Bare oppspinn med andre ord. Bare vas, skjønner ikke hvorfor de sier noe sånt en gang når det ikke stemmer... Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Alt det snakket om "sending direkte til terminal" og "pakken ligger på posten uten sporing" er jo bare tull , har bestilt en del pakker opp igjennom årene og har aldri hørt om at noen gjør det slik eller at Posten i det hele tatt tillater der. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 6 minutes ago, Megaoctane said: Vel - håper han snur ihvertfall! Jeg har utrolig dårlig erfaring med UPS. Det er en del år siden hvor jeg skulle få en pakke levert av UPS, de påsto gang på gang at de hadde vært hjemme hos meg men at det ikke var noen hjemme. Tror de "prøvde" 3-4 ganger iløpet av en uke, men de hadde aldri vært der, noe jeg også hadde video bevis på, så det var bare oppspinn. Det var ikke før jeg på et eller annet vis klarte å finne navn og telefon nummer til sjefen i UPS Norge(Hvis jeg husker rett) og truet med å kontakte han direkte at jeg plutselig fikk en telefon fra en eller annen leder et sted med en beklagelse og pakken plutselig dukket opp hjemme dagen etterpå. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Har henta min del av pakker fra hos ups og dhl på terminalene Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 UPS leverte nu! Ingen som sa ifra før de kom, så hver obs! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Megaoctane skrev (16 minutter siden): Vel - håper han snur ihvertfall! Hvor bor du? Lenke til kommentar
Steve0 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 13 minutes ago, Mookie said: Noen som har erfaringer med Power? Forhåndsbestilte 22.09. Ikke fått noen info på mail eller sms. På ordrebekreftelsen står det ingenting om levering. Siste gang jeg handler noensomhelst på Power!!! Ringte i dag tidlig, fikk beskjed om at de ikke hadde fått inn like mange konsoller som de ble lovet, og at de venter på ny leveringsdato fra leverandøren. Det hørtes veldig artig ut. Prøvde på chat også, der fikk jeg en annen beskjed: at leveransen ikke var ankommet lageret enda. Det kan vel forsåvidt stemme, siden alt av tilbehør heller ikke står som ankommet lager på nettsiden dems (Series S, play&charge, ny kontroller, ...). Eneste Power-avdelingen som har noe allerede ser ut til å være Sverige. Så det kan hende vi bare må smøre oss med tålmodighet i et par dager til, slik at de får sendt konsollene våre fra svensk hovedlager til norsk distribusjon. Uansett fryktelig dårlig stil å ikke kommunisere noe som helst når ting drar ut over forventet/forespeilet leveringsdato. Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 UPS er ubrukelig i Tromsøområdet i alle fall : så en ekstra 1-2-3 dager før den kommer med posten hit opp. Lenke til kommentar
Mookie Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 3 minutes ago, Steve0 said: Ringte i dag tidlig, fikk beskjed om at de ikke hadde fått inn like mange konsoller som de ble lovet, og at de venter på ny leveringsdato fra leverandøren. Det hørtes veldig artig ut. Prøvde på chat også, der fikk jeg en annen beskjed: at leveransen ikke var ankommet lageret enda. Det kan vel forsåvidt stemme, siden alt av tilbehør heller ikke står som ankommet lager på nettsiden dems (Series S, play&charge, ny kontroller, ...). Eneste Power-avdelingen som har noe allerede ser ut til å være Sverige. Så det kan hende vi bare må smøre oss med tålmodighet i et par dager til, slik at de får sendt konsollene våre fra svensk hovedlager til norsk distribusjon. Uansett fryktelig dårlig stil å ikke kommunisere noe som helst når ting drar ut over forventet/forespeilet leveringsdato. Fikk også samme beskjed. Men de sa også til meg at ingen hadde fått i Norge. Enig med deg at det er en helt elendig kundeservice. Dette skulle vi fått informasjon om i god tid før lansering. Mtp fadesen med Komplett og forhåndbestillinger av PS5 skulle man tro bransjen var livredde for slikt. Ekstremt skuffa Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg kjøper alle spillene mine digitalt, så det er utrolig frustrerende at den ene gangen hvert 5. år (pluss/minus) man er avhengig av en fysisk dings fra nettbutikk så skal de svikte. Bare få sendt ut boksen min så skal jeg la dere være i fred i årevis! 😭 Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg savner salg over disk i fysiske butikker. Da var man sikret. F.eks. forhåndsbestilling hos GameStop. De ringte alltid dagen før og sa at konsollen din står nå klar for henting. 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Da var pakken min ankommet Oslo. Forventet levering på fredag. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Selvom boksen ankom terminalen i Oslo idag tidlig men forventet leveringsdato 11.11 tviler jeg på at dem greier det. AC valhalla ankom terminalen natt til igår men forventet leveringsdag 9.11. Den er forsatt på terminalen til sortering.... Pakke fra Telia ankom terminalen fredag, forsatt til sortering Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Håpløst opplegg. Har blitt garantert levering i dag fra flere personer på Elkjøp, men det har de ikke klart å holdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå