Haajen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Merkelig at Elkjøp ikke gir de ansatte på kundeservice instruksjoner eller føringer om hvordan de skal svare kunder som etterlyser ordren sin. Her virker det helt tilfeldig hva man får servert som unnskyldninger for at pakken ikke ligger på postkontoret på release. Utrolig uprofesjonelt fra en så stor bedrift. 2 Lenke til kommentar
Overmann Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Huff, ja, dette er mer slurvete enn jeg først hadde antatt. Kommunikasjonen med elkjøp (og microsoft) har vært fyldt med motsigelser og usannheter for min del. Det er leit at det skal være så forbanna vanskelig å bare gi klare og tydelige svar. Er det virkelig slik at de mener at det er bedre å fare med usannheter for å slippe motbør, og altså satse på at alt bare demper seg når folk har fått varen? Når det enn måtte være.. Det er ikke utenkelig at det er en taktikk som funker, men det er ikke en taktikk som gjør at kundene kommer flokkende tilbake neste gang, så vidt jeg kan forstå 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Jaja...det her blir en jo koko av. Jeg går ut å går en lang tur 😊 Endret 10. november 2020 av LarZen 3 Lenke til kommentar
Eirikssen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Overmann skrev (3 minutter siden): Huff, ja, dette er mer slurvete enn jeg først hadde antatt. Kommunikasjonen med elkjøp (og microsoft) har vært fyldt med motsigelser og usannheter for min del. Det er leit at det skal være så forbanna vanskelig å bare gi klare og tydelige svar. Er det virkelig slik at de mener at det er bedre å fare med usannheter for å slippe motbør, og altså satse på at alt bare demper seg når folk har fått varen? Når det enn måtte være.. Det er ikke utenkelig at det er en taktikk som funker, men det er ikke en taktikk som gjør at kundene kommer flokkende tilbake neste gang, så vidt jeg kan forstå Enig. Jeg har tolerert mye direkte feilinformasjon og dårlig informasjon, men ser jo nå at dette er rot fra ende til annen, ikke bare fra aktørene. Det som provoserer meg mer enn selve rotet og feilinformasjonen er å se at mange av de som har fått sin (og sikkert sine i noen tilfeller) allerede legger de ut til skampriser på Finn, nok enheter til å dekke ordren til de fleste her inne som faktisk har gledet seg og skal bruke maskinen 🙄 Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 LarZen skrev (5 minutter siden): Jaja...det her blir en jo koko av. Jeg går ut å går en lang tur 😊 😁 (Den første GIFen du hadde var ikke feil den heller spør du meg..) 1 Lenke til kommentar
Onkel Klo Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 MrCradock skrev (12 minutter siden): Til dere som har fått maskin fra Elkjøp. Bestilte dere med prioritert levering til 69 kr? Regner med ingen som får via posten fra Elkjøp har fått enda? De som har fått har sikkert bestilt med All Access og hentet fysist i butikk? Jeg bestilte med gratis frakt og min er i Oslo nå, for ventet levert i morgen i Trondheim. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Snakket med Elkjøp på telefon nå. Min pakke er sendt fra hovedlageret i Sverige og til Norge. Glemte å spørre om den går automatisk til Bring sitt hovedlager i Oslo, eller om den kan komme direkte fra Sverige og til andre hovedlager i Norge? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Ser min X er på siste stopp før post-i-butikk nå. Da er den nok der når jeg er ferdig på jobb i dag! 😁 Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Onkel Klo skrev (Akkurat nå): Regner med ingen som får via posten fra Elkjøp har fått enda? De som har fått har sikkert bestilt med All Access og hentet fysist i butikk? Jeg bestilte med gratis frakt og min er i Oslo nå, for ventet levert i morgen i Trondheim. Så vidt jeg har fått med meg i tråden her så er det flere som har fått fra Elkjøp med Posten, eller som får i løpet av dagen... Lenke til kommentar
Onkel Klo Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Kokosnøtt skrev (Akkurat nå): Så vidt jeg har fått med meg i tråden her så er det flere som har fått fra Elkjøp med Posten, eller som får i løpet av dagen... Beklager, da er det bare jeg som ikke har fått det med meg. 1 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Ja jeg skal etter alt å forstå få den i dag da den var på siste stopp før utlevering kl 10:30 i dag, den står også med forventet levering i dag. Jeg bestilte dog med prioritert levering til 69kr. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Min fra elkjøp har ankommet Norge men forventet levering 11.11 Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Hva skjer med disse headsettene som medfølger på Finn? Har dem blitt prakka på disse for en lav pris ved kjøp over disk? 😁 Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 MrCradock skrev (26 minutter siden): Til dere som har fått maskin fra Elkjøp. Bestilte dere med prioritert levering til 69 kr? Ja Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Venter fortsatt på UPS............. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Megaoctane skrev (2 minutter siden): Venter fortsatt på UPS............. Sjææl, 1,5t utafor oslo. har ingen erfaring med når de pleier å komme her. I oslo var de på døra før frokost var inntatt Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Som forventet ble det ingen konsoll på release. Forventet levering Torsdag. Har i grunn ingenting å spille men blir litt prinsipp sak at jeg vil ha den på release. Rett og slett svakt av Elkjop. Det at man er helt besatt at folk ikke skal få før release så blir det heller at majoriteten sitter uten konsoll på release er svakt. Endret 10. november 2020 av Raul07 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Kokosnøtt skrev (6 timer siden): Samme her..😞 Hvem bestilte dere av da? Komplett? Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Smultring77 skrev (Akkurat nå): Hvem bestilte dere av da? Komplett? Elkjøp. 22/9, 09:01. Prioritert forsendelse. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 sjekket på nett nå. "We missed you. We are taking your package to a local UPS Access Point™." For noen tullinger. jeg har ringeklokke med video overvåking, ingen har vært i nærheten. ringte kundeservice. kom til noen engelsktalende folk. De begynte med "ser ut som vi har forsøkt..." Fortalte henne at jeg har videovervåking ute, og ingen har vært i nærheten, at jeg nekter å dra ned å plukke opp en pakke som jeg har betalt for å få levert på døra. Be sjåføren snu, og komme tilbake. Hun skulle forsøke å re-route sjåføren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå