Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 LarZen skrev (4 minutter siden): Null aktivitet på min hverken på Elkjøp eller Post appen. Så jeg kontaktet dem nå, ga dem ordre nr mitt og fikk da beskjed at denne allerede var på posten og at det var 100% for at jeg får den i dag. Aldri vært borti det her før så er veldig skeptisk. Men du kan tro at om det ikke stemmer så har jeg den chat loggen klar til å trykke ned i halsen på noen 😄 Har også null aktivitet. Jeg bor selv i Tromsø, så er redd for at jeg må vente et par dager ekstra... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Battery12 skrev (1 minutt siden): Har også null aktivitet. Jeg bor selv i Tromsø, så er redd for at jeg må vente et par dager ekstra... Du får sjekke med kundeservice. Personen jeg skrev med var veldig bastant på at jeg skal få den i dag og at dem har sendt ut i forkant men ikke med mulighet for å hente før i dag. Men vet ikke om jeg tror på det...😆 Men jeg lagret chat loggen jeg så om det er bare tull å tøys så skal jeg ihvertfall ha det litt gøy med noen senere 😈 Lenke til kommentar
Steve0 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 5 minutes ago, Jazzlass said: Jeg har bestilt fra Power - fortsatt ingenting som har skjedd i bestillingen der. Har noen andre som har bestilt fra power fått sin boks, eller beskjed om at den er sendt? Er i samme situasjon som deg, og ringte dem for et kvarter siden. Fikk beskjed om at dem "ikke hadde fått inn like mange som de ble lovet" (les: dem oversolgte allokeringen sin) og at de driver å bekrefter ny leveransedato hos leverandør før de sier noe til kundene. Ga uttrykk for at det ikke holder, og at de burde ha kontaktet alle pårørte for lengst, selv om det er uklart ny leveransedato. Er bare så utrolig skuffende å måtte finne ut av dette på selve lanseringsdagen. Lenke til kommentar
hein Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Er det noen andre som har fått beskjed fra Elkjøp om at den ikke sendes før imorgen (11.11)? Synes det var lovlig seint, når en bestilte den 22. september kl. 18. Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 LarZen skrev (8 minutter siden): Null aktivitet på min hverken på Elkjøp eller Post appen. Så jeg kontaktet dem nå, ga dem ordre nr mitt og fikk da beskjed at denne allerede var på posten og at det var 100% for at jeg får den i dag. Aldri vært borti det her før så er veldig skeptisk. Men du kan tro at om det ikke stemmer så har jeg den chat loggen klar til å trykke ned i halsen på noen 😄 Når bestilte du? Synes det er merkelig at kundeservice gir så mange motstridende beskjeder. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Haajen skrev (Akkurat nå): Når bestilte du? Synes det er merkelig at kundeservice gir så mange motstridende beskjeder. På lansering ca 5 sekunder etter dem la dem ut. Hadde betaling informasjon etc lagret så det gikk som ei kule😄 Valgte prioritert levering via Bring. Endret 10. november 2020 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 hein skrev (Akkurat nå): Er det noen andre som har fått beskjed fra Elkjøp om at den ikke sendes før imorgen (11.11)? Synes det var lovlig seint, når en bestilte den 22. september kl. 18. Min sendes visstnok ikke før i overmorgen (bestilte 22/9 kl 21) Lenke til kommentar
hein Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Haajen skrev (1 minutt siden): Min sendes visstnok ikke før i overmorgen (bestilte 22/9 kl 21) OK.. selv om vår bestilling bare skiller noen timer.. Endret 10. november 2020 av hein Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 LarZen skrev (1 minutt siden): På lansering ca 5 sekunder etter dem la dem ut. Valgte prioritert levering via Bring. Jeg bestilte samtidig som deg. Ikke hørt noen ting fra Elkjøp! Kundeservice gir meg forskjellig svar hver gang jeg tar kontakt med dem. Lenke til kommentar
Overmann Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg bestilte ikke før 28.09 fra Elkjøp og har flere ganger fått beskjed om at jeg vil få konsollen på lanseringsdagen eller en til to dager etter (bring prioritert), men etter å ha lest i denne tråden føler jeg meg ganske sikker på at jeg får konsollen i desember. Spes mtp. hvor mange det er som har bestilt FØR meg som skriver at de har fått beskjed om at konsollen deres er forsinket. Lenke til kommentar
Tmop Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 MrCradock skrev (Akkurat nå): Jeg bestilte samtidig som deg. Ikke hørt noen ting fra Elkjøp! Kundeservice gir meg forskjellig svar hver gang jeg tar kontakt med dem. Er ikke alltid til å stole på den informasjonen de gir på kundeservice dessverre. Opplevd det samme med grafikkort denne høsten hvor de sa nye ting hver gang og ga diverse lovnader om ting som ikke stemte. Bedre om de hadde sakt at de ikke vet noe... Lenke til kommentar
Jazzlass Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 6 minutes ago, Steve0 said: Er i samme situasjon som deg, og ringte dem for et kvarter siden. Fikk beskjed om at dem "ikke hadde fått inn like mange som de ble lovet" (les: dem oversolgte allokeringen sin) og at de driver å bekrefter ny leveransedato hos leverandør før de sier noe til kundene. Ga uttrykk for at det ikke holder, og at de burde ha kontaktet alle pårørte for lengst, selv om det er uklart ny leveransedato. Er bare så utrolig skuffende å måtte finne ut av dette på selve lanseringsdagen. Javel ja, de maskerte det bedre da jeg pratet med dem. Herlig opplegg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 MrCradock skrev (Akkurat nå): Jeg bestilte samtidig som deg. Ikke hørt noen ting fra Elkjøp! Kundeservice gir meg forskjellig svar hver gang jeg tar kontakt med dem. Ja jeg stoler ikke på dem. Så jeg forventer ingenting i dag. Jeg lagret hele chat loggen..for dem har trukket meg for penger og holdt på dem (normalt så slippes det etter 7dager) og om denne kundeservice personen bare tuller så blir det rai rai. 1 Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Steve0 skrev (10 minutter siden): Er bare så utrolig skuffende å måtte finne ut av dette på selve lanseringsdagen. Ja, det er en helvetes momentumkiller! 🤯🥶 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Min nå sendt fra Komplett, står det. Har vel oppdatert hvert andre minutt de to siste dagene her.. Lurer på hvem jeg skal fakturere all den tiden på.. 🤔 Lenke til kommentar
DrTeraflops Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 LarZen skrev (15 minutter siden): Null aktivitet på min hverken på Elkjøp eller Post appen. Så jeg kontaktet dem nå, ga dem ordre nr mitt og fikk da beskjed at denne allerede var på posten og at det var 100% for at jeg får den i dag. Aldri vært borti det her før så er veldig skeptisk. Men du kan tro at om det ikke stemmer så har jeg den chat loggen klar til å trykke ned i halsen på noen 😄 Samme situasjon her. Det er direkte løgner og oppdiktede historier i Elkjøps kundesenter/support, og det er ganske ille. Jeg fikk fortalt både i går og i dag at maskinen allerede var fremme på postkontoret av kundesenteret. Der ble samtalen avsluttet med at jeg får SMS innen 20 minutter, og garantert maskin i løpet av dagen. Ringte kundesenter etterpå, ettersom jeg ikke fikk sporingsnummer, som forteller meg at maskinen «pakkes nå». jeg la inn bestilling 09:00, 22. September, pengene ble trukket samme dag. bekreftet lagerdato var 3. november, så her har Elkjøp god tid til å forberede og planlegge logistikk. dette har vært en helt forferdelig kundereise fra Elkjøp, med manglende informasjon, misinformasjon, løgner og villedning. 2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Sitat beltet?? Du må nesten ta på beltet Endret 10. november 2020 av leifeinar 2 Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 hein skrev (14 minutter siden): OK.. selv om vår bestilling bare skiller noen timer.. Mistenker at kundeservice sier hva som helst for å slippe maset fra skuffede kunder i dag.. Lenke til kommentar
Kokosnøtt Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Helt håpløst av Elkjøp det her! Håper noen av dere som har screenshot av de idiotiske svarene fra kundesenteret gir dem tilbakemelding på det. Og litt ekstra surt er det når man er såpass tidlig ute og ser at andre som bestilte etter en allerede har mottatt sin fra Elkjøp.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå