Eirikssen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Dr.Peedee skrev (7 minutter siden): Ja, forskjellige behov blant folk. Vi trenger to. Og det har ikke noe med solidaritet å gjøre. Bestiller man flere for å legge ut for salg svindyrt på Finn er jeg enig me deg. Det irriterte meg da jeg skulle ha grafikk kort fra nvidia tidligere i høst. Jeg kommer til å rapportere de som selger svindyrt på Finn i dag uten å ha fått konsollen ennå, det er et brudd på Finn sitt reglement å selge noe du ikke har ennå. Min blir sendt i dag, men synes det er utrolig usolidarisk og egentlig ganske dårlig gjort å kjøpe for å selge til dobbel pris, når mange som har ventet siden annonsering ikke kom med i første pulje. Får bare fremstå som "kjip" som gjør det, men jeg synes det er innafor:) Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Noen som husker når man kunne dra personlig til en butikk og kjøpe ting der... og slippe å vente til januar? Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Var for sent ute gitt. Levering 02.12. Har jo forståelse for det forøvrig, men syntes det er svakt av Elkjøp i ikke gi beskjed om at de utsetter leveransen med 3 uker utifra dato de selv har gitt. Der burde det kommet en beskjed, så man hadde sluppet å ta kontakt selv for å finne ut at man ikke får Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Grimbeorn skrev (12 minutter siden): Takk! Elkjøp Når bestilte du? Lenke til kommentar
Overmann Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Måsadåtten skrev (1 minutt siden): Var for sent ute gitt. Levering 02.12. Har jo forståelse for det forøvrig, men syntes det er svakt av Elkjøp i ikke gi beskjed om at de utsetter leveransen med 3 uker utifra dato de selv har gitt. Der burde det kommet en beskjed, så man hadde sluppet å ta kontakt selv for å finne ut at man ikke får Når bestilte du? Min står fremdeles som reservert men jeg fikk vite at min ant. blir sendt i dag, til tross for at jeg ikke bestilte før 28.09. Endret 10. november 2020 av Overmann Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 EdisMester™ skrev (1 minutt siden): Noen som husker når man kunne dra personlig til en butikk og kjøpe ting der... og slippe å vente til januar? Hehe. Og var det utsolgt/for stor kø på Elkjøp, kunne man stikke innom europris og b/r leker for å se om de hadde fått inn Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Måsadåtten skrev (1 minutt siden): Var for sent ute gitt. Levering 02.12. Har jo forståelse for det forøvrig, men syntes det er svakt av Elkjøp i ikke gi beskjed om at de utsetter leveransen med 3 uker utifra dato de selv har gitt. Der burde det kommet en beskjed, så man hadde sluppet å ta kontakt selv for å finne ut at man ikke får Når bestilte du? Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Måsadåtten skrev (1 minutt siden): Hehe. Og var det utsolgt/for stor kø på Elkjøp, kunne man stikke innom europris og b/r leker for å se om de hadde fått inn Jepp, gode tider 😃 Synes forhåndsbestilling ødelegger litt av sjarmen gitt, spenningen med å være den ene kidden i nabolaget med den råeste konsollen som alle måtte prøve mens nudlene og vannkokeren sto klar ☺️ 1 Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Sitat In Transit 11/10/2020 8:12 A.M. Langenhagen, Germany Hmm. Blir ikke veldig imponert over logistikken til Microsoft her. Noen andre som har fått dette som siste registrering? Bor sentralt på østlandet, så det blir neppe noen klassiske "distriktsforsinkelser". Det står estimert leveringstid på onsdag 11.11., men det har blitt antydet av andre at den kan komme før. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Athelas skrev (Akkurat nå): Hmm. Blir ikke veldig imponert over logistikken til Microsoft her. Noen andre som har fått dette som siste registrering? Bor sentralt på østlandet, så det blir neppe noen klassiske "distriktsforsinkelser". Det står estimert leveringstid på onsdag 11.11., men det har blitt antydet av andre at den kan komme før. Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Bestilte selv litt over kl 21 den 22/9, men har nå fått beskjed av Elkjøps kundeservice at pakken ikke sendes før tidligst torsdag pga forsinkelser fra produsentens side. Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) Fikk min levert akkurat på døra av Ups nå 😊 bestilte fra MS store. Endret 10. november 2020 av MuppetOwl 6 Lenke til kommentar
byggekloss Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 16 minutes ago, Deepo said: Bestilte 23 April hos Komplett. Står fortsatt som Åpen. Samme her, bestilte 22. Skjer vel noe snart. Sirup. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 MuppetOwl skrev (2 minutter siden): Fikk min levert akkurat på døra av Ups nå 😊 bestilte fra Ms store. Oslo eller lenger unna? litt kjipt at de ikke oppgir ca tidspunkt, har ting jeg skulle gjort idag men kjipt å stikke bort også blir det mislykket levering Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Dr.Peedee skrev (5 minutter siden): WTF. Dette er jo helt sykt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Prøvde selv å kjøpe fra MS store den 22. september. Fikk ikke til. Så endte opp med å bestille fra Elkjøp. Har bare fått "Vi har mottatt informasjon om sendingen, som for øyeblikket befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal. Sporingen oppdateres når sendingen har ankommet terminal i mottakerlandet." Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) 5 minutes ago, David_1214 said: Oslo eller lenger unna? litt kjipt at de ikke oppgir ca tidspunkt, har ting jeg skulle gjort idag men kjipt å stikke bort også blir det mislykket levering Hokksund, ca 20 min fra Drammen. Fikk en sms ca 2 time før de leverte den. Endret 10. november 2020 av MuppetOwl Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Null aktivitet på min hverken på Elkjøp eller Post appen. Så jeg kontaktet dem nå, ga dem ordre nr mitt og fikk da beskjed at denne allerede var på posten og at det var 100% for at jeg får den i dag. Aldri vært borti det her før så er veldig skeptisk. Men du kan tro at om det ikke stemmer så har jeg den chat loggen klar til å trykke ned i halsen på noen 😄 2 Lenke til kommentar
Jazzlass Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg har bestilt fra Power - fortsatt ingenting som har skjedd i bestillingen der. Har noen andre som har bestilt fra power fått sin boks, eller beskjed om at den er sendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå