Erik Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 1 minute ago, DeviantFractal said: Kom nå Må ikke doxe deg selv da 😅 Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Erik skrev (3 minutter siden): Må ikke doxe deg selv da 😅 Haha, takker 😅 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 4 minutes ago, DeviantFractal said: Haha, takker 😅 Np, holdt på å quote hele innlegget ditt også før jeg tok meg selv i nakken. Sendingsnummeret mitt kom inn nå 22:39. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Måsadåtten skrev (34 minutter siden): Tenker dere som kjøpte så tidlig er garantert. De var jo ute i media noen dager etter launch og sa at de enda hadde igjen, men at de regnet med å gå tom i løpet av noen dager. Selv frykter jeg at jeg var for sein. Den gamle stilen fra glansdagene med et langt vorspiel før man entrer utested og dansegulv straffer seg. Men står bekreftet lagerdato 03.11 på ordrebekreftelsen, så lever i håpet Jeg tror faktisk du er innafor da vent litt ... står det ikke reservert? Hvor bestilte du ? Endret 9. november 2020 av Smultring77 Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Smultring77 skrev (4 minutter siden): Jeg tror faktisk du er innafor da vent litt ... står det ikke reservert? Hvor bestilte du ? Elkjøp ja. Står reservert, var på ordrebekreftelsen jeg fikk på mail likt som bestilling at det sto bekreftet lagervare 03.11 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Måsadåtten skrev (5 minutter siden): Elkjøp ja. Står reservert, var på ordrebekreftelsen jeg fikk på mail likt som bestilling at det sto bekreftet lagervare 03.11 Virker som de setter reservert på de enhetene de vet de har eller får. Du er innafor tror jeg. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Fikk Mail pluss meldt in til post appen.... ahh heldigvis ikke batch 2 Spoiler 😛 Min lå ikke på post kontoret eller i en post terminal 🤣 oh no ... Endret 9. november 2020 av samco Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Smultring77 skrev (11 minutter siden): Virker som de setter reservert på de enhetene de vet de har eller får. Du er innafor tror jeg. Håper du har rett😇🙏 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 Der fikk jeg også leveringsbekreftelse! Da får jeg den denne uken, i hvert fall. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ser faktisk at jeg fikk sporing på iphone 12 pro fra elkjøp 7:32 på morgenen og fikk telefonen kvelden samme dag. Da klarer de faktisk å levere til meg i morgen og. Utrolig Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Dere som allerede har fått leveringsbekreftelse, når bestilte dere? Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Haajen skrev (16 minutter siden): Dere som allerede har fått leveringsbekreftelse, når bestilte dere? Day one... 1 Lenke til kommentar
Havre Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 hvor står det at glassmagasinet vil ha den i butikk imorra tidlig? Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 samco skrev (Akkurat nå): Day one... Gjorde det samme, men bestilte ikke før i 9-tia på kvelden. Håper på melding fra elkjøp i løpet av natten! Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Haajen skrev (24 minutter siden): Dere som allerede har fått leveringsbekreftelse, når bestilte dere? 22.09 kl 09.08 1 Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Havre skrev (6 minutter siden): hvor står det at glassmagasinet vil ha den i butikk imorra tidlig? Elkjøp gaming på instagram. De som får der får med goodiebags. Tipper de har lagt til side like mange som de har goodiebags, og at de har et utsalg pga media/pr. Neppe mange enheter Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 Bestilte tidlig på dagen den 22. september. Prøvde først gjennom Microsoft Store, men ga opp da jeg ikke fikk siden til å fungere. Da ble det Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Fikk kvitteringa sendt nu Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Fikk fra elkjøp, at en sending er snart på vei 🙌 Blir nokk ikke noe AC og lanserings morro i morgen da Men blir til helga forhåpentligvis Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Bestillte 22.09 09:01, ikke fått noen melding ennå 😭 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå