AfterGlow Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Ny gameplay-video byr på figurbygging og mye mer. Se 12 nye minutter fra Demon's Souls på PlayStation 5 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 4k 60FPS. Imponerende. 1 Lenke til kommentar
Krstfr2k Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Dette spillet er det eneste argumentet jeg trenger for å kjøpe PS5 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Krstfr2k skrev (4 timer siden): Dette spillet er det eneste argumentet jeg trenger for å kjøpe PS5 Samme her. Har spillt gjennom alle soulsspillene men dette har jeg kun prøvd på ps3 i 10 minutter, lenge før jeg begynnte å spille dark souls. Så dette er etterlengtet. Går inn blindt. har unngått å sett de her gameplayvideoene. Er det sånn a man kan få hjelp online i dette også, om man står fast på en boss? Endret 9. november 2020 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Krstfr2k Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg spilte det på PS3 mange år etter release, så jeg fikk ikke oppleve online delen. Men tror den er ganske identisk som de andre Dark Souls spillene. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Krstfr2k skrev (54 minutter siden): Jeg spilte det på PS3 mange år etter release, så jeg fikk ikke oppleve online delen. Men tror den er ganske identisk som de andre Dark Souls spillene. Sweeet. Jeg klarer nesten ikke å vente. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Krstfr2k skrev (1 time siden): Jeg spilte det på PS3 mange år etter release, så jeg fikk ikke oppleve online delen. Men tror den er ganske identisk som de andre Dark Souls spillene. Tror de har implementert endringene fra dark souls 3, med passord og opp til 6 spillere. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Iki skrev (31 minutter siden): Tror de har implementert endringene fra dark souls 3, med passord og opp til 6 spillere. Har akkurat lest om dette og tror du har rett. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Demon's Souls var en helt magisk opplevelse da det kom, men Dark Souls var en forbedring på omtrent alle punkter. Blir interessant å gå tilbake til Demon's igjen og se om det fortsatt holder seg. Det er så langt ingenting som har slått Tower of Latria i hvert fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå