wil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har nå satt opp alle kontaktene mine på msn i forskjellige grupper (9 grupper tilsammen) dette tok litt mye tid siden at jeg har 104 kontakter (sletta endel også) iallefall, hender at jeg bytter pc når jeg chatter på msn. å hvis jeg bytter til en annen pc så blir jo instillingene tilbake stilt til vanlig. jeg lurer på om noen vet hvor den konfig fila som instillingene blir lagra i ligger, og hva heter den? noen som vet det? Hper på mange svar. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det du uansett kan gjøre er jo å velge Kontakter - Lagre Kontaktlisten, så kan du bare importere den inn i MSN på en annen maskin? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 fant du hva det var for noe. det var XP på den andre maskina som ikke var helt med tror jeg. for da jeg sjekka det samme i W2000 på samme maskin så virka det. egentlig burde jeg visst dette, men kom ikke på det. skal sjekke det i XP litt senere igjen. hater XP fortia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå