Gå til innhold

Abonnement på Google Play


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt et abonnement gjennom Google Play. Jeg kontakter kundeservice på Eurosport Player, da jeg ikke får logget inn. De sier at når det er kjøpt fra Google Play kan det ikke vises i nettleser! Så spørsmålet er: Hvor kan jeg da se på? Dette gjelder Eurosport Player. Dette er utrolig rart og jeg har jobbet i hele kveld for å få logget meg inn. Der røyk kveldens kamp. Håper noen vet noe om dette. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er installert, men hvor finner jeg den? Eneste appen er gjennom Eurosport og den er det ikke mulig å logge seg inn på? Jeg snakker nå om app på pc. Jeg finner den ikke. På venstre side av linja der adressene ligger står det apper. Der ligger den ikke. Hvor godt gjømt kan den være? Altså app på pc, jeg har installert appen-. Jeg går ut fra at det er mulig å se et program med app på pc? 

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar
1 hour ago, jae-ols said:

Den er installert, men hvor finner jeg den? Eneste appen er gjennom Eurosport og den er det ikke mulig å logge seg inn på? Jeg snakker nå om app på pc. Jeg finner den ikke. På venstre side av linja der adressene ligger står det apper. Der ligger den ikke. Hvor godt gjømt kan den være? Altså app på pc, jeg har installert appen-. Jeg går ut fra at det er mulig å se et program med app på pc? 

Du må nok kansellere abonnementet du har på mobil og ordne deg ett nytt ett fra nettsidene deres, utifra svaret dems tolker jeg det som at abonnomentet du nå har kun gjelder på android enheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...