Tabaqui Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sitter her og pønsker litt på å sette opp litt vannkjkøling. Da jeg kom til pumpen dukket det straks opp ett spørsmål. Hvordan er det best å kople til en 230V pumpe (f.eks Eheim 1048)? Vil i utgangspunktet helst ikke ha en ekstra strømledning ut av pcen. Kan den loddes på inntaket rett i PSU? Eventuelt får man kjøpt strømpluggen fra Waterchill settet i løsvekt? Håper noen har noen bra løsninger :-) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det går an å lodde rett å på inntaket i PSU ja. Ellers trur eg at du må finne deg i å ha ein ekstra ledning. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ser jo ikke så stygt ut da... min henger ut av en tom pci slut bak lixm....lednongen går langs kanten...så du ser den ikke...men du burde VITE hva du gjør når du skal lodde den på for å si det sånn! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 går det ikke an å kjøpe et sånnt stikk som de bruker i PSU'er da? så bare kjøper du en ekstra PSU-ledning! da får du jo to strømledninger da, men pumpa drar vel en del watt og? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Det eg gjorde va å åpne PSUen klippe de to som går fra inntaket og videre inn til trafoen. Sette inn en sukkerbit. Kobble sammen de to ledningen igjen med pumpe ledningen inni der også. Jordingen til pumpa kilte eg inni mellom karossoriet på psuen når eg satte an sammen igjen. Edit: Autoexec. Den pumpa trekke 10W Endret 3. januar 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå