Snikpellik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) blured skrev (4 minutter siden): Folk er kanskje/antakelig lei av den amerikanske valgkampen. Men dette ble fløyet over Goodison før kampstart ...: Hahaha, herregud så teit. Burde heller brukt tiden på å sette seg inn i valgsystemet enn det der. Endret 7. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Helt utrolig at sånt blir offside -.- 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Latterlig, VAR er ikke godt for noe Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Enda et tilfelle av "alt er lov så lenge det er offside"? Maguire har tatt notater skjønner eg. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Whiteshit skrev (1 minutt siden): Enda et tilfelle av "alt er lov så lenge det er offside"? Maguire har tatt notater skjønner eg. Er bare latterlig, rett og slett. Skjer med Leeds da som startet sesongen så bra? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Whiteshit skrev (6 minutter siden): Enda et tilfelle av "alt er lov så lenge det er offside"? Maguire har tatt notater skjønner eg. Burde hatt gult i hvert fall. Bruno burde også hatt to gule i kampen. Flere Everton-spillere skulle også hatt gult tidligere. Dommeren la lista høyt, så ble en hard batalje. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Leeds klart det beste laget her. Uheldige som har en fuckings hånd i offside og mister det første målet. Ikke overrasket om Leeds snur dette Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Jeg forstår ikke hvordan hånden kan være i offside, når den ikke er definert som målscorende del av kroppen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 bshagen skrev (8 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan hånden kan være i offside, når den ikke er definert som målscorende del av kroppen? Fra denne sesongen er øverste del av armen igjen lov å score med, derfor kan man også være offside med overarmen. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 @Snikpellik Takk for oppklaringen. Jeg veit ikke helt hva jeg skal si til sånt lenger, det ødelegger litt for sjarmen dette syns jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) bshagen skrev (29 minutter siden): @Snikpellik Takk for oppklaringen. Jeg veit ikke helt hva jeg skal si til sånt lenger, det ødelegger litt for sjarmen dette syns jeg Føles ut som vi irriterer oss mye mer over avgjørelser nå enn før vi fikk VAR. Endret 7. november 2020 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Syns igrunn Leeds er uheldige som ligger under 3-1, de har jo ikke hatt en dårlig kamp, 2 scoringer hvor en ble annulert og et fryktelig tilfeldig selvmål. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 IT-Henrik skrev (3 minutter siden): Føles ut som vi irriterer oss iallefall mye mer over avgjørelser nå enn før vi fikk VAR. Definitivt. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Leeds ser ut som en klar dumpekandidat. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Mannen1 skrev (19 minutter siden): Leeds ser ut som en klar dumpekandidat. Nei. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Fint cornertrekk av Sheffield Utd der. Berge får vel målgivende. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Whiteshit skrev (57 minutter siden): Nei. De lekker som en sil. Et sikkert tegn på et lag som vil kjempe mot nedrykk Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Liverpool vant nesten ligaen med et lag som lak som en sil. 😃 Dei har spelt meget godt mot gode lag, så eg vil no ikkje avskrive dei som dumpekandidat heilt enda. Andre lag som ser betydelig verre ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Norwich var også spennende og greie resultater i starten så ikke utenkelig. Men tror nok leeds holder seg oppe. Verre med wba. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Whiteshit skrev (3 timer siden): Liverpool vant nesten ligaen med et lag som lak som en sil. 😃 Dei har spelt meget godt mot gode lag, så eg vil no ikkje avskrive dei som dumpekandidat heilt enda. Andre lag som ser betydelig verre ut. Fulham går nok ned. Slipper inn 1-0 mot West Ham helt på overtid. Typisk for lag som rykker ned dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå