FSOL Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hva trengs for å brenne mp3 ut på cd, slik at gamle cd spillere kan spille av musikken? Kan musicmatch eller win xp gjøre dette? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg liker å bruke Nero med en MP3 pluggin. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Bruker standard-Nero-funksjoner... Funker fett! (Har faktisk to LOVLIGE versjoner av Nero! Fulgte med de to brenner'ne mine... ) Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har brukt begge deler, og begge fungerer feilfritt. Jeg foretrekker å bruke Nero, da du kan "normalisere" lyden før du brenner, noe som vil si at du får lik lydstyrke, etc fra alle sangene. Veldig kjekt hvis du brenner fra en rekke forskjellige opptak (opptakskvalitenen er stort sett varierende, særlig på lydstyrken). Jeg begynte å brenne CD'er for maaaange år siden (jeg spleisa med to kamerater på en 2x brenner som kosta rundt 7000 kroner), og med discman var det direkte "hat" å hoppe fra en sang til en annen, da lyden plutselig doblet seg i styrke, eller forsvant helt fra spor til spor. Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Det høres ut som du hadde tenkt å brenne MP3 på en cd.... gamle cd spillere kan ikke spille av MP3 med mindre du gjør disse om til wav... Har jeg misforstått spørsmålet eller? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Tror alle brenneprogramm av nyere dato støtter å brenne mp3 til CD-Audio, tilogmed WMP8(påwinXP) klarer dette fint :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 08:59, FSOL skrev:Hva trengs for å brenne mp3 ut på cd, slik at gamle cd spillere kan spille av musikken?Kan musicmatch eller win xp gjøre dette? Skal du spille de av på en MP3/CDSpiller er det bare å brenne ISO. Lenke til kommentar
killekille Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 på winamp.com er det en plugin til Winamp som er genial. Du kan da velge brenn til cd i hovedmenyen, og playlista brennes ut. Jeg ville brukt den hvis mp3 hadde vært lovlig. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei killekille! Kunne kanskje vært ein ide å sagt kva plugginet heiter..? :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 15:17, killekille skrev:på winamp.com er det en plugin til Winamp som er genial. Du kan da velge brenn til cd i hovedmenyen, og playlista brennes ut.Jeg ville brukt den hvis mp3 hadde vært lovlig. Mp3 er fullt lovlig!! Spørs bare hva som er innholdet, som avgjør "lovligheten". I Norge er det visstnok fullt lovlig å laste ned kopibeskyttet musikk/film (ikke programvare), men ikke å distribuere. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 15:26, borre skrev: Quote: On 2002-03-07 15:17, killekille skrev: på winamp.com er det en plugin til Winamp som er genial. Du kan da velge brenn til cd i hovedmenyen, og playlista brennes ut. Jeg ville brukt den hvis mp3 hadde vært lovlig. Mp3 er fullt lovlig!! Spørs bare hva som er innholdet, som avgjør "lovligheten". I Norge er det visstnok fullt lovlig å laste ned kopibeskyttet musikk/film (ikke programvare), men ikke å distribuere. mp3 er lovlig ja... mp3 er jo bare et format. Det er innholdet som teller. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: FSOL skrev (2002-03-07 08:59):Hva trengs for å brenne mp3 ut på cd, slik at gamle cd spillere kan spille av musikken?Kan musicmatch eller win xp gjøre dette? MusicMatch er mitt valg... I registrert versjon kan MM for eksempel justere volumet på alle låtene du brenner ut til samme nivå... Velg låter og klikk lag CD... Kan det bli enklere... Trenger du mer enn 1 CD fikser MM selv det... Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 MusicMatch i pluss versjon fungerer BÅDE til ripping og brenning. Gå for den du!!! John Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Stikk på r3mix for en meget god giude til mp3 -> HD -> wave ->cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå