Gå til innhold

mp3 til cd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt begge deler, og begge fungerer feilfritt.

Jeg foretrekker å bruke Nero, da du kan "normalisere" lyden før du brenner, noe som vil si at du får lik lydstyrke, etc fra alle sangene. Veldig kjekt hvis du brenner fra en rekke forskjellige opptak (opptakskvalitenen er stort sett varierende, særlig på lydstyrken).

Jeg begynte å brenne CD'er for maaaange år siden (jeg spleisa med to kamerater på en 2x brenner som kosta rundt 7000 kroner), og med discman var det direkte "hat" å hoppe fra en sang til en annen, da lyden plutselig doblet seg i styrke, eller forsvant helt fra spor til spor.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-07 15:17, killekille skrev:

på winamp.com er det en plugin til Winamp som er genial. Du kan da velge brenn til cd i hovedmenyen, og playlista brennes ut.

Jeg ville brukt den hvis mp3 hadde vært lovlig.

Mp3 er fullt lovlig!!

Spørs bare hva som er innholdet, som avgjør "lovligheten". I Norge er det visstnok fullt lovlig å laste ned kopibeskyttet musikk/film (ikke programvare), men ikke å distribuere.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-07 15:26, borre skrev:

Quote:

On 2002-03-07 15:17, killekille skrev:

på winamp.com er det en plugin til Winamp som er genial. Du kan da velge brenn til cd i hovedmenyen, og playlista brennes ut.

Jeg ville brukt den hvis mp3 hadde vært lovlig.

Mp3 er fullt lovlig!!

Spørs bare hva som er innholdet, som avgjør "lovligheten". I Norge er det visstnok fullt lovlig å laste ned kopibeskyttet musikk/film (ikke programvare), men ikke å distribuere.

mp3 er lovlig ja... mp3 er jo bare et format. Det er innholdet som teller.

Lenke til kommentar

Quote:

FSOL skrev (2002-03-07 08:59):

Hva trengs for å brenne mp3 ut på cd, slik at gamle cd spillere kan spille av musikken?

Kan musicmatch eller win xp gjøre dette?

MusicMatch er mitt valg... I registrert versjon kan MM for eksempel justere volumet på alle låtene du brenner ut til samme nivå... Velg låter og klikk lag CD... Kan det bli enklere... Trenger du mer enn 1 CD fikser MM selv det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...