Gå til innhold

FEATURE: Dette er Norge i Assassin's Creed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mala skrev (15 minutter siden):

Har hørt det er så innforjævlig store 😛 Følelsen av å åpne opp ett in-game Ubisoft world map er som å helle nonnepiss i øynene. Orker det kun i små doser med noen års mellomrom dessverre  Tenker man er METT etter Valhalla :)

Ja helt idiotisk stort imo. Origins spilte jeg bare 10ish timer men det tok serien i en god retning. Som nevnt i en tidligere post spilte jeg odyssey i 65 timer og det var veldig likt men litt bedre. Får håpe valhalla er enda et steg i riktig retning. 

Trur du som ikke har spilt siden black flag kan få en god opplevelse om spillet leverer. (Frem til du går lei. Hehe)

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (3 timer siden):

Han kommer fra samme sted som alle fantasi våpen og rustingene.

Kommer nok fra Island.

"On at least one occasion, the Icelandic settlement literature describes how polar bears (hvíta-birnir) where captured and gifted. One day in the late 800s, a hunter by the name Ingimundr the Old came across a female bear and her two cubs on the ice of lake Húnavatn on Iceland. Ingimundr managed to capture the three bears alive and brought them all the way to Norwegian King Harald Fairhair (Haraldr inn hárfagri.)"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Valkon skrev (På 7.11.2020 den 12.17):

'I took two arrows to the ear. Still a polar bear!' Hva er historien til isbjørnen som har rotet seg helt ned til Ryfylket? Det vil jeg vite! 🤣

Assassins Creed® Valhalla_20201103174311.png

De har kanskje ikke helt tidslinjen på sin side, men det har jo vært isbjørn i Ryfylket 😉

https://forskning.no/arktis-partner-universitetet-i-stavanger/da-isbjornen-fra-istiden-ble-funnet-pa-finnoy/295875

Lenke til kommentar
Mala skrev (51 minutter siden):

https://itavisen.no/2020/11/09/test-assassins-creed-valhalla/

Ser det hagler inn reviews fra over alt nå.

Noe av det som irriterer meg mest i asscreed ser ut til å være som vanlig. Fatter ikke at de ikke jobber litt mer med stemmeskuespill, det gjør jo så mye for verden om karakterene er troverdige. 

fra itavisen sin anmeldelse: 

"Jeg både trodde og håpet at grunnen til at det virket som om stemmeskuespillerne jevnt over var så dårlige var på grunn av den skandinaviske engelskaksenten. Dette håpet ble knust kort tid etter at vi våknet opp til den virkelige verden for første gang. Det viste seg at enkelt og greit at bortimot alle skuespillerne, uavhengig av aksent, var generelt lite flinke. Men alt ansvaret kan ikke legges på skuespillerne. Dessverre så er veldig mye av dialogen dårlig skrevet.

Dialogen er overdreven og svært keitete skrevet, noe som gjør at det blir slitsomt å skulle prøve å leve seg inn i historien uten å bli flau på de som har spilt inn stemmene sine vegne. Dette kommer i tillegg til at animasjonene i mange tilfeller er svært klumsete og upolerte."

• Liker 2
Lenke til kommentar
barezell skrev (16 minutter siden):

Noe av det som irriterer meg mest i asscreed ser ut til å være som vanlig. Fatter ikke at de ikke jobber litt mer med stemmeskuespill, det gjør jo så mye for verden om karakterene er troverdige. 

fra itavisen sin anmeldelse: 

"Jeg både trodde og håpet at grunnen til at det virket som om stemmeskuespillerne jevnt over var så dårlige var på grunn av den skandinaviske engelskaksenten. Dette håpet ble knust kort tid etter at vi våknet opp til den virkelige verden for første gang. Det viste seg at enkelt og greit at bortimot alle skuespillerne, uavhengig av aksent, var generelt lite flinke. Men alt ansvaret kan ikke legges på skuespillerne. Dessverre så er veldig mye av dialogen dårlig skrevet.

Dialogen er overdreven og svært keitete skrevet, noe som gjør at det blir slitsomt å skulle prøve å leve seg inn i historien uten å bli flau på de som har spilt inn stemmene sine vegne. Dette kommer i tillegg til at animasjonene i mange tilfeller er svært klumsete og upolerte."

Ja enig, kjenner at jeg i utgangspunktet ikke hadde veldig store forhåpninger 😛 Hva er minst bloat av Ubisoft eller Epic games clienten? Noen som har disse installert ? 😛

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...