Snikpellik Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Biden fortsetter å være populær, det samme gjør Harris, mens andre ledende demokrater som Pelosi (-12) og Schumer (-8) ikke får like gode skussmål ifølge nyeste måling fra Morning Consult. Ledende republikanere som McCarthy (-20) og McConnell (-44) sliter veldig på målingene med kraftig nedgang, mens Ted Cruz har fått en voldsom nedgang (-30) på målingen etter Cancun-skandalen. Tidligere president Trump er mislikt av 60% av de spurte, mens tidligere visepresident Pence er mer populær enn sin tidligere sjef med 40% approval. Støtten til Bidens Covid-redningspakke er på hele 76% ifølge denne målingen. Poll Puts Biden Approval At 58% – McCarthy, McConnell Are Least Popular National Figures Sitat A Morning Consult/Politico poll released Wednesday found President Joe Biden is still enjoying sky-high approval numbers over a month into his term as Congressional leaders – especially Republicans – languish in the negatives. The poll of 2,013 registered voters, conducted between Feb. 19 and Feb. 22, puts Biden’s job approval at 58% against a disapproval rating of just 36%, making him one of the most popular politicians in the country. Vice President Kamala Harris enjoys similarly high ratings, with 52% of voters saying they have a favorable view of her and 39% saying they have an unfavorable view. All other national political figures have negative approval ratings, with Senate Majority Leader Chuck Schumer’s favorability underwater by 8 points and House Speaker Nancy Pelosi by 12 points. But Republicans have the lowest ratings, with House Minority Leader Kevin McCarthy down by 20 points, Sen. Ted Cruz (R-Texas) down by 30 points and Senate Minority Leader Mitch McConnell suffering a staggering deficit of 44 points, with just 17% favorability and 61% unfavorability. Biden’s $1.9 trillion coronavirus relief plan garners typically high numbers, with 76% saying they support it. 60%. That’s the share of voters who said they have an unfavorable view of former President Donald Trump, compared to just 37% who have a favorable view. Former Vice President Mike Pence, by contrast, is viewed unfavorably by 49% of voters and favorably by 40%. Dr. Anthony Fauci, the nation’s top infectious disease official and Biden’s chief medical adviser, still enjoys high ratings, according to the poll. 60% of voters rate his handling of the virus as “excellent” or “good,” while 14% say it has been “fair” and 17% say it has been “poor.” 60% also said the Centers for Disease control are doing a good or excellent job, compared to 54% for Biden and 30% for Congress. https://www.forbes.com/sites/andrewsolender/2021/02/24/poll-puts-biden-approval-at-58--mccarthy-mcconnell-are-least-popular-national-figures/?sh=21c6f0a52f0f Direktelenke til undersøkelsen med formulering, metode etc: https://www.politico.com/f/?id=00000177-d4f4-dd7d-ab77-fcfd44140001&nname=playbook-pm&nid=0000015a-dd3e-d536-a37b-dd7fd8af0000&nrid=bb3e2ffa-78d4-4408-977e-9e57988b820b&nlid=964328 Snittmåling på Biden: https://projects.fivethirtyeight.com/biden-approval-rating/?cid=rrpromo Endret 25. februar 2021 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Rapporten om Frode Berg saken holdes hemmelig. Det vil si at VI aldri får vite hva som skjedde. Akkurat som i HMS Helge Ingstad saken. Idiotene får holde på som de vil. Nice! Endret 25. februar 2021 av Oddvardm 1 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 Hva er republikanske velgere mest opptatt av? Politikk. Hva er demokrater velgere mest opptatt av? Trump supportere. 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 Snikpellik skrev (5 timer siden): Biden fortsetter å være populær, det samme gjør Harris, mens andre ledende demokrater som Pelosi (-12) og Schumer (-8) ikke får like gode skussmål ifølge nyeste måling fra Morning Consult. Allikevel sier han at han skal få med seg Republikanerne. Akkurat som Obama gjorde. Stikk i strid med all erfaring fra hans tidligere tid i Obama administrasjonen. Igjen vil jeg fortelle dere hvem Biden er. Han er Republikaner. Og hvis du tenker deg litt om, så ser du at Obama valgte ham fordi han VAR nettopp det. Forsøket Obama gjorde på å få med seg Republikanerne ødela store deler av omdømmet hans. Politikken gikk helt i stå, og INGEN reformer ble gjort som man kan si Obama sto for. Obamacare ver en blueprint av Mitt Romneys reform i Massatwoshits. Alt var på råd fra Biden. Biden er en katastrofe for folk. Hans siste utsagn om lovgivning som ikke trengs sier jo sitt. Vent og se. Ingenting jeg ikke har forutsagt om Biden vil skje. Det er jeg villig til å sette penger på. Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 jallajall skrev (19 minutter siden): Hva er republikanske velgere mest opptatt av? Politikk. Hva er demokrater velgere mest opptatt av? Trump supportere. Jeg vet ikke hvor du vil med denne. Forstår den ikke. Hva data gir den? Hvem som spør? 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 jallajall skrev (20 minutter siden): Hva er republikanske velgere mest opptatt av? Politikk. Hva er demokrater velgere mest opptatt av? Trump supportere. En gruppe tror på Q og stormet capitol. 3 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 3 minutes ago, Oddvardm said: Jeg vet ikke hvor du vil med denne. Forstår den ikke. Hva data gir den? Hvem som spør? Echelon Insights spør. Den viser litt hva velgerne mener hvilke utfordringer landet står ovenfor. Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) jjkoggan skrev (13 minutter siden): En gruppe tror på Q og stormet capitol. JJ. Det vet vi begge to meget godt. Vi vet at folk er så påvirket av feilinformasjon at det ikke ville forundret meg om noen av dem trodde månen var en ost. Men hva er formålet med en slik måling når man ikke vet hvor mange som ble spurt, etnisitet, alder, inntekt eller andre metadata? Jeg vil si at slike målinger ikke gir mening Ellers vil jeg si at det er tradisjonelle saker som opptar dem på hver sin side. Det har vi vel visst i lang tid. Men hva om det hadde vært spurt i Flint Michigan? Eller i Hollywood California? Eller i Austin Texas? Kan man ikke se at USA er et kontinent og ta de områdene som gjør det bra og de som gjør det dårlig og skille dem? Endret 25. februar 2021 av Oddvardm Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 25. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2021 Biden sa i en tale i forrige uke hvor han snakket til Arbeiderforbund at hans administrasjon ville være den mest vennlig innstilte administrasjonen ovenfor Arbeiderbevegelsen i USA's historie (I kid you not). National Labour Relation Board er organet som skal godkjenne nye forbund. Ikke sant. Ronald Reagen og flyleder streiken på 80 tallet ringer bjeller? Ok. Nå er det en kamp for å få godkjennt en forening hos Amazon i Alabama. Biden sier ikke et ord om Amazons behandling av arbeiderne, eller de forsøkene som ble gjort med å tilby arbeiderne $2000 for å slutte. Her skal dere få noen kilder; Jacobin https://jacobinmag.com/2021/02/joe-biden-amazon-workers-unionizing-labor Politico https://politi.co/2PbGunA The Guardian https://bit.ly/2MnKm3E Business Insider https://bit.ly/3aTB495 The Vice https://bit.ly/3pYuhzc Og hvem sier heller ingenting om dette? Bernie Sanders, AOC & 'the Squad'. Jeg kan ta feil (håper at jeg gjør). I positiv rettning skal det sies at NLRB ga tillatelse til at arbeiderne kunne få stemme via post, men jeg frykter at arbeideren i USA vil igjen trekke det korteste strået og ingen vil kjempe for dem annet enn å gi dem 'lip service'. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Chris Hedges orienterer om status i USA, ingen gjør det bedre. Endret 26. februar 2021 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 26. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Booommm....Amerikanske fly angriper mål i øst Syria. Alt som forutsagt. Olja skal ikke tilbake til eierne. Endret 26. februar 2021 av Oddvardm 2 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 26. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Aiven skrev (3 timer siden): Chris Hedges orienterer om status i USA, ingen gjør det bedre. Hr Hedges er sønn av en prest og selv ordinert. Noen ganger høres han ut som en. Mange sier 'hele tiden' 😁 Endret 26. februar 2021 av Oddvardm Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 26. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Oddvardm skrev (17 timer siden): Booommm....Amerikanske fly angriper mål i øst Syria. Alt som forutsagt. Olja skal ikke tilbake til eierne. Det var rett før dette gikk skikkelig galt. USA var ikke klar over at det fantes Russiske tropper i området. Russerne er der lovlig invitert av Syriske myndigheter. Amerikanerne fikk beskjed så sent at de fikk bare gitt advarsel til Russerne under 10 minutter før angrepet. Russerne fikk kommet seg i dekning, men det var rett før Russiske tropper ble drept. Dette er FARLIG folkens. Biden er en idiot som ikke skjønner noenting av hva hans gjerninger kan føre til. Hvis vi ikke trapper opp motstanden mot ham innen NATO vil vi ha en krig i midt østen før sommeren. Og hvis Russerne taper soldater så vet ingen hva som kan skje. Endret 26. februar 2021 av Oddvardm 1 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 27. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) "The President has to lay out a comprehensive strategy in Syria in consultation with Congress -- and he need to do it NOW!" --- Kamela Harris 2018. NOT...Boomm...22 reported killed. Russian troops nearly killed. --- WTF...Where is congress? Endret 27. februar 2021 av Oddvardm 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 27. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2021 RETTELSE: Amerikanske styrker er ikke lenger permanent plassert i Norge. Jeg har feilaktig påstått det i tidligere innlegg. Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 28. februar 2021 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) Falsk flagg igjen? Israelsk skip angrepet i gulfen. Her er reportasjen. Mønsteret er som forutsagt. https://abcnews.go.com/International/wireStory/israeli-owned-ship-docked-dubai-mysterious-blast-76163338 Endret 28. februar 2021 av Oddvardm Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Oddvardm skrev (På 26.2.2021 den 0.32): Jeg kan ta feil (håper at jeg gjør). I positiv rettning skal det sies at NLRB ga tillatelse til at arbeiderne kunne få stemme via post, men jeg frykter at arbeideren i USA vil igjen trekke det korteste strået og ingen vil kjempe for dem annet enn å gi dem 'lip service'. Jeg tok feil. Biden kom ut med støtte til arbeiderne som vil ha forbund ved Amazon. Og godt er det. Synd at han måtte presses, men her er støtte erklæringen. 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 Er vel ikke kjempevanskelig å være populær i etterkant av Trump-fadesen. At Pelosi, Schumer og andre er upopulære gjengir et mer realistisk bilde av hvordan folk ser på det demokratiske partiet. Biden og Harris er nok også hevet over fordi de nettopp er innsatt. Blinken sa i begynnelsen av Februar at Iran kunne ha nok fissilt materiale innen noen få måneder. Det murrer visst også i Tel Aviv. Og det virker ikke helt usansynelig at Iran kan bygge en bombe. De har et pågående militært samarbeid med Nord-Korea og andre. Når Biden nå slår til mot iranske proxyer i Syria kan nok det være ment som et signal til Teheran. Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Thorny skrev (2 timer siden): Er vel ikke kjempevanskelig å være populær i etterkant av Trump-fadesen. At Pelosi, Schumer og andre er upopulære gjengir et mer realistisk bilde av hvordan folk ser på det demokratiske partiet. Biden og Harris er nok også hevet over fordi de nettopp er innsatt. Blinken sa i begynnelsen av Februar at Iran kunne ha nok fissilt materiale innen noen få måneder. Det murrer visst også i Tel Aviv. Og det virker ikke helt usansynelig at Iran kan bygge en bombe. De har et pågående militært samarbeid med Nord-Korea og andre. Når Biden nå slår til mot iranske proxyer i Syria kan nok det være ment som et signal til Teheran. Det skjønner jeg Thomy. Men hvis du tenker deg litt tilbake, hvem forlot Atom avtalen? Hvem har forlatt all fremgang i Midt Østen og hvem er det som heier på USA? Hvem er det som finansierer Kurderene? Hvem er det som kjøper olja fra Syria? Det er mange spørsmål og få svar. Det jeg mistenker vil være neste steg i Israel/USA strategien er å provosere et angrep i Europa. SA med sine Salafist krigere står klar. IS får penger til ny innsats. Vi ser fredsalternativene i Afghanistan stoppe opp. Økt luftkrig i Syria og opptrapping av 'terror'. Alt kommer som bestillt. For å illustrere hva jeg mener vil jeg gi deg mine tanker. Det er ikke så mye Presidenten som står for krigene. Presidentene er som regel siste skanse. Hvis du husker tilbake til når Ambasadør Joe Wilsons kone ble komprimitert av George W som CIA agent etter at han var i Niger og debunket URAN historien CIA pushet (noe Scooter Libby ble fengslet for), vil det siste interjuet med ham før han døde av kreft belyse hva som rører seg i USA's utenriks politikk. Her kan du høre ham snakke til Paul Jay i 2020. Trump var president, men folka han snakker om er mer i posisjon nå enn de var da. Endret 1. mars 2021 av Oddvardm 1 Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 1. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Oddvardm skrev (På 28.2.2021 den 17.31): Falsk flagg igjen? Israelsk skip angrepet i gulfen. Nå er det kaos. Ingen vet lenger hvem som skyter på hvem. Ny taktikk ser det ut som. Her er Israelsk TV7 reportasjen. Endret 1. mars 2021 av Oddvardm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå