radinoc Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Hei. Jeg jobber for tiden med en aktør som driver med utvikling av treningssenter-konsepter. Vi er på jakt etter erfaringer og refleksjoner rundt medlemskap på treningssenter. Vi har utarbeidet en undersøkelse som vil brukes for å kartlegge brukernes vaner, forventninger, ønsker og erfaringer. Undersøkelsen er anonym og tar ca. 3 min. å gjennomføre. Det er en forutsetning at du er/har vært medlem på et treningssenter. Håper så mange som mulig har mulighet til å delta. Det vil være svært nyttig for oss. På forhånd tusen takk. Trykk på linken for å starte undersøkelsen: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAZAAIoQqgRUOENESUJXWURaRzdEMERJN081RDZEVEhSWi4u Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Jeg jobber ikke gratis. Kiyosaki's råd: If you want to get rich, you got to mind your own business, don't mind everybody else's business. Endret 6. november 2020 av Taurean Lenke til kommentar
radinoc Skrevet 6. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Selvsagt helt frivillig å besvare undersøkelsen. Og hvis du anser det som jobb å besvare den, så ville jeg absolutt droppet å ta den. Fortsatt god dag. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Done. Lykke til! Lenke til kommentar
radinoc Skrevet 6. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå