Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hallo. Jeg har nå kommet til det jeg regner med er den siste kampen. Jeg er mot Malak. Når jeg har tatt ham nesten en gang, så tar han bare livet av en jedi. Når jeg prøver å trykke på "buret" står det at jeg må bruke Kraften på det. Hvilken kraft er det? Jeg har brukt hele mitt etter hvert ganske formidable arsenal på dem, men jeg har ikke funnet det ut. Er det ikke mulig? Takker på forhånd for hjelpen. Lenke til kommentar
Gelu Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg drepte jediene i buret med å kaste lyssabelen på dem, men jeg regner med at du kan ta dem med for eks. "kill" eller lignende. Lykke til. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har bare spilt final combat som good, så jeg vet ikke om du kan ta dem selv som ond og tjene på det..? Jeg lot han iallefall bare heale seg på alle sammen. Tok meg bare 3 slag for å få han ned til minimum HP uansett Forcen som skal brukes er vel "Drain Life" eller hva den heter. Men igjen: Hvorfor? Han er jo enkel som bare svarte Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Husker jeg rett kan du bruke nesten hva som helst av force, bare det ikke er en som auto kaster seg på deg, som force resistance. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Takker og bukker. Det viste seg at jeg ikke hadde kastet lyssabelen på dem (det eneste jeg hadde som funket). Kongeslutt! Nå skal jeg spille det som slem dame Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Blib: åssen vanskelighetsgrad`? Lenke til kommentar
dewback^ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 gikk igjennom spellet på 8 timer, ble svært skuffet over at det var så forbanna lett, spilte jo ****** meg ta på hard og, var female soldier, hadde vel en 24 i strength til slutt så tok malak lett siden jeg hadde death drain og tok all energien ifra jediene før malak fikk tatt noen Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 8 timer Det er **** meg raskt!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 8 timer Det er **** meg raskt!! Får ikke nyte spillet på så kort tid Lenke til kommentar
dewback^ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 å joda, fikk det, har spillt det mange ganger etter den runden og, har vært alt så å si, fikk litt mer smaken for det når jeg fikk gjort alle questa. Virker som spillet bare blir bedre og bedre dess flere ganger man begynner på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå