Gå til innhold

Død etter bytting av kabinett ?!?!

AsconaB

Anbefalte innlegg

Brodern har kjøpt seg nytt kabinett og, jeg hjalp han med å flytte delene over i det nye, men nå som jeg har flytta alt over og skulle starte opp skjer det absolutt ingenting når jeg trykker på powerknappen...

Har skjekka at ledninga til powerknappen sitter på rett plass flere ganger, og prøvd å snu den, + - , - +. Hva i hule heite går det av den ? ATX kontakten har jeg også hatt ute og plugga i ordentlig. Har dobbelt skjekka alt, mener jeg ivertfall.

HK : MSI KT4V. Hva kan jeg ha oversett ? Noen som har peil ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står power btn på kontakten så skulle være rett ja. Hva mener du med spacer/avstandspinne som er på feil plass ?? Har skjekka alle kontakta der. Resetknappen, powerlyset, hddlys, og speaker. Alle skal stå rett etter manualen ivertfall.

Lenke til kommentar

Sjekk spacerene ja, det er de du legger hk'et oppå.. Hvis du har satt noen av de der det ikke er hull til hk'et så vil kretsene til jord kortslutte når du starter opp. Ellers er det lett å bomme på en pin på pwer led'en også..

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Satte spacerne i fra ground så der er alt rett. Har ikke byttet powersupplyen nei. Og det er absolutt ingenting som starter, helt dødt. Har brukt manualen for og finne hvor kontakta skulle stå, så har kikka i den ja. LA8464 : Hva mener du med antar du har radeon ? Er det noe typisk "muffens" (hehe) med dette ? Skal prøve å ta det ut. Styrestrøm ? Du mener å røske kontakten ut av powersupplyen eventuelt slå av brytern bakpå der ? Er det så steika viktig da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...