AsconaB Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Brodern har kjøpt seg nytt kabinett og, jeg hjalp han med å flytte delene over i det nye, men nå som jeg har flytta alt over og skulle starte opp skjer det absolutt ingenting når jeg trykker på powerknappen... Har skjekka at ledninga til powerknappen sitter på rett plass flere ganger, og prøvd å snu den, + - , - +. Hva i hule heite går det av den ? ATX kontakten har jeg også hatt ute og plugga i ordentlig. Har dobbelt skjekka alt, mener jeg ivertfall. HK : MSI KT4V. Hva kan jeg ha oversett ? Noen som har peil ? Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som har samme HK og som kan skjekke hvor Powerknappen er kobla på deres ? På JFP1 pin 6 og 8, med + på 6. ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Har du rett kontakt?? er ikke noe + - på power knappen den kortslutter bare di 2 punkta.. er ikke power led du prøver deg på(lysdioden i front av kabbisen) TaZ Endret 3. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ville også sjekket om det kanskje er en spacer/avstandspinne som er på feil plass og på den måten kortslutter HK,veldig vanlig at det skjer Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Står power btn på kontakten så skulle være rett ja. Hva mener du med spacer/avstandspinne som er på feil plass ?? Har skjekka alle kontakta der. Resetknappen, powerlyset, hddlys, og speaker. Alle skal stå rett etter manualen ivertfall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Han mener de pinnene som du skruer fast hovedkortet med. At de ikke er feilplassert. Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har du byttet power også? Er det ingen ting som starter? f.eks viftene til CPU, kabinettet, power'et ? Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har du kikket i manualen ??? Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Prøv å sette alt inn i det gamle kabinettet sånn som det var for å finne ut om det er dødt Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Sjekk spacerene ja, det er de du legger hk'et oppå.. Hvis du har satt noen av de der det ikke er hull til hk'et så vil kretsene til jord kortslutte når du starter opp. Ellers er det lett å bomme på en pin på pwer led'en også.. Endret 3. januar 2004 av jh_ Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei, prøv en oppstart uten skjermkort, antar du har radeon , husk styrestrøm av når skjermkort ut/inn Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Satte spacerne i fra ground så der er alt rett. Har ikke byttet powersupplyen nei. Og det er absolutt ingenting som starter, helt dødt. Har brukt manualen for og finne hvor kontakta skulle stå, så har kikka i den ja. LA8464 : Hva mener du med antar du har radeon ? Er det noe typisk "muffens" (hehe) med dette ? Skal prøve å ta det ut. Styrestrøm ? Du mener å røske kontakten ut av powersupplyen eventuelt slå av brytern bakpå der ? Er det så steika viktig da ? Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Hehe, artigkaren. Ja det er strøm i kontakten. Kan høre PSU summer når jeg slår på brytern bakpå. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 STRANGE, røska ut SK og da starta den med engang, satte det i igjen og den starta. Steika rart men, takk for hjelpa. Kunne muligens ikke ha vært helt i første gangen enda det så slik ut. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hehe, typisk! Er nesten alltid en sånn liten feil i sånne tilfeller Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei, fin den , du har nok rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå