Bono81 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) har ikke fått bestillt en bluetooth adapter enda så har derfor laget meg en wap side for å kunne legge inn symbian prog på min telefon...men når jeg klikker på linken til sis filen på siden blir denne åpnet i "notater" og ikke automatisk installert slik den skal? Hva kan dette skyldes? Telefonen jeg bruker er Nokia 6600 Endret 3. januar 2004 av Bono81 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Sett opp mail på mobilen din og email deg selv filene. AKIRA Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 legg filene på f.eks. home.no og skriv full URL og last de ned derfra... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 har ikke fått bestillt en bluetooth adapter enda så har derfor laget meg en wap side for å kunne legge inn symbian prog på min telefon...men når jeg klikker på linken til sis filen på siden blir denne åpnet i "notater" og ikke automatisk installert slik den skal?Hva kan dette skyldes? Telefonen jeg bruker er Nokia 6600 Jeg opplever det samme problemet når jeg bruker netscape. Når jeg bruker Internett explorer fungerer det normalt.... Vet ikke åssen nettleser du bruker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå