Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare følg med på gathering.org :) Det vil om kort tid bli anonsert når, og hvor mange billetter som legges ut for salg, og selvsagt hva det vil koste. I fjor kosta det 550kr, Billettene fås gjennom partyticket.net og hvis jeg ikke tar helt feil så foregår betaling med kort, jeg betalte i alle fall med kort i fjor.

Hvis det er mulig å betale på flere måter så må dere for all del rette meg opp :yes:

 

og tips... Ikke ta med deg mer enn du trenger, det er vanlig å gjøre første gangen, ender opp med at du sitter med 20kg utstyr du faktisk ikke bruker :D

 

for bilder så kan du sjekke tg galleriet mitt

http://bilder.zbegra.com/TG03

 

Gled deg! :thumbs:

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Det er to betalingsmåter på partyticket.net

 

- kort dvs mastercard/visa (ikke visa electron).

- giro. Enkelt å greit at du får utdelt et KID nummer og så går du i banken og betaler

 

ellers er det vel bare å gjøre som zbegra sa, følg med på gathering.org (og partyticket.net). Du kan også følge med på IRC (kanalen #tg på efnet), men det er infoen på gathering.org du til syvende og sist skal stole på :)

 

to bilder av hallen:

http://www.leipsland.net/photos/pub/tg/TGExplain.jpg

http://www.leipsland.net/photos/pub/tg/wide_night_tg2002.jpg

Lenke til kommentar

lag en konto på partyticket nå, og se litt rundt der, det er ikke vanskelig.

LAG KONTO NÅ!

serveren kommer vedlig sansynelig til å ta kvelden i år også, da denne serveren ikke er beregnet på så extremet mye trafikk, så man får nok ikke kjøpt biletter før utpå natta en gang.

vil du ha bilett, så må du sitte på den siden, og prøve å bestille konstant, og sørg for at orderen er godkjent eller bekreftet, da det ofte klikker under bestilling.

og der er mulig alle bilettene er borte på morgenen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
WORD! tar meg fri fra skolen den dagen ( hvis jeg ikke kommer med i crew seff )

SKAL HA BILETT!!!!! ellers klikker jeg mentalt!

Neppe nødvendig, da salget vanligvis starter på ettermiddagen/kvelden.

 

Noe annet: PTN-kort... Gadd ikke å skaffe meg det på TG i fjor, og det var tullete av meg. Er det noen muligheter for å få skaffet dette før TG04?

Lenke til kommentar
WORD! tar meg fri fra skolen den dagen ( hvis jeg ikke kommer med i crew seff )

SKAL HA BILETT!!!!! ellers klikker jeg mentalt!

hadde det slik før, men de hadde fått en del klager pga folk som skulket den dagen, det starter derfor senere nå, var vel ca 18:00 i 03, er sikkert nesten det samme i 04.

 

og det er ingen garanti for at du får billett, selv om du sitter på nett når de blir lagt ut, har selv sikret meg 5 linjer og folk som sitter på nett og prøver å få billetter

Lenke til kommentar
Hva er igrunn meninga med disse PTN kortene?

Og hvordan ser de ut?

man kommer i en kortere og raskere kø når man skal inn i hallen, og man slipper å ha med en papir-billett som man selv har printet ut.

 

 

 

og noen bilder av tg:

opnings-show

hele hallen litt etter den har åpnet

full hall på dagen

full hall på natten

DDR MASKIN!!! :thumbs: den kommer jeg til å drive mye på! :thumbup:

nettverk 02

en del av hallen utvendig

vinner av mod compo 01(skorpoin i toppen)

Endret av aklla
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...