KontantKort Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har aldri vært på TG , men i år har jeg tenkt meg nedover. Jeg lurer på hvordan det bestilles biletter? Gjennom telefon? Gjennom nett? HVORDAN? Fins det noen bilder av hallen? Noen tips fra TG-veteraner? Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) bare følg med på gathering.org Det vil om kort tid bli anonsert når, og hvor mange billetter som legges ut for salg, og selvsagt hva det vil koste. I fjor kosta det 550kr, Billettene fås gjennom partyticket.net og hvis jeg ikke tar helt feil så foregår betaling med kort, jeg betalte i alle fall med kort i fjor. Hvis det er mulig å betale på flere måter så må dere for all del rette meg opp og tips... Ikke ta med deg mer enn du trenger, det er vanlig å gjøre første gangen, ender opp med at du sitter med 20kg utstyr du faktisk ikke bruker for bilder så kan du sjekke tg galleriet mitt http://bilder.zbegra.com/TG03 Gled deg! Endret 3. januar 2004 av zbegra Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 og smør deg med tålmod den kveldne du skal bestille biletter, å vær kjapp å ikke vent til dagen etter. partyticket pleier alltid å være treigt som juling å funke dårlig da alle skal ha billett samtidig. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er to betalingsmåter på partyticket.net - kort dvs mastercard/visa (ikke visa electron). - giro. Enkelt å greit at du får utdelt et KID nummer og så går du i banken og betaler ellers er det vel bare å gjøre som zbegra sa, følg med på gathering.org (og partyticket.net). Du kan også følge med på IRC (kanalen #tg på efnet), men det er infoen på gathering.org du til syvende og sist skal stole på to bilder av hallen: http://www.leipsland.net/photos/pub/tg/TGExplain.jpg http://www.leipsland.net/photos/pub/tg/wide_night_tg2002.jpg Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) - giro. Enkelt å greit at du får utdelt et KID nummer og så går du i banken og betaler Eller nettbank om du har tilgang til det og ikke gidder å rive deg løs fra tastaturet hehe Endret 4. januar 2004 av zbegra Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 lag en konto på partyticket nå, og se litt rundt der, det er ikke vanskelig. LAG KONTO NÅ! serveren kommer vedlig sansynelig til å ta kvelden i år også, da denne serveren ikke er beregnet på så extremet mye trafikk, så man får nok ikke kjøpt biletter før utpå natta en gang. vil du ha bilett, så må du sitte på den siden, og prøve å bestille konstant, og sørg for at orderen er godkjent eller bekreftet, da det ofte klikker under bestilling. og der er mulig alle bilettene er borte på morgenen Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) gleder meg Endret 13. januar 2004 av Ducklink (nybegynner) Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 WORD! tar meg fri fra skolen den dagen ( hvis jeg ikke kommer med i crew seff ) SKAL HA BILETT!!!!! ellers klikker jeg mentalt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 WORD! tar meg fri fra skolen den dagen ( hvis jeg ikke kommer med i crew seff )SKAL HA BILETT!!!!! ellers klikker jeg mentalt! Neppe nødvendig, da salget vanligvis starter på ettermiddagen/kvelden. Noe annet: PTN-kort... Gadd ikke å skaffe meg det på TG i fjor, og det var tullete av meg. Er det noen muligheter for å få skaffet dette før TG04? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 tror du kan bestille på partyticket.net.... glo litt rundt der, eventuelt kontakt dem... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Kan registrere visakortet som PTNkort da Endret 14. januar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 WORD! tar meg fri fra skolen den dagen ( hvis jeg ikke kommer med i crew seff )SKAL HA BILETT!!!!! ellers klikker jeg mentalt! hadde det slik før, men de hadde fått en del klager pga folk som skulket den dagen, det starter derfor senere nå, var vel ca 18:00 i 03, er sikkert nesten det samme i 04. og det er ingen garanti for at du får billett, selv om du sitter på nett når de blir lagt ut, har selv sikret meg 5 linjer og folk som sitter på nett og prøver å få billetter Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hva er igrunn meninga med disse PTN kortene? Og hvordan ser de ut? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Hva er igrunn meninga med disse PTN kortene?Og hvordan ser de ut? man kommer i en kortere og raskere kø når man skal inn i hallen, og man slipper å ha med en papir-billett som man selv har printet ut. og noen bilder av tg: opnings-show hele hallen litt etter den har åpnet full hall på dagen full hall på natten DDR MASKIN!!! den kommer jeg til å drive mye på! nettverk 02 en del av hallen utvendig vinner av mod compo 01(skorpoin i toppen) Endret 15. januar 2004 av aklla Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 2 feb kl 18.00 selges biletter www.partyticket.no for å kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå