Dragonlove Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 (endret) Sinvic skrev (3 minutter siden): Begynner å nærme meg et terminalt tilfelle av fnatt på vegne av alle oss som bestilte til bekreftet levering tidlig desember fra komplott, det er like før dere må trille meg inn på lindrende avdeling 😑 Hvis det stemmer at komplett flytter oem fortløpende over til pc bygg er det grunnlag for gulag 😑 Tviler på at du har bestillt Oem Cpu for det er forbeholdt pc bygging og salg i store kvanta. OEM= kun Cpu Retail er boks, Cpu, dokumentasjon og Vifte (Untatt de som blir solgt uten vifte/kjøling) Det er Retail de fleste forhandlere selger til private. Endret 26. april 2021 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
Sinvic Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 Sikkert jeg som blander begrep. Slik går det når man ligger for døden nær av akutt cpu mangel. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 8 minutes ago, Dragonlove said: Du driver med gaming og strømmer det da eller? Jeg har 5950X kun fordi jeg er "Kul" Ikke så mye i det siste, men vanligvis ja. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 BadCat skrev (Akkurat nå): Ikke så mye i det siste, men vanligvis ja. Trodde det var ungdommen som drev med sånt jeg, nå skal det sies at jeg er i 40 årene selv men tror sinnet stoppet en plass mellom 18 og 25 år Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 Ok. ProShop er på hugget. Bestilt 23. april, sendt i dag, 26. april. 5950X. Komplett er ut ass! Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 Dragonlove skrev (1 time siden): Trodde det var ungdommen som drev med sånt jeg, nå skal det sies at jeg er i 40 årene selv men tror sinnet stoppet en plass mellom 18 og 25 år Høres ut som meg Også i 40 årene og kjøper kun fordi jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 Da har min 5900x blitt reservert på lager på komplett! 🙃😍 Lenke til kommentar
Binary Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 5900x bestilt hos Komplett.no 29.03.2021: Bestilt, forventet inn på lager 2 mai 2021, 1 stk. Endret fra 16. mai til 2. mai, så kanskje det skjer noe... Lenke til kommentar
PiratXL Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 Robopope skrev (19 minutter siden): Da har min 5900x blitt reservert på lager på komplett! 🙃😍 Ordre dato? 😃 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 Just now, PiratXL said: Ordre dato? 😃 26 november 😀 1 Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 (endret) Min 5900x bestilt 25/11 er også reservert på lager 😍 Endret 26. april 2021 av norgeeek Lenke til kommentar
Snifferen Skrevet 26. april 2021 Rapporter Del Skrevet 26. april 2021 Jeg bestilte 5900X 20/04 på Komplett, og min har flyttet seg fra 3 juni til 2 mai Lenke til kommentar
FortvilaFaenskap Skrevet 27. april 2021 Rapporter Del Skrevet 27. april 2021 Da er 5900x bestilt 08-01-21 sendt fra komplett Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 27. april 2021 Rapporter Del Skrevet 27. april 2021 Jøss, langt inn i Januar allerede? Fått inn et skikkelig parti altså 😅 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 27. april 2021 Rapporter Del Skrevet 27. april 2021 Fått montert utstyret og gleder meg til å fyre igang 5950X. Venter bare på en EK-Leak tester. Kan teste om det er tett med luft og trykk inn i water loopen ) istedenfor den ordinære 24timers leak testen Lenke til kommentar
FortvilaFaenskap Skrevet 27. april 2021 Rapporter Del Skrevet 27. april 2021 norgeeek skrev (8 timer siden): Jøss, langt inn i Januar allerede? Fått inn et skikkelig parti altså 😅 Vi får se da, ikke fått noe beskjed fra postnord om noen innkommende leveranse og sporings nr gir meg ingen ting. Aldri brukt hjemlevering på komplett før, alltid pickup point eller butikk. Pakken pleier som regel da å være klar til henting samme dag den er blitt sendt. Lenke til kommentar
crowbar Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 Min 5900x ble og sendt i går, bestilt 07.01. Skal komme frem i dag i følge posten, så da blir det endelig pc bygging! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Den eneste forklaringen jeg finner på at 5950X ikke er levert er at det allerede må ha vært hundrevis eller tusenvis av ordrer i køen da jeg bestilte, men at Komplett likevel lokket med levering 5 desember. Nå lokker de med 3. juni og det kan ikke være realistisk med tanke på at de fremdeles ikke er ferdig med ordrer fra november 2020. Det burde ikke være lov å holde på med slik misvisende markedsføring. "Det er fem og en halv måned med ordrer i køen, men vi skal levere om en måned." Hadde de satt en realistisk dato, for eksempel 3. desember 2021 i stedet for 3. juni, er det vel heller få som hadde bitt på kroken. Det er de som bestiller nå som jeg har i tankene. Kunder som kanskje tror at de skal få prosessor om en måned og så blir de å vente et halvt år eller mer. Endret 28. april 2021 av BadCat Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 BadCat skrev (1 time siden): Den eneste forklaringen jeg finner på at 5950X ikke er levert er at det allerede må ha vært hundrevis eller tusenvis av ordrer i køen da jeg bestilte, men at Komplett likevel lokket med levering 5 desember. Nå lokker de med 3. juni og det kan ikke være realistisk med tanke på at de fremdeles ikke er ferdig med ordrer fra november 2020. Det burde ikke være lov å holde på med slik misvisende markedsføring. "Det er fem og en halv måned med ordrer i køen, men vi skal levere om en måned." Hadde de satt en realistisk dato, for eksempel 3. desember 2021 i stedet for 3. juni, er det vel heller få som hadde bitt på kroken. Det er de som bestiller nå som jeg har i tankene. Kunder som kanskje tror at de skal få prosessor om en måned og så blir de å vente et halvt år eller mer. Du kan få kjøpe en av de to jeg har på vei (en fra NON og en fra ProShop). Stock price. Send PM om det er interessant. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 Takk, men jeg har fått tak i 5800X ventepølse så jeg får sammen maskina. Skal greie meg med 8 kjerner noen uker. Ergrelsen var å mangle kun én komponent. Det var 2-4 måneder ventetid på både kabinett, PSU og grafikkort, men det er kommet for 2-3 måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå