idleman_2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Øhm.. er det to forskjellige versjoner av disse cpu ? https://store.euro-tec.no/amd-server-ryzen-9-5900x/cat-p/c36124/p1001808551 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): Øhm.. er det to forskjellige versjoner av disse cpu ? https://store.euro-tec.no/amd-server-ryzen-9-5900x/cat-p/c36124/p1001808551 Det er sånn OEM greier, selges i hundrevis, uten eske og kjøler osv... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 idleman_2 skrev (6 minutter siden): -> VI BEKLAGER, MEN SIDEN DU BA OM BLE IKKE FUNNET. Sikkert tabbet seg ut, hva gjelder antall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Denne sida ser ikke ut som de selger de vanlige orange boksene med vifte og slikt. Bare brikkene? Endret 21. april 2021 av Bytex Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Bytex skrev (6 minutter siden): Denne sida ser ikke ut som de selger de vanlige orange boksene med vifte og slikt. Bare brikkene? Ja. Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 idleman_2 skrev (1 time siden): Øhm.. er det to forskjellige versjoner av disse cpu ? https://store.euro-tec.no/amd-server-ryzen-9-5900x/cat-p/c36124/p1001808551 Ja, er en WOF som er ment for vanlig salg, og en Tray, som er ment for forhandlere (ferdigbygde pcer og slikt). »Boxed CPUs are intended for the end user. They come in a nice box and usually with a standard heatsink and a fan. Tray CPUs are sold on a tray in bulk of tens or hundreds. When you buy a tray/bulk/OEM CPU you usually get the CPU and nothing more.» Lenke til kommentar
Aateigen Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Bytex skrev (56 minutter siden): Denne sida ser ikke ut som de selger de vanlige orange boksene med vifte og slikt. Bare brikkene? De hadde vanlige på siden der tidligere. I ordren min står det at den er på lager. Sikkert utsolgt nå bare 1 Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Aateigen skrev (2 timer siden): De hadde vanlige på siden der tidligere. I ordren min står det at den er på lager. Sikkert utsolgt nå bare Ja tok vel 1 time eller noe så var de borte. Takk for tipset Aateigen 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Merk at om du kjøper OEM/Tray så kommer den uten garanti ettersom det ansvaret ligger hos den som solgte den i en PC (OEM). Komplett f.eks. Lenke til kommentar
Binary Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 17 hours ago, BadCat said: Dustin var raske med å sende. Under én time fra bestilling. Stjerne i boka til Dustin Home. Multicom kundeservice sa følgende. "Vi kan sende i morgen altså, hvis det er grunnen til at du vil avbestille." Ja, Dustin leverer, bestilte tirsdag før kl. 15 og fikk SMS idag om forventet ankomst 23.04, så da blir det PC-bygging til helgen. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Det er likevel reklamasjon hvis det er kjøpt fra norsk bedrift. Ikke nødvendigvis norsk, men operer i Norge slik som for eksempel Proshop, Dustin Home, osv. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Just now, Binary said: Ja, Dustin leverer, bestilte tirsdag før kl. 15 og fikk SMS idag om forventet ankomst 23.04, så da blir det PC-bygging til helgen. De har noe nytt kalt rask levering, men man må være sikker på adresse og varelinjer da endringer ikke vil være mulig. Lenke til kommentar
hotsauce81 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Løp å kjøp, folkens! Tekdata sier de har "problemer" med nettbutikken så antallet stemmer ikke... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) hotsauce81 skrev (4 minutter siden): Løp å kjøp, folkens! Tekdata sier de har "problemer" med nettbutikken så antallet stemmer ikke... Du burde kanskje legge ut linken til de som vil kjøpe også, finner ikke noe på google om tekdata. Endret 22. april 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
hotsauce81 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 https://shop.entry.no/amd-ryzen-9-5950x-490ghz/cat-p/c/p1001484549 Der så jeg den har blitt endret til: Jaja Noen som vi gå sammen å kjøpe et helt tray? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 hotsauce81 skrev (Akkurat nå): https://shop.entry.no/amd-ryzen-9-5950x-490ghz/cat-p/c/p1001484549 Der så jeg den har blitt endret til: Jaja Noen som vi gå sammen å kjøpe et helt tray? Nettbutikk bedrift? ser de har samme lager som diverse andre Webmercs butikker. Lenke til kommentar
hotsauce81 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Jupp. Det stemmer. Jeg har nå bestilling inne på tre steder, med forskjellige leverandører. Jeg støtter felleskapet og sier i fra så fort jeg hører noe. To av disse er boxed, og den siste er en OEM/tray. Blir spennende å følge med. Mine kilder sier at det er mange skip på vei til EU/Norge nå, men det tar vistnok tid da skip har en tendens til å sette seg fast i kanaler og greier 🤨 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 hotsauce81 skrev (1 minutt siden): Jupp. Det stemmer. Jeg har nå bestilling inne på tre steder, med forskjellige leverandører. Jeg støtter felleskapet og sier i fra så fort jeg hører noe. To av disse er boxed, og den siste er en OEM/tray. Blir spennende å følge med. Mine kilder sier at det er mange skip på vei til EU/Norge nå, men det tar vistnok tid da skip har en tendens til å sette seg fast i kanaler og greier 🤨 Alltid mange skip på vei til Norge/Eu og ja det er nok blitt noen forsinkelser pga Ever Given. men kan privatpersoner bestille fra den butikken du linket til? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 hotsauce81 skrev (7 minutter siden): Jaja Noen som vi gå sammen å kjøpe et helt tray? Så det er bare jeg som er heldig å får en ubestilt levert av sjefen om morgenen? 😁 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Dragonlove skrev (2 minutter siden): Alltid mange skip på vei til Norge/Eu og ja det er nok blitt noen forsinkelser pga Ever Given. men kan privatpersoner bestille fra den butikken du linket til? Du må nok ha bedrift, pleier å være slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå