BioNor Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 sigzter skrev (8 minutter siden): Bestilte 5800x hos Komplett i går 15.03, og har bekreftet på lager i ordrestatus. Står fortsatt på bestilt, og er ikke behandlet enda. Grunn til bekymring, eller bare Komplett som er trege? Har samme på min 5900x. Hvordan får du den levert? Min er sagt skal komme på mandag med PorterBuddy, så vet ikke om det kan ha noe med postgang og PorterBuddy. Holder uansett ikke pusten...det får gå som det går:-) Lenke til kommentar
MrFranzen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Bestilte 5600x i går hos komplett 15:04, fikk forventet levering 2 desember, i dag har dette blitt gjort om til 8 november. Vet ikke helt hvor mye jeg stoler på det, men får nå se på mandag om det skjer noe. Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Bestilte 5900X kl. 15.03 fra Komplett. Den ble satt til Sendt i går kveld, kommer med PorterBuddy i kveld. Lenke til kommentar
sigzter Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 BioNor skrev (9 minutter siden): Har samme på min 5900x. Hvordan får du den levert? Min er sagt skal komme på mandag med PorterBuddy, så vet ikke om det kan ha noe med postgang og PorterBuddy. Holder uansett ikke pusten...det får gå som det går:-) Skal sendes med porterbuddy her også. Men lite action enn så lenge... 🤔 Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) 5800x er sendt. Men 5950x ble nå flytta fra 9 november til 2 desember... Fikk følgende svar fra komplett angående dette: Det ble dessverre meldt inn at leveransen ble forsinket til 2 desember fra vår leverandør Antakeligvis har det oppstått en forsinkelse i toll pga covid19 som gjør at leveransen måtte i karantene det har vi sett mye av de siste mnd Endret 6. november 2020 av magnusavr Lenke til kommentar
xryzor Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 magnusavr skrev (5 minutter siden): 5800x er sendt. Men 5950x ble nå flytta fra 9 november til 2 desember... Samme med min 5950x her 😟 Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 7 minutes ago, magnusavr said: Antakeligvis har det oppstått en forsinkelse i toll pga covid19 som gjør at leveransen måtte i karantene det har vi sett mye av de siste mnd Har det mutert til et data-virus også nå? 2020, altså... Lenke til kommentar
Nopez Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 6 minutes ago, xryzor said: Samme med min 5950x her 😟 Kipe greier 🙁 spent på å se hvem som får først nå da, om det er komplett eller elkjøp. Virker som 5950 ikke eksisterer atm. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Hvis de har begynt med karantene så vil vel alle pakker bli utsatt i 28 dager som kommer nå da. På tide å kjøpe inn alle julegaver nå. 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Jeg bestilte min farlig sent på dagen igår, og har ubekreftet levering 2.desember. For min del gjør det ikke så mye da jeg ikke har kjøpt noe annet, og skal kjøpe det meste på tilbud / black friday. Forhåpentligvis blir prosessoren også billigere da, men jeg tviler. Uansett så hadde jeg ikke hatt noe imot å avbestille for å kjøpe billigere på tilbud, selv om jeg kommer langt bak i køen. Lenke til kommentar
xryzor Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Nopez skrev (12 minutter siden): Kipe greier 🙁 spent på å se hvem som får først nå da, om det er komplett eller elkjøp. Virker som 5950 ikke eksisterer atm. Ja, la inn en ordre på Elkjøp nå også, men der er jeg bakerst i køen. Jaja, får håpe den når frem før CP2077, men det blir vel utsatt til 2021 😂 Men at AMD våger å si at dette ikke skulle bli en paper launch? 🥴 Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 13 minutes ago, xryzor said: Ja, la inn en ordre på Elkjøp nå også, men der er jeg bakerst i køen. Jaja, får håpe den når frem før CP2077, men det blir vel utsatt til 2021 😂 Men at AMD våger å si at dette ikke skulle bli en paper launch? 🥴 I følge komplett er de covid stuck i karantene... Lenke til kommentar
Ajoh Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 La inn ordre hos Elkjøp for noen timer siden (5900X). Har fått reservert og varen er bekreftet på lager 23.12. Da er det bare å vente på lansering av RX6000 og håpe at jeg ikke må vente til langt uti 2021 før jeg kan starte bygginga. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Komplett har ombestemt seg, hvor det i går stod 1stk bestilt 9.november til 1.stk, forventes levert 9.desember 😌 Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Min 5950X satt over til "forventet inn på lager 2 desember 2020" fra 9. november Faen visst jeg må vente til 2021 for å få cpuen.. Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Denne gangen er det vist pga covid. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Det går helt fint, jeg er en tålmodig type. Sier seg kanskje selv når man har hatt i7 2600K i alle år. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 2 minutes ago, magnusavr said: Denne gangen er det vist pga covid. Hva menes med det? Må varene ligge to uker i karantene før de kan behandles? Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 8 minutes ago, Saykin said: Hva menes med det? Må varene ligge to uker i karantene før de kan behandles? Se posten jeg hadde litt over. Der står komplett sitt svar. 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 CPU i karantene? Nei, det høres rart ut. Komplett sier jo selv at det er en antagelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå