G Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Fyren fra Ålesund med budrunden på Finn.no har fjernet annonsen sin. Skal vi gjette at han fikk en budgiver som krevde budrunde stoppet med et "take it now or leave it"-bud, som passet inn i mannens tankesett om ønsket betaling for å ha sittet å hamret på F5-tasten i dag? Endret 5. november 2020 av G Lenke til kommentar
kittikatti23 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 jon-t skrev (7 minutter siden): Regner med at du tok det på kort? Hverken hovedkort eller CPU har kommet lengre enn ""Ordre mottatt" hos meg Tror jeg gjorde en tabbe med å ta det på faktura. Betalte med kort ja. Men var ikke klar over at det betydde noe. Håper det kommer flere leveranser kjapt! Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Wow, da ble håpet mitt tent igjen av Proshop. Men tar ingenting på forskudd før den er på vei 😅 Og satser på at de løser FarCry som forsvant fra bestillingen når jeg prøvde for andre gang. 3 1 Lenke til kommentar
Panneband Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Er det noen som har bestilling hos Proshop der det står at varen IKKE er på lager? 1 Lenke til kommentar
Lissa Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Hmm, mulig det er noe funky med proshop eller at dem hadde haug av cpuer?:\\ Endret 5. november 2020 av Lissa 1 Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Det er definitivt nokke funky med Proshop, alle har jo grønn no? Eg stola faen ikkje på det her.. Kanskje eg bare e paranoid etter heile RTX fiaskoen. 1 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Har noen fått bekreftelse på sending fra Proshop? Altså, vises pakken på Posten sin app, e.l.? Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Jeg har bare sånn som på bilde. Siden gikk helt ned før min gikk i gjennom. Redd det ser litt dårlig ut 🙁🙁 Endret 5. november 2020 av boarderxtrem Lenke til kommentar
Lissa Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Hos meg står det bare Status: Behandles ingen shipping eller noe. Beskrivelse: Denne varen er på lager. Har ikke for høye forhåpninger, får se imorgen. Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Syns det e merkelig at både Komplett og Proshop kræsja fra trykket... Kan ikkje se for meg Black Friday eller 3080 tilstander... Det er ganske skuffende.. Eg fikk ingen kommunikasjon med proshop.no til rundt 15:07, da stod det at varen va ut av sortiment.. Når klokka va nærmere 15:24 stod det at at de hadde 5900x på lager med en "notify me" knapp. Plutselig la eg merke til at selvom eg ikkje kunne trykke kjøp så låg det en 5900x i handlekurven, fullførte kjøpet til nærmere 15:27. Stod i lang tid at vare ikkje va på lager med rød skrift før den ble grønn etter noen timer.... No trust På Komplett fikk eg ikkje opp noe kjøpsknapp før 15:02, fullførte og bekreftet bestilling til 15:03... Tomt på lager. Endret 5. november 2020 av MikeDaUnicorn Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Min er også endret til behandles og på lager nå. Tipper de bare vil minke presset på kundesupport mens de rydder opp i hvem som skal få den begrensede mengden cpu'er de faktisk har tilgjengelig 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) 5 minutes ago, MikeDaUnicorn said: Når klokka va nærmere 15:24 stod det at at de hadde 5900x på lager med en "notify me" knapp. Det såg jeg også, men jeg hadde allerede fått inn ordre igjen før det skjedde. Min handlekurv var tom etter det kræsjet. Endret 5. november 2020 av TemporalFracture Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Jeg hadde også grønn firkant og fikk lagt den i handlekurven. Det endret seg til gul når jeg skulle betale. Komplett benytter SAP og det håndterer reservasjon av vare helt fint så dette er noe som ikke normalt sjer om ikke de har overstyrt. Årsaken må være å tjene mer penger. Skal aldri handle hos Komplett etter dette, de driver med urein business. Endret 5. november 2020 av neglesprett Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 neglesprett skrev (1 minutt siden): Jeg hadde også grønn firkant og fikk lagt den i handlekurven. Det endret seg til gul når jeg skulle betale. Komplett benytter SAP og det håndterer reservasjon av vare helt fikk så dette er noe som ikke normalt sjer om ikke de har overstyrt. Årsaken må være å tjene mer penger. Skal aldri handle hos Komplett etter dette, de driver med urein business. Du er rett og slett for treg med betalingen. Det sitter en annen luring der samtidig og plotter inn tallene på kortet mye kjappere en du klarer, Og så er det mange andre luringer også som er enda kjappere igjen samtidig som du fikler med bank kortet ditt. Popular good stuff = many buyers Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Centy88 skrev (1 minutt siden): Du er rett og slett for treg med betalingen. Det sitter en annen luring der samtidig og plotter inn tallene på kortet mye kjappere en du klarer, Og så er det mange andre luringer også som er enda kjappere igjen samtidig som du fikler med bank kortet ditt. Popular good stuff = many buyers Leste du hva jeg skrev om reservasjon av vare? Jeg synes ikke det er riktig måte drive butikk på. Lenke til kommentar
MrFranzen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Stod 50+ på lager når jeg bestilte på både komplett og elkjøp. Komplett gikk ikke igjennom og står på ordre mottatt. Elkjøp står som reservert, men ingenting annet enn at varen blir sendt fra lager og at det tar 5-10 dager fra lager at. Ingenting om den faktisk var/er på lager eller om de venter den inn på lager Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 9 minutes ago, Centy88 said: og plotter inn tallene på kortet mye kjappere en du klarer Jeg hadde faktisk kortnummeret mitt på clipboard slik at jeg bare kunne paste det inn. Lenke til kommentar
DaUnicorn Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Er det mulig å kutte ut jævla bank ID godkjenning? Prøvde "One Click" greiene på komplett og følte eg kunne gjort det kjappere med andre betalingsmåter. Lenke til kommentar
MrFranzen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Ja føler mye av tiden går tapt til bankID tullet for denne type ting Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Bank ID stjeler tid, men det er bedre enn å må løpe ut i gangen for å hente lommeboka i jakka og punche inn kortinfo. 😐 Synes Vipps er ganske bra, men selv der er det litt forsinkelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå